TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto två spelningar i danmark?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Dj P.A! on Mar-30-2004 14:25:

Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.

Posted by sipowitz on Mar-30-2004 14:41:

quote:
Originally posted by Dj P.A!
Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.

Här måste jag nog säga emot, jag tycker att han återfått lite av den magi som fanns i hans musik för ett par år sen.

1,5 år sen var han riktigt bedrövlig, och körde mest massa skum musik på sina spelningar... men efter att b.l.a. sett honom på innericty kan jag säga att gossen är tillbaka (halvt iallafall!

Posted by CJ InterCity on Mar-30-2004 15:02:

jag har aldrig sett honom så jag vet inte vad jag kan vänta mig

Posted by Funfrock on Mar-31-2004 09:36:

festen står med på tiestos hemsida nu

Posted by SteveTranz4ever on Mar-31-2004 10:14:

Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee (retas med Mr Bitch)

Posted by sipowitz on Mar-31-2004 10:33:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee (retas med Mr Bitch)

Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN !

=)

Posted by SteveTranz4ever on Mar-31-2004 11:29:

quote:
Originally posted by sipowitz
Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN !

=)

Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark...

Näää... jag gillar Skåningar också, ska ju dejta en sådan snart tom. Nej inte du Mr Bitch, en vacker dam Men man kan ju undra varför du vill att Köpenhamn ska vara Sveriges huvudstad eller rent av Sverige är en förort till Köpenhamn... Är du inte patriot ? Har du nåt långsökt svar på det nu ?

Du har inget svar på mina andra frågor ang. festen ?

Posted by dbl on Mar-31-2004 11:40:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark...

säg till när du sticker dit så ha(c)kar jag på

Posted by reveal on Mar-31-2004 13:37:

quote:
Originally posted by Funfrock
festen står med på tiestos hemsida nu

Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd...

Posted by Laszlo on Mar-31-2004 16:58:

quote:
Originally posted by reveal
Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd...

Den är lite svårnavigerad - det måste jag hålla med om. Det finns ingen länk till hans schema från förstasidan - jag har iaf inte hittat den, men går du in på någon anna sida så finns en annan rullmeny, och där finns schedule. Här är länken:

http://website.tiesto.com/131.php?i...nd=05&jaar=2004

Posted by sipowitz on Mar-31-2004 21:45:

quote:
Originally posted by jofawe
hmm.. okej.. men såhär då:

en SWETA förfest i Malmö?!
hmm .. var det ett löfte eller? haha

haha.. Well.. bara det inte är Rosengård så är det lugnt :P

Haha nädå, jag bor åt mobiliahålet kan man säga, om man nu känner till malmö förstås :-) Här är iofs lite pistolskjutningar lite då och då... men det skjuts bara på folk som till hör "hipphopp-lyssnargruppen" =)

Kollat upp nu, linje 999 går här utanför in till danmark - 100kr tur/retur. Jäkligt schysst pris alltså :-)

Posted by Funfrock on Mar-31-2004 23:13:

nån mer än jag som dyker upp på sander kleinenberg i köpenhamn imorrn?

Posted by St_Andrew on Apr-02-2004 12:11:

ska se om jag får med mig nån ner, så finns det goda möjligheter att jag är i malmö då

Posted by Funfrock on Apr-02-2004 12:40:

fick en flyer igår sen säger att även Pete Tong och Roger Sanchez dyker upp Thirst i danmark... kanske inget för en tranceaddict dock

Posted by sipowitz on Apr-02-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Funfrock
fick en flyer igår sen säger att även Pete Tong och Roger Sanchez dyker upp Thirst i danmark... kanske inget för en tranceaddict dock

Hmmsi Roger Sanchez.. om jag inte minns helt fel så spelade han på mysteryland för ett par år sen. Jag tror han är med på mysteryland dvd, det är när han spelar framför en pool full med snygga badande tjejer ;-P

Har han med sig dom så kommer jag ditt :-)

Posted by staz on Apr-03-2004 05:10:

nej det var junior sanchez

Posted by sipowitz on Apr-03-2004 05:37:

quote:
Originally posted by staz
nej det var junior sanchez

Aha va synd... men betyder det att toplesstjejerna inte kommer ditt?

:-)

Pages (2): « 1 [2]