TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
Pages (2): « 1 [2]
gah blir kanske som så att jag ska jobba där... vill egentligen inte så jag sa till jesper att stryka mig direkt om de hittade fler, så förhoppningsvis gör dem det
behövde jag jobba skulle han dock fixxa så jag hade mycket ledig tid när gen.6 spelar 
| quote: |
| Originally posted by Smekbar gah blir kanske som så att jag ska jobba där... vill egentligen inte så jag sa till jesper att stryka mig direkt om de hittade fler, så förhoppningsvis gör dem det behövde jag jobba skulle han dock fixxa så jag hade mycket ledig tid när gen.6 spelar |
(Man kan ju hoppas iaf
)
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Jag kommer nog vara där, även om psy inte riktigt är min grej. Ta en öl, snacka lite dynga och röka en cigg för mycket brukar alltid funka ändå |

aaaa det ska bli kul ikväll
jobbar 22-00 och är ledig efter det så det blir helt perfekt. Efter det så e det dansa, fota och jobbaröl som gäller
skitgött 
Ja hupp... hur hittar man nu då är frågan... kommer nog rulla från Malmö vid 22 tiden... kanske nån rent av kan möta upp en vilsen Sthlmare vid en plats som vem som helst kan hitta 
[edit] Kollar kartan i Gulasidorna... ska nog gå bra 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.