TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welkom Mischa.....
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Lynxx het altijd gezellige Spakenburg... |
?
) Dat hoorde je dan altijd langs de zijlijn
heel appart 
Hehe... Bliksems komt wel voor in mijn vocabulaire ja...
Andere Spakenburgse termen:
-donders
-och Heer
-ouwe
Tis idd een best fanatiek volkje. Maar ik kon die vislucht wel scheiten, en daarom "studeer" ik maar in E'de.
Jaja, lach er maar om...
Ja Mischa, al afscheid genomen van die lange blonde haren??
Enne nee, ik nog geen kaarten. 17 april komt me heel slecht uit. Heb 18 april een wedstrijd, en die is best belangrijk voor mij...
29 april ga ik de kaarten deze week nog halen(Toch, Kolkie???)
Door die Armin mis ik dan wel weer het fameuse regionaal bekende RUGBYFEEST in Spakenburg... Maarja
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Hehe... Bliksems komt wel voor in mijn vocabulaire ja... Andere Spakenburgse termen: -donders -och Heer -ouwe Tis idd een best fanatiek volkje. Maar ik kon die vislucht wel scheiten, en daarom "studeer" ik maar in E'de. Jaja, lach er maar om... |

JE hebt het in de gaten...
Twordt er met de paplepel ingegoten...
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Jaja, ik woon ook in Enschede. Nog niet zo heel lang hoor, kom oorspronkelijk wat meer uit het midden van Nederland, het altijd gezellige Spakenburg... Oja, iedereen die ook in de buurt van E'de woont moet donderdag 8 april even naar de 4jaargetijden in Hengelo komen, want dan moet Mischa (hoofdpersoon van deze thread) daar draaien, vanaf 10 uur. Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel... |
Ja, niet in E'de, maar een keer in de Asta en bij Addiction in Utrecht.
Ben de middelste op deze foto door jou gemaakt:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/73957.html
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Ja, niet in E'de, maar een keer in de Asta en bij Addiction in Utrecht. Ben de middelste op deze foto door jou gemaakt: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/73957.html |
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Ja, niet in E'de, maar een keer in de Asta en bij Addiction in Utrecht. Ben de middelste op deze foto door jou gemaakt: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/73957.html |
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel... |

| quote: |
| Originally posted by basd Ik zie wel ![]() Heb waarschijnlijk toch echt geen zin om naar Hengelo te fietsen, dus jammer voor Mischa |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.