TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fast Forward Dance Parade naar Den Haag?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Nou ik heb ook nergens een line-up gezien. Wel welke trucks er komen, maar wie er allemaal op draaien kan ik ook nergens vinden 
edit: Dus als iemand het ergens heeft gezien post ff aub 
Trucks die meerijden:
Anno Almere - Antiworld (UK) - APE - B2S Events / Decibel - Bigbooty Express (Knockout)- Club Pepper - Club-X - Dance4life -
DJ Broadcast - DJ Fanclub - DJ Promiss/DJ Docfabian - DTF Productions - Dutchtechno - Emotion Productions - Female Force - Ferry Corsten Powered by Dorito's - Gesture Music - Hero Music/ The Shrink - Hollywood Music Hall - ID&T - IVE - Johan Gielen/DDA - Loveland - Matika - Matrixx - Michel de Heij - Modelmasters - Mystery Truck - New Breeze - Ovadoze Entertainment - Ready2Dance - Richie Productions - Rio Parade - Silly Symphonies - Spinnin' records / 4 Strings - Triple Vision - UDC/Dance Valley - V3 Reclames - Wildpitch DJ Bookings - Zuid-Hollandse Popunie - 2Recordz
Best Beatz X-Posure truck 1
Hank
Maurice Forge
Stanley Francisco
Sunni
Wildpitch DJ Bookings truck 2
Jay A Gogo
Leonardo
Lukert
Valentijn
Triple Vision truck 3
D-Virus
Dart
Dreazz
Flanagan
Harsh
Iwan
Mindsconnect
Mynor
Pamb
Sage&Westrum
Th'Acquisition
Thrasher
MC: Proskript
Spinnin' Records truck 4
4 Strings
Rio Parade truck 5
AJ Crypt
UDC truck 6
Darren Kay
Dave Clarke
Loveland truck 7
Laidback Luke
Marnix
Sebastien Leger
Back 2 School truck 8
Balistic
Beholder
Dana
Darkraver
Marc Acardipane
Paul Elstak
Stanton
Technoboy
Antiworld (UK) truck 9
D.A.V.E. The Drummer
K90
Oberon
Simon Eve
Johan Gielen truck 10
Johan Gielen
DTF Pink truck 11
Alphazone
Jarlen
Koris
Shane 54
Vinny
Gesture Music truck 12
Misja Helsloot
Matrixx truck 13
Jochen Miller
Club-X truck 14
Dutchman Jack
Kristof
Psyckodj
Rob & Mc Joe
Yves
MC: Chucky
Emotion Productions truck 15
Dennis Ruyer
Kevin Saunderson
Miss Nine
Sem Sonic
Stephen J. Kroos
APE truck 16
Boris Werner
Kid Goesting
Lauhaus
Hollywood Music Hall 17
Charly S
Mars a.k.a Bad Boyz
Steef
The Nightraver
The Shrink 18
Berry
Clive King
Dave
Dutchman Jack
Jerry
Maurice
Ragno
MC: M-Shane
Gaat niet om de namen, om de sfeer etc.
Het is een keer wat anders..... 
Paul Elstrak wil ik best wel live zien hoor 
| quote: |
| Ti�sto to perform at the Opening Truck of the Fast Forward Heineken Dance Parade in Rotterdam, Holland Ti�sto, twice voted the #1 DJ in the world by DJ Magazine, will make FFWD history on Saturday, August 14, when he becomes the first DJ ever to perform on the DJ Fanclub Opening Truck. Some four hundredthousand people will be watching the premier DJ Fanclub truck. No DJ has ever performed at a DJ Fanclub Truck. During this parade, all participating clubs and party-organisations introduce their DJ�s, over 1000 in total. DJ Fanclub has shown it values art and innovation by asking the most popular DJ on Earth to produce the music for the parade. Ti�sto will perform his DJ-set live in the first DJ Fanclub Truck ever. This will include new tracks produced especially for the Opening Truck and songs that have been tailored to compliment the spirit of the FFWD-Parade. In connection with this announcement, Ti�sto said, �I am honored to be to be part of the biggest Truck Parade in the world. The fact that the trucks are returning to their starting point and to the city where they were revived makes Rotterdam very special. The opportunity to perform my music for many, many of people in Rotterdam will be the greatest highlight of my life.� ROTTERDAM PRESS RELEASE WILL FOLLOW |

Ik ben er toch wel bij... Ik moet werken op het eindfeest! 
| Originally posted by jp Lekker zo'n feestje in de hol van de leeuw Nog effe oefenen: "Amsterdam. 'Waar leg dat dan?" "Alles naar de klotuhhh!" "Komen Wij Uit Rotterdam" "Mellow Moenie Mauwe" |
NEOPHYTE ROTTERDAMMMMMMMM
| Originally posted by HiGH_NrG Ik ben er toch wel bij... Ik moet werken op het eindfeest! |
Trouwens nog mensen die gratis naar binnen willen op 't eindfeest? Ik moet dus werken bij de ingang (kaartjes scheuren werd mij verteld).
| Originally posted by HiGH_NrG Trouwens nog mensen die gratis naar binnen willen op 't eindfeest? Ik moet dus werken bij de ingang (kaartjes scheuren werd mij verteld). |

| Originally posted by HiGH_NrG Trouwens nog mensen die gratis naar binnen willen op 't eindfeest? Ik moet dus werken bij de ingang (kaartjes scheuren werd mij verteld). |
Het wordt wel erg slecht weer zaterdag waarschijnlijk 
Beetje regen kan geen kwaad. Bij Fight the Power (Loveparade 2004) regende het bakken in het begin. Maar ja toen kwam de zon langzaam tevoorschijn en sprong iedereen als een dolle in de rondte 
Ik sla het eindfeest maar over dit jaar, vond het vorig jaar ook nogal tegenvallen en de line-up vind ik ook niet echt bijzonder. Sowiezo staat er later die avond ook nog 3 DJ's in a Boat op het programma, een kleine pauze tussendoor kan dan geen kwaad denk ik.. 
Het weerbericht volgens rotterdam.nl:
"Vanavond en vannacht neemt de buiigheid geleidelijk af. De minima liggen rond 14 a 15 graden." Voor morgen staat er half bewolkt (niet eens regen) en 24 graden.
Het weer in Rotterdam volgens Radio Rijnmond:
"Morgen eerst nog een enkele bui, daarna geregeld zon en droog." Maximum 22 graden, 40% zon en 40% kans op regen (slechts 1 mm).
Op weeronline.nl kijk ik niet meer want die zaten er met Dance Valley (gelukkig!) wel zo ontzettend compleet naast... 
Samengevat, volgens mij komt dat best wel goed met dat weer morgen!
Let's party!
Oh en dit bericht vanmorgen in het Brabants Dagblad:
| Erasmusbrug tijdens Dance Parade Rotterdam - De dienst Gemeentewerken in Rotterdam verricht morgen tijdens de Dance Parade metingen aan de Erasmusbrug. Doel is te voorkomen dat mensen zich ziek gaan voelen door de trillingen. Als de brug te veel beweegt (boven de 15 millimeter) adviseert Gemeentewerken de politie om maatregelen te nemen. Vorig jaar greep de politie in, omdat de Erasmusbrug teveel trilde. Het geluid moest zachter. Volgens een woordvoerder van Gemeentewerken is er geen gevaar voor deelnemers en bezoekers. "Te veel trillingen voelen alleen niet fijn aan. Zeker niet als je wat pilsjes ophebt en niet zo'n sterke maag hebt." De Rotterdamse politie zal tijdens het drukbezochte dance-evenement extra letten op drugsgebruik en -handel. Surveillerende agenten zijn geinstrueerd om excessen aan te pakken. |
Nou ben benieuwd 
--------
Zaterdag overdag een dag met wolkenvelden, af en toe zon en uit
stapelwolken ook enkele buien, wat vriendelijker dan vandaag.
Als de zon genoeg kans krijgt wordt de middagtemperatuur 23
graden.
hier is 't een beetje bewolkt, maar ik ga het toch wagen... 
Ik neem mij regenpak mee 
We zitten nu in een keet op het eindfeest terrein. Heerlijk weer, we hebben op de trucks van ID&T en Johan Gielen gestaan. Erg leuk 
Always @ TranceAddict-forum die jongen!
Oke, hier even 'live' vanuit de partyscene cabin achter de pleurisherrie van Dana en consorten.
Check het livegedoe op www.partyscene.nl , de VIERDE fotoset is onder andere van mij, met veel foto's van DJ's (oa Ferry Corsten).
Het is op zich ERG druk, de parade ook (een paar lui vonden het alleen nodig om te gaan matten met de politie, handig
).
Leuke foto's gemaakt verder. Wel slecht geregeld om op de trucks te komen via partyscene. Alleen op de ehum Johan Gielen truck (JIPPIE!
) en de EHUM ID&T truck kwamen we zo (omdat ik daar vroeger wat gewerkt heb via mijn bijbaan
). Die foto's komen nog. Enjoy 
JP heeft dik veel foto's voor zichzelf, die komen denk ik eerder online.
Fototje van Ferry die ik heb gemaakt:
..en ons aller Benny R. 
Enjoy!
FFWD was goed voor een leuke dag met heerlijk weer en aardige muziek
Pics online a.s.a.p! 
Ik zit net weer in Groningen en heb vanmiddag erg genoten op de FFWD. Ik heb eerst bij de Doelen gestaan tot bijna alle trucks voorbij waren en men begon te rellen. Daarna heb ik achter de truck van Ferry gehobbeld waar ik M_Perror nog tegen kwam.
Dit soort gratis feestjes mogen ze van mij vaker houden, vooral met dit weer 
Jasper ook nog even gerimd
en met Leon (High NRG) in de trein gezeten.
Erg geslaagde dag zo.
Mijn foto's:
http://vintage.partyscene.nl/ffwd20...ix07/index.html
http://vintage.partyscene.nl/ffwd20...ix04/index.html
http://vintage.partyscene.nl/ffwd20...ix01/index.html
Let wel, hier is GEEN selectie op toegepast en NIETS is geedit!
Dus!