TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by reveal Visst, den var snygg när man först såg bilder på den för ett antal år sedan. Men ärligt talat, den innehåller ingen intressant teknik längre, och jag tror inte heller den kommer bli någon hit. Den kom för sent helt enkelt. |
Vet, men när den kommer så kom den för sent 
nästa tlf jag köper blir garanterat en 3g
fast tre verkar suga hårt, så det blir nog vodafone eller telia 
Och idag slog jag till
Sån jävla cool liten leksak 
| Originally posted by reveal Och idag slog jag till Sån jävla cool liten leksak |
Blev en NEC e616V 
Körde just mitt första videosamtal 
till vem då?
jag körde mitt första i maj förra året.. det var rätt dålig kvalite
Jag är riktigt nöjd med min 3G-pryl =).. det som suger är batteritiden.. men ska man bort över dagen så tar man med sig ett extra batteri (man får 2st när man köper).. jag la in ssh-klient igår på mobilen..och jag kan säga
visst kan man kolla nyheter o sånt.. kolla filmer.. men det är både dyrt och onödigt.. ska jag se film så gör jag det på TVn/Bio/Datorn/i skyltfönstret .. inte på min liten mobildisplay.. men jag ringer jävligt billigt.. o snygg telefon =).. jag är nöjd
| Originally posted by jofawe till vem då? |
| Originally posted by reveal Blev en NEC e616V |
| Originally posted by Nyx Har också den..klockren mobil! Det är sjukt kul att kolla på filmer i mobilen och ringa videosamtal! satt och kollade på Parlamentet - Robert Gustavsson - Tips från coachen på bussen idag |
drog hem 

| Originally posted by reveal aaaaahhh, trevligt drog hem ![]() Har du fått det att funka att lägga in filer över en viss storlek? Jag har inget minneskort, och det verkar som att det är max 10 meg per fil eller nåt sånt? Jag som hittade southparkavsnitt (3gp-formatet) @ 11 meg ![]() Vidare, har du tips på coolt spel eller så? Måste man dra allt från deras sida? Hade varit fett om man kunde dra hem via datorn, och helt enkelt lägga in i telefonen... |

Jag har mängder med program/spel och midi-filer(ringsignaler).. säg till om du behöver nått så kan vi lösa det på nått smidigt sätt.. ftp/mail/www/du-bjuder-mig-på-bullar-och-te-hemma-hos-dig eller nått annat ..
På tips från ice_key: http://www.idg.se/ArticlePages/2004...G.se544.dbp.asp
Tur att jag för en gångs skull var på rätt sida marginalen så att säga 
| Originally posted by reveal På tips från ice_key: http://www.idg.se/ArticlePages/2004...G.se544.dbp.asp Tur att jag för en gångs skull var på rätt sida marginalen så att säga |

| Ser ni de låga priser som gäller nu som tillfälliga lockpriser? - De sattes i varje fall inte med avsikt att de skulle vara tillfälliga. Erbjudandena var ett bra sätt att visa att mobiltelefoni inte behöver vara så fruktansvärt dyrt, svarar Georg Ebert. Men det visar man väl bara om man kan hållla taxorna så låga? - Vår ambition är att ha bra priser även i fortsättningen. |
| Originally posted by St_Andrew men asså, shit, på tok för dyrt ju :S:S:S |
Menade bara att det inte är så vansinnigt dyrt, eller är det?
| Originally posted by reveal Så jävla dyrt är det väl inte? Jag betalar 199 kr i månaden i 12 månader. För det fick jag en telefon som kostar 5595 kr, jag får ringa helt kostnadsfritt inom 3, både röst- och videosamtal. Jag får ringa 60 minuter helt fritt till samtliga andra nät varje månad. I övrigt kostar ett SMS 1 kr och det kostar 2 kr per minut till alla andra nät. Inga andra avgifter, som student får man anslutningsavgiften gratis. Ingan kostnad heller för att föra över sitt gamla nummer... Ok, det lät som reklam för 3 eller nåt Menade bara att det inte är så vansinnigt dyrt, eller är det? |
| Originally posted by reveal Så jävla dyrt är det väl inte? Jag betalar 199 kr i månaden i 12 månader. För det fick jag en telefon som kostar 5595 kr, jag får ringa helt kostnadsfritt inom 3, både röst- och videosamtal. Jag får ringa 60 minuter helt fritt till samtliga andra nät varje månad. I övrigt kostar ett SMS 1 kr och det kostar 2 kr per minut till alla andra nät. Inga andra avgifter, som student får man anslutningsavgiften gratis. Ingan kostnad heller för att föra över sitt gamla nummer... Ok, det lät som reklam för 3 eller nåt Menade bara att det inte är så vansinnigt dyrt, eller är det? |
| Originally posted by Nyx Varför skaffade du inte 3fri 150? du betalar bara 303 kr mer och du får hela 540 extra gratisminuter (9 h) att ringa för! |
ska nog ner o kirra en sån där liten sak som du fixat reveal, dock med sånt där 150 abonnemang.. billigt deluxe nu ju... de hade dock slut på de mobilerna idag så man får hoppas de får in dem imorron..
enda nackdelen jag ser med det här är att det e så dålig standbytid på telefonerna... och att det e för jävla mycket skit i telefonen som jag aldrig kommer använda, men som gör den ganska stöldbegärlig... annars e de kalasgos ju 
weee nu har jag också en sån där NEC e616V, med 3fri 150 abonnemang... härligt.. det enda störiga e ju att täckningen hoppar mellan full och ingen och att 3g:et i den inte är aktiverat än, så de går inte att ringa.. :/ får hoppas de kommer igång snart.. än så länge har det dock blivit endast en omstart, skitbra 
jag tror nog att LGs nya är snäppet mindre =)
http://www.tre.se/templates/Mobile.aspx?id=1416
ja det e den, men den e käss...
man kan inte bygga ut minnet på den, och det vill man kunna... dessutom har den den där jäkla antennen, och det är seriöst direkt osexigt..
kan säga att jag tyckte e616an verkade för stor i början, men har nu upptäckt att den nog inte är det, den är grymt skön att pilla med faktiskt..
har ringt lite nu med den också, dock endast till vanliga gsmnätet, men det är markant mycket bättre ljudkvalitet i den här än i min gamla mobil, vilken iofs var en nokia 3310...
med tanke på att min 2G telefon jag har nu (Samsung s300m) är drygt 7cm lång och 4cm bred så är det ett direkt nerköp om jag skaffar en 3G lur