TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welkom Mischa.....
Pages (2): « 1 [2]


Posted by New Wave on Apr-06-2004 15:49:

quote:
Originally posted by Lynxx
het altijd gezellige Spakenburg...


Roep jij ook steeds: 'Bliksems' ?
Ik moest vroeger altijd voetballen tegen Bunschoten Spakenburg (Hoevelaken de gekste ) Dat hoorde je dan altijd langs de zijlijn heel appart
Heb trouwens nog nooit zo hard een jongetje doro zijn eigen vader het veld af zien schoppen, fanatieke lui daar


Posted by Lynxx on Apr-06-2004 16:04:

Hehe... Bliksems komt wel voor in mijn vocabulaire ja...
Andere Spakenburgse termen:
-donders
-och Heer
-ouwe

Tis idd een best fanatiek volkje. Maar ik kon die vislucht wel scheiten, en daarom "studeer" ik maar in E'de.
Jaja, lach er maar om...

Ja Mischa, al afscheid genomen van die lange blonde haren??

Enne nee, ik nog geen kaarten. 17 april komt me heel slecht uit. Heb 18 april een wedstrijd, en die is best belangrijk voor mij...
29 april ga ik de kaarten deze week nog halen(Toch, Kolkie???)
Door die Armin mis ik dan wel weer het fameuse regionaal bekende RUGBYFEEST in Spakenburg... Maarja


Posted by New Wave on Apr-06-2004 16:15:

quote:
Originally posted by Lynxx
Hehe... Bliksems komt wel voor in mijn vocabulaire ja...
Andere Spakenburgse termen:
-donders
-och Heer
-ouwe

Tis idd een best fanatiek volkje. Maar ik kon die vislucht wel scheiten, en daarom "studeer" ik maar in E'de.
Jaja, lach er maar om...


Mwjha, die woorden zijn er ook nog
En dat fanatieke komt vast door al dat coke


Posted by Lynxx on Apr-06-2004 17:05:

JE hebt het in de gaten...

Twordt er met de paplepel ingegoten...


Posted by SnuggLe on Apr-06-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Lynxx
Jaja, ik woon ook in Enschede. Nog niet zo heel lang hoor, kom oorspronkelijk wat meer uit het midden van Nederland, het altijd gezellige Spakenburg...

Oja, iedereen die ook in de buurt van E'de woont moet donderdag 8 april even naar de 4jaargetijden in Hengelo komen, want dan moet Mischa (hoofdpersoon van deze thread) daar draaien, vanaf 10 uur.

Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel...


Maar heb ik jou wel eens ezien dan?


Posted by Lynxx on Apr-06-2004 20:48:

Ja, niet in E'de, maar een keer in de Asta en bij Addiction in Utrecht.

Ben de middelste op deze foto door jou gemaakt:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/73957.html


Posted by SnuggLe on Apr-06-2004 20:56:

quote:
Originally posted by Lynxx
Ja, niet in E'de, maar een keer in de Asta en bij Addiction in Utrecht.

Ben de middelste op deze foto door jou gemaakt:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/73957.html


Van Addiction stond me wat bij, van de Asta niet. Sorry.......


Posted by SnuggLe on Apr-06-2004 21:01:

quote:
Originally posted by Lynxx
Ja, niet in E'de, maar een keer in de Asta en bij Addiction in Utrecht.

Ben de middelste op deze foto door jou gemaakt:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/73957.html


Van Addiction stond me wat bij, van de Asta niet. Sorry.......


Posted by basd on Apr-07-2004 07:17:

quote:
Originally posted by Lynxx
Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel...

Ik zie wel

Heb waarschijnlijk toch echt geen zin om naar Hengelo te fietsen, dus jammer voor Mischa


Posted by MischaJonker on Apr-07-2004 09:59:

quote:
Originally posted by basd
Ik zie wel

Heb waarschijnlijk toch echt geen zin om naar Hengelo te fietsen, dus jammer voor Mischa


luie fl*kk@$##@$ :-) Het gaat helaas niet op hehe, want ik kwam er laatst achter dat het vrijdag hemelvaart is, dus donderdag gratis met je weekend ov en je dus maar twee keer 200 meter hoeft te lopen naar het station:-) Aangezien het toch niet tot laat is kun je lekker met de trein terug!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.