TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Miss Proximus on Apr-05-2004 15:45:

Ik heb iig een topfeest gehad en weet dat ik dit keer w�l wat langer wil blijven. Al is t alleen om dat Engelse ketsfeertje nog weer eens mee te maken

Duush, vliegtuigje maar vast boekuh? Kunnen we niet gewoon dit x een privejet doen ofzo

En Remy je blijft toch echt een zeikerd Ik heb nog nooit zoveel rellen gezien als op de NL Hardcore/Hardstyle feesten en loop je te mauwen over 1 vechtpartijtje in Engeland. Je moet de dingen wel in perspectief zien! haha (maar ik vind wel dat jij het recht hebt t een kutfeest te noemen, en ik vind HELEMAAL dat Basvh gelijk heeft. De feesten zijn idd goed in NL, zeker als je t vergelijkt met een optreden van Sasha van 1,5 uur IN EEN DISCOTEEK voor 45 dollar. blah buitenland zuigt haha)

Anyway. WOEI!


Posted by Miss Proximus on Apr-05-2004 19:32:

GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUHHHHHHHHH


Heb ik weer. Een jaar niet feesten, kom je terug hebben zie gvd 2 PINCHE feesten waar ik naartoe zou in hetzelfde fucking weekend. CHINGA SU MADRE


Nou, nu ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik ga niet. Ik stop met feesten.































yeah right.

Ik ga denk ik dit jaar voor Nature One. Nog niet geweest, VIP tickets, heel weekend en de techno line up zal hopenlijk wel net zo CHINGON zijn (haha ik leer jullie Chilango -> slang uit Mexico Stad )

Maar t blijft klote! Echt, wat heb ik een kutleven WHAHAHA


Posted by SnuggLe on Apr-07-2004 12:55:

Om nog maar iets heel vets progressives te posten:

http://www.residentadvisor.com.au/n...om/index_ok.php

Renaissance in the Country, in een ontzettend vet gaaf groot landhuis! Kicken man! Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL?
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.

Grr...ik moet ook maar gaan emigreren


Posted by Chicane on Apr-07-2004 13:01:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL?
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.


Gaan ze zelfs zover? toemaar


Posted by emma on Apr-07-2004 13:10:

ziet er erg goed uit ! ! ! !
denk wel dat ik nog eens even naar engeland ga


Posted by Freezel on Apr-07-2004 13:19:

Wordt leuke vakantie n.a.w.:

GKGG, DanceValley, Lovefields, Mysteryland en waarschijnlijk nog LoveParade en weekje USA


Posted by franzelare on Apr-07-2004 17:40:

oeps, dit topic had ik dus over het hoofd gezien!! ik wil hier zeker heen!! ff checken voor hotel enzo want heen en weer vliegen zonder slapen was wat zwaar de vorige keer


Posted by Divine9 on Apr-23-2004 23:35:

Count me in, waarschijnlijk. En dit keer zorg ik dat ik niet weer een dag eerder van een super vermoeiende vakantie terugkom. Ik moet wel wakker blijven deze keer.


Posted by th0m on Apr-24-2004 01:27:

Is Shakespeare van de partij?

In dat geval, count me in.

Sorry, kon het niet laten.


Posted by MaGiK54 on Apr-24-2004 02:52:

quote:
Originally posted by th0m
Is Shakespeare van de partij?

In dat geval, count me in.

Sorry, kon het niet laten.


Het zal wel aan mij liggen, maar waar slaat deze opmerking op ?!?! Moest dit grappig zijn ofzo ?? Ikke niet begrijp ???


Posted by th0m on Apr-24-2004 07:45:

Stratford upon Avon is de geboorte- en woonplaats van William Shakespeare...


Posted by Miss Proximus on Apr-26-2004 16:34:

duh, maar dan nog. rare humor heb jij


Posted by th0m on Apr-27-2004 18:32:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
duh, maar dan nog. rare humor heb jij


Mja, blijkbaar he

Dat krijg je als je een jaar in de VS rondbrengt, wor je gaar van


Posted by ambs on Apr-28-2004 21:29:

Ok, hier ga ik helaas niet meer naartoe....

Heb m'n vakantie naar Nederland verschoven en kom nu pas 3 aug aan


Posted by emma on Apr-29-2004 06:28:

quote:
Originally posted by ambs
kom nu pas 3 aug aan



woei
DV here we come !!!


Posted by djdavid on Apr-29-2004 10:44:

lijkt me echt cool om een keer naar een feest in engeland te gaan, maar dit gaat me toch echt te veel knaken kosten zeker met al die goeie parties hier in NL! ik blijf wat dat betreft mooi op eigen bodem deze zomer


Posted by Remy D on Jun-08-2004 13:35:

Tiesto is nog aan de line-up toegevoegd.

Als ze dat nou ook nog ff bij Dancevalley doen.


Posted by emma on Jun-10-2004 17:43:



feestje op boot de dag voor gkgg !

leuke pre-party denk ik ..

maybe toch een weekendje UK van maken dan !


Posted by franzelare on Jun-11-2004 13:37:

quote:
Originally posted by emma


feestje op boot de dag voor gkgg !

leuke pre-party denk ik ..

maybe toch een weekendje UK van maken dan !


idd, ziet er uit als een goed pre feest, zal eens gaan plannen binnenkort!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.