TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto två spelningar i danmark?
Pages (2): « 1 [2]
Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.
| quote: |
| Originally posted by Dj P.A! Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt. |
jag har aldrig sett honom så jag vet inte vad jag kan vänta mig
festen står med på tiestos hemsida nu 
Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee
(retas med Mr Bitch) 
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee (retas med Mr Bitch) |
| Originally posted by sipowitz Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN ! =) |

Men man kan ju undra varför du vill att Köpenhamn ska vara Sveriges huvudstad eller rent av Sverige är en förort till Köpenhamn... Är du inte patriot ?
Har du nåt långsökt svar på det nu ? 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark... ![]() |
| Originally posted by Funfrock festen står med på tiestos hemsida nu |
| Originally posted by reveal Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd... |
| Originally posted by jofawe hmm.. okej.. men såhär då: en SWETA förfest i Malmö?! hmm .. var det ett löfte eller? haha haha.. Well.. bara det inte är Rosengård så är det lugnt :P |
nån mer än jag som dyker upp på sander kleinenberg i köpenhamn imorrn?
ska se om jag får med mig nån ner, så finns det goda möjligheter att jag är i malmö då 
fick en flyer igår sen säger att även Pete Tong och Roger Sanchez dyker upp Thirst i danmark... kanske inget för en tranceaddict dock
| Originally posted by Funfrock fick en flyer igår sen säger att även Pete Tong och Roger Sanchez dyker upp Thirst i danmark... kanske inget för en tranceaddict dock |
nej det var junior sanchez
| Originally posted by staz nej det var junior sanchez |