TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by SteveTranz4ever on Apr-01-2004 21:56:

Smiley DJ

quote:
Från FOKUSED senaste nyhetsmail

Then, the big news! On Saturday the 15th of May our tour takes us to Malmö and one of the biggest nightclubs in Sweden, Slagthuset! For this night we will once again collaborate with our partners in south, Ace Event, who will help us throw one of the biggest events of the year. Remember Fokused Scandinavian Tour? Well, this event is not far from what you got there, and to bring back the memories, the number 1 DJ in the world will do us the honour and guest star. He is releasing a new album called Just Be, and this event will be one big release party for it. We are proud to once again present TIËSTO.

LINE UP:
TIËSTO (NL)
FRED NUMF (NL)
ANDY JARROD (UK)
NICKA (DK)
PARHAM (SE)
MICHAEL SPLINT (DK)
ANDREAS H (SE)
ART 4 PLEASURE DJ’S (SE)
JDOTP & RAYMOND BAAKLINI (SE)

MORE INFO SOON!

Posted by stumpan83 on Apr-01-2004 23:54:

Hello! Me love Tiësto

Ja, jag kommer dock att vara där & gå loss ordentligt på dansgolvet
Can't wait *hihi*

Posted by Cube__ on Apr-02-2004 09:57:

Grymt! Detta ser ju ut att bli en jäkla bra kväll. Synd att det är en bra bit ner till malmö bara Hoppas man inte har nåt viktigt för sig den 15 maj så kanske man kan ta och åka ner iaf, vore satans skoj! Nån som vet hur det är med åldersgränsen? Kommer man in om man är under 25år? (är 19) Och om nån vänlig själ kunnde fixa en sovplats skulle jag va evigt tacksam

Posted by Laszlo on Apr-02-2004 10:47:

quote:
Originally posted by Cube
Synd att det är en bra bit ner till malmö bara Hoppas man inte har nåt viktigt för sig den 15 maj

Den 15:e maj infaller avslutningen av årets största studentfest här på Växjö Universitet - Allkår, som håller på i en vecka. But I couldn't care less - valet för mig är ganska givet(såvida jag inte blir alkoholförgiftad någon gång tidigare under veckan dvs )

Posted by SWE_TRANCE on Apr-02-2004 11:23:

jotack!
När släpps biljetterna?

Posted by toka on Apr-02-2004 11:38:

Slagthuset är en nattklubb som är ett helt kvarter stor, kapaciteten är enorm... 5000 gäster och de kan husera 2 riktigt stora dansgolv och 4-5 mindre. Allt under samma tak.

Stora dansgolvet är riktigt maffig... så lokalen är minst sagt GRYM

Kolla in lokalerna här:

http://www.slagthuset.se/slagthuset...e/modell360.htm

Posted by SteveTranz4ever on Apr-02-2004 12:21:

Där har jag vart några gånger under årens lopp och partat As kul... senast jag var där på nattklubben så hade dom 3 golv.. mainstream, schlager, techno/trance golv + en stor häfitg bar... men det var nåt år sen sist nu...
Grymt ställe att ha de hela på... skönt man hittar lite i Malmö också

Posted by reveal on Apr-02-2004 12:28:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
skönt man hittar lite i Malmö också

Och det kommer från killen som inte ens visste var han själv bodde

Posted by SteveTranz4ever on Apr-02-2004 12:55:

quote:
Originally posted by reveal
Och det kommer från killen som inte ens visste var han själv bodde

Jag vet precis vart jag bor... I Lapplands Väsby
Men just då hade morsan precis flyttat och jag drog direkt ut med er galna Skauningar å söp så inte undra på att man fan inte visste vart fan morsan bodde
Knäppo... ska bjussa dig på Minttu på förfesten !!!
Har en halv flaska kvar... reveal >> Mr Bitch >> Steve >>

Posted by sipowitz on Apr-02-2004 13:03:

quote:
Jag vet precis vart jag bor... I Lapplands Väsby
Men just då hade morsan precis flyttat och jag drog direkt ut med er galna Skauningar å söp så inte undra på att man fan inte visste vart fan morsan bodde
Knäppo... ska bjussa dig på Minttu på förfesten !!!
Har en halv flaska kvar... reveal >> Mr Bitch >> Steve >>

Haha du kan säga vad du vill till ditt försvar... men det Du sa till din morsa när du ringde henne är "priceless"

"Var bor jag"

Hoho =))

Posted by jofawe on Apr-02-2004 13:05:

quote:
Originally posted by sipowitz
"Var bor jag"

JAg är lessen Steve, men du kan nog inte överbevisa det :P

Posted by SteveTranz4ever on Apr-02-2004 13:14:

quote:
Originally posted by jofawe
JAg är lessen Steve, men du kan nog inte överbevisa det :P

Dom har inget bevis heller.. det står ord mot ord...
Men å andra sidan har nog inte Skauningarna sett en full Sthlmare förr... det bjuder jag på

ps. det var Mr Bitchs Ökända kruskafjÄrtar i taxin som fick mitt sinne att komma ur balans ds.

Posted by reveal on Apr-02-2004 13:16:

Haha steve du är för skön, sitter och skrattar rakt ut åt hela händelsen

Posted by sipowitz on Apr-02-2004 13:20:

quote:
Dom har inget bevis heller.. det står ord mot ord...
Men å andra sidan har nog inte Skauningarna sett en full Sthlmare förr... det bjuder jag på

ps. det var Mr Bitchs Ökända kruskafjÄrtar i taxin som fick mitt sinne att komma ur balans ds.

Jodå! När vi hade lämnat av dig så hittade jag en bok som du hade tappat... jag har scannat in framsidan

Kolla länken Boken

Posted by jofawe on Apr-02-2004 13:23:

quote:
Jodå! När vi hade lämnat av dig så hittade jag en bok som du hade tappat... jag har scannat in framsidan

Kolla länken Boken

hahaha...
det är humor humor

Posted by SteveTranz4ever on Apr-02-2004 13:31:

quote:

Kolla länken Boken

Ja du.. .den boken måste jag läsa i tungor för att inte hamna i Nangiala efter dina kruskafjÄrtar... helt plötsligt är alla bilar blå och alla ärtor gula... låter det konstigt... testa kruskafjÄrtar så fattar ni vad jag menar...

Ord står mot ord Fight the power

Posted by sipowitz on Apr-02-2004 13:45:

quote:
Ja du.. .den boken måste jag läsa i tungor för att inte hamna i Nangiala efter dina kruskafjÄrtar... helt plötsligt är alla bilar blå och alla ärtor gula... låter det konstigt... testa kruskafjÄrtar så fattar ni vad jag menar...

Ord står mot ord Fight the power

Konstigt, så säger du alltid - men så kommer du ju också alltid tillbaka efter mer av det goda..

This is a state of kruskafjärtaddiction...

Posted by JayBee on Apr-02-2004 13:50:

den där boken var ju makalöst kul. självaste höjdpunkten var ju när man läste "hur man hittar hem till mamma"

guuud.. jag visste inte ens att stefan hadde en mamma. har svår att tänka mig det

Posted by SteveTranz4ever on Apr-02-2004 13:51:

quote:
Konstigt, så säger du alltid - men så kommer du ju också alltid tillbaka efter mer av det goda..

This is a state of kruskafjärtaddiction...

Ärligt... du är en bra partymänniska och den enda som hänger med till Innercity när det behövs men tro mig, det är inget man väljer frivilligt då dom kommer totalt oväntat från ditt håll, kommer du ihåg att piloten på vår KLM Boeing 727 ville nödlanda redan efter 15 minuter på väg hem... Du försöker ju bara värva nya medlemmar till www.kruskafjÄrtaddict.com

Haha... seriöst... nu lägger jag ner OT: för mig och ber så mycket om ursäkt för de... men de va kul....

Ni har fått min mun att åter le efter denna helvetesdagen på jobbet

ps. de här e också rätt kul
quote:
Originally posted by JayBee
hadde

Posted by sipowitz on Apr-02-2004 14:29:

quote:
den där boken var ju makalöst kul. självaste höjdpunkten var ju när man läste "hur man hittar hem till mamma"

guuud.. jag visste inte ens att stefan hadde en mamma. har svår att tänka mig det

Jodå, jag kan intyga att han har en mamma - en riktigt trevlig sådan också.

Posted by jofawe on Apr-02-2004 14:50:

quote:
hadde

Oj oj ... det där blir svårt att förklara bort Jocke ... haha

Posted by JayBee on Apr-02-2004 15:04:

hmmm mina läppar är förseglade

Posted by CJ InterCity on Apr-02-2004 19:12:

tyvärr kan jag inte läsa alla poster för jag är på 56k, MEN:

om någon som kommer uppifrån landet behöver nånstans att sova efteråt har jag 1 extrasäng. jag bor mitt i Malmö.

jag fyllde precis 18 så jag är inte riktigt van vid de svenska dansgolven. hur skaffar man biljetter till detta? och vad är priset? vore tacksom om någon skickade PM med lite basic info's

blir det något SWETA möte förresten?

Posted by toka on Apr-04-2004 14:25:

Arrow

Var: Slagthuset - Nattklubb
Jörgen Kocksgatan 7 A
MALMÖ

Period: 15/05

När: Lördag, 15 Maj. 22:00

Åldersgräns:
20

Vid förköp:
18

Entré:
350 kronor. Förköp: 295 kronor

Längd:
Klockan 22:00-05:00

http://www.alltommalmo.se/profile?fid=17&id=988082

www.ace-event.se

Posted by SteveTranz4ever on Apr-04-2004 14:36:

quote:
Originally posted by toka
Var: Slagthuset - Nattklubb
Jörgen Kocksgatan 7 A
MALMÖ

Period: 15/05

När: Lördag, 15 Maj. 22:00

Åldersgräns:
20

Vid förköp:
18

Entré:
350 kronor. Förköp: 295 kronor

Längd:
Klockan 22:00-05:00

http://www.alltommalmo.se/profile?fid=17&id=988082

www.ace-event.se

Najsing bajsing.... längtar fan redan... ska uppdatera partyinfo. på Liquidsunset.org nu

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »