TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave mwha, Awakenings Festival zal ik inderdaad 100% naartoe gaan (dus bram, maak je borst maar nat ) |
| Originally posted by basd x2 Heb daar ook echt nu al weer zin in.. |
En Bastiaan ofcourse!
Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!
| Originally posted by SnuggLe Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! En Bastiaan ofcourse! Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee!Hmm..ben eigenlijk wel erg offtopic bezig. Dus even een ontopic kreet: Waarom doen ze geen TECHNO Sensation Black?? Zal wel niet scoren..... |
Omdat er ook geen techno op TMF en MTV uitgezonden wordt ofcuz 
| Originally posted by SnuggLe Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! En Bastiaan ofcourse! Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee! |
SK, Benjamin Bates en Pvd op Sensation white..
lekker hoor, maar ik ga niet. Geen zin om tussen de ABN-Amro bedrijfsuitjes en mensen die vragen wanneer traffic gedraaid wordt te staan. (ik weet het, feest maak je zelf en met je groepje, maar er hing sowieso al een foute sfeer)
Ik had dus vorig jaar eigenlijk al min of meer besloten niet meer heen te gaan en ik geef dit jaar liever mijn zuurgespaarde geld uit aan DanceValley, Strike One en een nieuwe Lovefields.
(ben ik ook eindelijk eens van dat blad af..
)
| Originally posted by SnuggLe Wordt dus weer gezellig! Moeten we Iris en Josta ook weer meekrijgen enzo! En Bastiaan ofcourse! Harmen en Sjinees gaan zeker wel mee! |
| Originally posted by FunkySimon sensation white is goeie muziek met een klote publiek dat stil staat sensation black is klote muziek met een publiek dat uit ze dak gaat |
| Originally posted by Chicane Omdat er ook geen techno op TMF en MTV uitgezonden wordt ofcuz |
| Originally posted by Phat B .. (zelfs mn breezah-zus wil gaan, en dat zegt veel) .. |
zusjes thread?
Line Up White ist fucking!!!

was wel te verwachten dat black steeds meer dark word, ga wel naar de zino als ik darkraver of woods wil horen, dana heb ik het sowieso niet zo echt op...
nooit meer een $en$sation voor mij
| Originally posted by Frank-HH Line Up White ist fucking!!! |
ik zei dat ik ooit een keertje sensation mee wou maken, en dat heb ik vorig jaar gedaan!
Ben anyways van plan om iets later naar NL te komen van de zomer... wel een aparte line up eigenlijk 
| Originally posted by Valhalla nooit meer een $en$sation voor mij |
stond wel op de planning om te gaan. maar deze line up valt me tegen, had gehoopt op meneer van buuren en ferry zoals vorig jaar!
White is niet cool, ... alleen Paul van Dyk is nog enigzins de moeite.... Waar is Armin als je hem nodig hebt? 
| Originally posted by New Wave Dan kom je niet, hoe minder ****** hoe beter. oeh |
?
hehe... Wasn't me...
je weet hoe overstuur de Duitsers raken als ze zo genoemd worden, dus ik heb er sterretjes van gemaakt, voordat er weer een rel ontstaat
| Originally posted by Blik je weet hoe overstuur de Duitsers raken als ze zo genoemd worden, dus ik heb er sterretjes van gemaakt, voordat er weer een rel ontstaat |
| Originally posted by jp Voor PvD en SK alleen ga ik niet tussen de kampers staan. En black is tijdens Loveparade Met andere woorden: Mysteryland, Awakenings, Dance Valley, Nature One |

)
| Originally posted by SnuggLe Wat zei je nou JP?? Wat hoorde ik je op de MSN zeggen, je gaat toch naar Sensation? Komt dat heeeeeeeeeeel toevallig vanwege het feit dat een rondborstige australische dame ook heel toevallig naar Sensation gaat? Ontzettende slijmbal, man zonder principes ![]() (Voor dat geld kan je ook naar de wallen toe! ) |
Kaapt zomaar mijn chick weg