TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Smekbar on May-11-2004 15:57:

gah blir kanske som så att jag ska jobba där... vill egentligen inte så jag sa till jesper att stryka mig direkt om de hittade fler, så förhoppningsvis gör dem det behövde jag jobba skulle han dock fixxa så jag hade mycket ledig tid när gen.6 spelar


Posted by reveal on May-11-2004 16:00:

quote:
Originally posted by Smekbar
gah blir kanske som så att jag ska jobba där... vill egentligen inte så jag sa till jesper att stryka mig direkt om de hittade fler, så förhoppningsvis gör dem det behövde jag jobba skulle han dock fixxa så jag hade mycket ledig tid när gen.6 spelar



Weee, gratis dricka (Man kan ju hoppas iaf )


Posted by eXton on May-14-2004 13:27:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag kommer nog vara där, även om psy inte riktigt är min grej.

Ta en öl, snacka lite dynga och röka en cigg för mycket brukar alltid funka ändå


haha, röka EN cigg?
iofs lirar gen.6 rätt mycket psy men jörn lirar ju stabil trance/hardtrance så det blir nog rätt nice ändå ska du se!

nu snart jävlar, allt är riggat o klart!


Posted by Smekbar on May-14-2004 13:55:

aaaa det ska bli kul ikväll jobbar 22-00 och är ledig efter det så det blir helt perfekt. Efter det så e det dansa, fota och jobbaröl som gäller skitgött


Posted by SteveTranz4ever on May-14-2004 18:44:

Ja hupp... hur hittar man nu då är frågan... kommer nog rulla från Malmö vid 22 tiden... kanske nån rent av kan möta upp en vilsen Sthlmare vid en plats som vem som helst kan hitta


[edit] Kollar kartan i Gulasidorna... ska nog gå bra


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.