TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Everybody Loves A Lovely Day me Kleinenberg!!!
Pages (2): « 1 [2]
vafan d�, jag var p� pitch ig�r eller f�rg�r och d� hadde de minnsann inga biljetter.
k�nns lite dummt att biljetterna kommer ut n�gon dag innan festen. jobbigt att planera d�
| quote: |
| Originally posted by Rotor Har luftkastellet flyttat till K�penhamn? |
kom just tillbaka fr�n Sander i k�penhamn..
det hela b�rjar med att taxin sv�nger upp p� en helt tom gata och stannar utanf�r en m�rk lokal. Taxichauff�ren �r tveksam till att det skulle vara fest h�r och vi lika s�, men en kompis hoppar ur taxin och �ppnar d�rren tilll clubben och ut pumpar basen fr�n musiken
. Vi kliver in straxt f�re kl23 och blir besvikna n�r vi ser att det kanske bara �r 50 pers d�r. Lokalen som f�r�vrigt �r svinkall och liknar en hangar f�r lastbilar med cementgolv och en str�ckad v�glinje som g�r genom hela lokalen (h�rlig motorv�gsk�nsla).
Tv� timmar senare tar Sander �ver, vid det h�r laget har det kanske kommit 200 pers till men av dem f�rsvinner 100-talet hem r�tt snabbt igen. Sander pumpade p� ett ganska sv�ngigt och enformigt set i 2h som funkade bra att skaka r�ven till. Som avslutning lyckades vi tigga till oss "murder was the bass" men tyv�rr kom dem tr�kiga arrang�rerna och sa till han att sluta innan den blev spelad.
Knut, Arne, Sander & Funfrock ->

sorry f�r storleken p� bilden, �r f�r tr�tt f�r att orka fixa
En snubbe fr�n TC som s�g Sander i Danmark ig�r...
Den d�r Sander verkar va en grymt sk�n snubbe !!!
Check it out ! 

Kanske samme kille som e med i bilden ovan ?
jiiiiihhaaaa(d) nu sticker jag
vi ses d�r alla party pinglor.. 
Fan helt ov�ntat hamnade jag p� f�rfest �nd�... Hemma hos Zamson d�r �ven Amnezia och lite annat folk var... �ven Brightsoulstone fr�n TC �r h�r...
Vi sitter s�klart � lyssnar p� Playitnow radio
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=172441
| Originally posted by SteveTranz4ever Kanske samme kille som e med i bilden ovan ? |
'
nu �r jag hemma! weee vilken fest. as bra! dessutom s� har jag rekryterat 2 nya TA's som borde dyka upp inom de n�rmsta dagarna
Sander lirade bra ikv�ll, missade det mesta utav parham men han verkade vara glad(full) som fan
tr�ffade flera ta's d�r. staz,zamson,steve,proximus,can,amnezia och kanske n�gon till som jag missat.
ska bli kul med trance nation n�sta vecka!
daym. sk�n kv�ll !!
ja skaka hand med sander !! *SKRYt*
jag m�ste fan s�ga att jag �vervunnit min nojja f�r att alltid hoppa upp med den k�nda dj'n s� jag tror inte ni f�r se mig g�ra bort mig l�ngre 
jag l�ste en intervju med armin h�r om dan' han sa n�got i stil med "when people ask for my autograf I sometimes ask them if I can have theirs." och s� babblade han om att han bara var en kille som l�ste juridik och gjorde lite musik p� fritiden.
det m�ste k�nnas ganska sjukt f�r s�nna som honom, specielt i holland f�r d�r �r dem ju som mainstream artister.
sander verkade schysst i alla fall. fick en grym bild p� honom med Amnezias kamera. steve filmade en del ocks�, vilket k�nns lite sm�tt jobbigt ibland. n�r man ser att han st�r bakom b�set och filmar och att linsen sakta n�rmar sig. d� t�nker man typ "m�ste fokusera p� n�got annat �n kameran s� att det ser mer realistiskt ut p� filmen" men det k�nns jobbigt att st� och dansa n�r man vet att man blir filmad :P ush och fy f�r det, jag f�redrar att bli fotograferad, d� k�r man sin pose och sen �r det �ver 
lyckad kv�ll i alla fall, kul att se er alla!
Yeah booooyyy 
http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=151
yehup, f�r v�l ox� ta � skriva n�gra rader om kv�llen d�
blev en riktigt sk�n kv�ll
b�rja me en najs f�rfest hos herr zamson n�nstans i solna som en min kompis k�nde tog me oss p�=)..v�r plan fr�n b�rjan var att slappa litep� svaj tills det va dags men detta blev ju s� mkt b�ttre
va ett litet g�ng ta's d�r zamson s�klart
steve,proximus � en hel del annat kul folk
vissa hinka sprit r�tt bra d�r sj�lv var man 110% nykter f�r eng�ngskull..n�stan

tr�ffa jaybee � staz inne p� GK sen ox� som ja h�rja me
tyckte sander k�rde ett riktigt najs set...tungt � bra + att han fick lira 3tim ox�((thumb up)))....va bra st�mmning p� golvet � mkt folk....schysst lokal, 2 bad att man inte varit d�r f�ren nu n�r dom ska sluta me weekender d�r
har en hel h�g bilder fr�n kv�llen jag ska l�gga upp n�nstans....
n�n som har n�nstans man kan g�ra det p�??? liquid kanske hur man nu f�r upp bilderna d�r
de kommer upp snart iaf...=)
| Originally posted by Amnezia har en hel h�g bilder fr�n kv�llen jag ska l�gga upp n�nstans.... n�n som har n�nstans man kan g�ra det p�??? liquid kanske hur man nu f�r upp bilderna d�r de kommer upp snart iaf...=) |

| Originally posted by SteveTranz4ever Hade som sagt ocks� en himla trevlig kv�ll... var kul att ses Amnezia, du var en trevlig prick. F�r�vrigt l�ter jag bilderna tala f�r sig sj�lv |
kan va farligt � l�ta bilderna s�ga allt ibland
men tycker du kom lindrigt undan..
v�rre f�r herr jaybee kanske