TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings Festival
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Die namen zeggen me weinig en dat is allemaal beuktechno, veel wel. Dussssssssssss. |
Luister maar eens iets van Villalobos, dan weet je wel wat ik bedoel..
Mwjha, enige die redelijk hard kunnen knallen zijn Chris Liebing en Lars KLein vs Liefhebber.
De rest is allemala minimaal/groovy of pompend (net zoals Verdine een beetje
)
Wordt echt een super relaxed feestje!
Hopen dat de zon schijnt 
| Originally posted by SnuggLe Nog meer namen: -Jacek Sienkiewicz (live) -Ricardo Villalobos -Rumenige & Loktibrada Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse |
| Originally posted by New Wave Mwjha, enige die redelijk hard kunnen knallen zijn Chris Liebing en Lars KLein vs Liefhebber. De rest is allemala minimaal/groovy of pompend (net zoals Verdine een beetje )Wordt echt een super relaxed feestje! Hopen dat de zon schijnt |

Want dan ben ik niet op de hoogte. Minimal dacht ik dat het 'minimaal' was en alleen bass. Maar dan heb ik het dus verkeerd
Ik ben een n00b!
Zelfs Josta gaat maybe mee!
| Originally posted by SnuggLe Dat hoop ik ook, dat het zonnetje schijnt ![]() Maareh...Minimal / offbeat: leg uit, vertel Want dan ben ik niet op de hoogte. Minimal dacht ik dat het 'minimaal' was en alleen bass. Maar dan heb ik het dus verkeerd Ik ben een n00b!Ach, als ik met zoveel gekken op stap ben vermaak ik me wel Zelfs Josta gaat maybe mee! |
maar beter zou ik maar eens een set downloaden.
Mulero maakt wel redelijk wat offbeat, geloof ik. Maar offbeat uitleggen is een beetje moielijk
boem, boem, boem........ boem. Zoiets komt wel in de buurt
Een tijdje geleden had Alferox ergens een post (of zelfs een thread, weet ik niet meer) waarin wel een paar sites met offbeat setjes (o.a. van Rumenige & Loktibrada) stonden, dan moet je die nog maar eens luisteren.. Het komt er in ieder geval op neer (zoals Harmen ook al zei) dat er geen standaard 4x4-beat (zoals die in 99% van de dancetracks wel zit) in zit.. Uitzonderingen daargelaten waarbij de beat gewoon telkens een halve tel is opgeschoven, lekker om het overzicht te houden 
Dat is trouwens wel redelijk hard (maar wel erg lekker om een keer te luisteren), offbeat kan ook wel een stukkie rustiger zijn.. Ik ken verder niet zoveel tracks van Oscar Mulero dus op het vraagje van Sjinees kan ik geen antwoord geven..
was meer een constatering dan vraagje hoor
| Originally posted by basd Een tijdje geleden had Alferox ergens een post (of zelfs een thread, weet ik niet meer) waarin wel een paar sites met offbeat setjes (o.a. van Rumenige & Loktibrada) stonden, dan moet je die nog maar eens luisteren.. Het komt er in ieder geval op neer (zoals Harmen ook al zei) dat er geen standaard 4x4-beat (zoals die in 99% van de dancetracks wel zit) in zit.. Uitzonderingen daargelaten waarbij de beat gewoon telkens een halve tel is opgeschoven, lekker om het overzicht te houden ![]() Dat is trouwens wel redelijk hard (maar wel erg lekker om een keer te luisteren), offbeat kan ook wel een stukkie rustiger zijn.. Ik ken verder niet zoveel tracks van Oscar Mulero dus op het vraagje van Sjinees kan ik geen antwoord geven.. |
pas geleden stond er op livesets.com ook een link naar rumenige/loktibrada@reactor, maar die hebben ze dus blijkbaar ook weggehaald :S
snuggle: hoe ben je eigenlijk achter al die namen gekomen?
enige namen die ik weet (behalve de mailing) zijn:
tobi neumann (schijnt uit eerste hand vernomen te zijn)
steve bug, luciano, michael mayer, reinhardt voigt (omdat dit in de djbroadcast stond)
| Originally posted by AlFerox snuggle: hoe ben je eigenlijk achter al die namen gekomen? enige namen die ik weet (behalve de mailing) zijn: tobi neumann (schijnt uit eerste hand vernomen te zijn) steve bug, luciano, michael mayer, reinhardt voigt (omdat dit in de djbroadcast stond) |
Bram snuffelt de hele dag dj-sites door
Ambtenaar he?
| Originally posted by Optimus Bram snuffelt de hele dag dj-sites door Ambtenaar he? |
het is toch meer pombom pom pombom pombom
Ik heb altijd het gevoel bij offbeat dat de 'trein' (net als bij progressive) naar achteren rijd. het gaat niet vooruit, maar achteruit
Kwa uitleg wat off beat is vind ik heel moeilijk.
Ik heb altijd het gevoel bij Offbeat dat de de clap (en al die vage samples) eerst komen en dan de Beat.
Het is wel een 4kwarts maat maar er zit nog een dubbele andere bass Ook zit er vaak een hikje in, dus het is zo gebouwd dat je in je drive wordt tegen gehouden....ach, ik kan het niet uitleggen, ik vind het heel erg vaag 
(poem = bass)
(kritsj = highheat)
het is ook kritsj-poem...kritsjpoem...poempoem...kritsjpoem
Of : Kritsj-poem...poempoem...kritsjpoem..poempoem
Ik weet niet of je het Offbeat kan noemen, heel misschien:
Drumcode 25,5b - Sound Identification LTD (Par Grindvink Remix)
Juxk, wat vind jij?
Euh tim dat hebben basd en ik net ook gezegd.
Offbeat is gewoon een 4/4 maat (of 3/4 etc)alleen de beat valt naast de echte tel
dus 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 0,5
En die halfjes zijn dan dus de beats
| Originally posted by magrec Euh tim dat hebben basd en ik net ook gezegd. Offbeat is gewoon een 4/4 maat (of 3/4 etc)alleen de beat valt naast de echte tel dus 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 0,5 En die halfjes zijn dan dus de beats |
tering wat boeit t 
| Originally posted by Miss Proximus tering wat boeit t |
las op beatfreax ook dat Pet Duo op het festival komt.. een of ander vaag getrouwd stel uit Brazili�, dat er niet voor terugdeinst het gaspedaal flink in te trappen. denk dat die 2 de tfs01 wel los krijgen
klik voor video
| Originally posted by AlFerox hehe, idd! gewoon allemaal bij de slowaakse boys komen kijken op het festival, dan weet je voor eens en altijd wat ermee bedoeld wordt |
| Originally posted by Miss Proximus en als je t dan nog steeds niet snapt kun je beter een concertkaartje Britney Spears kopen |
| Originally posted by Miss Proximus tering wat boeit t |
Ah dat filmpje ziet er wel gezellie uit 
Ik zou het wel leuk vinden als Claude Young zou komen draaien.
Die gast draait al zo weinig...moet ie wel effe uit Japan komen vliegen.
Ook zou ik Andrew Richley vs Ryan Rivera live willen zien.
heb van die gasten een leuke blauwe nichtentechnoplaat, maargoed, dat zal wel niet 
En Josta heeft te lang in de zon gelegen, dus slet, hou je smoel want Bram wil weten wat offbeat techno is 
(lekkere clitlikje voor Josta
)
LIVE:
Alexander Kowalski
Carlos Rios & Vincent de Wit
Jacek Sienkiewics
Joris Voorn
Luciano
Regis & James Ruskin
DJ'S:
Acid Maria & Electric Indigo
Adam Beyer