TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Pages (2): « 1 [2]
Ik heb iig een topfeest gehad en weet dat ik dit keer w�l wat langer wil blijven. Al is t alleen om dat Engelse ketsfeertje nog weer eens mee te maken 
Duush, vliegtuigje maar vast boekuh? Kunnen we niet gewoon dit x een privejet doen ofzo 
En Remy je blijft toch echt een zeikerd
Ik heb nog nooit zoveel rellen gezien als op de NL Hardcore/Hardstyle feesten en loop je te mauwen over 1 vechtpartijtje in Engeland. Je moet de dingen wel in perspectief zien!
haha (maar ik vind wel dat jij het recht hebt t een kutfeest te noemen, en ik vind HELEMAAL dat Basvh gelijk heeft. De feesten zijn idd goed in NL, zeker als je t vergelijkt met een optreden van Sasha van 1,5 uur IN EEN DISCOTEEK voor 45 dollar. blah buitenland zuigt haha)
Anyway. WOEI!
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUHHHHHHHHH
Heb ik weer. Een jaar niet feesten, kom je terug hebben zie gvd 2 PINCHE feesten waar ik naartoe zou in hetzelfde fucking weekend. CHINGA SU MADRE
Nou, nu ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik ga niet. Ik stop met feesten.
yeah right.
Ik ga denk ik dit jaar voor Nature One. Nog niet geweest, VIP tickets, heel weekend en de techno line up zal hopenlijk wel net zo CHINGON zijn (haha ik leer jullie Chilango -> slang uit Mexico Stad
)
Maar t blijft klote! Echt, wat heb ik een kutleven WHAHAHA 
Om nog maar iets heel vets progressives te posten:
http://www.residentadvisor.com.au/n...om/index_ok.php
Renaissance in the Country, in een ontzettend vet gaaf groot landhuis! Kicken man! Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? 
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.
Grr...ik moet ook maar gaan emigreren 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Extended set van Sasha in Digweed. Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? ![]() Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock. |
toemaar
ziet er erg goed uit ! ! ! !
denk wel dat ik nog eens even naar engeland ga 
Wordt leuke vakantie n.a.w.:
GKGG, DanceValley, Lovefields, Mysteryland en waarschijnlijk nog LoveParade en weekje USA 
oeps, dit topic had ik dus over het hoofd gezien!! ik wil hier zeker heen!! ff checken voor hotel enzo want heen en weer vliegen zonder slapen was wat zwaar de vorige keer
Count me in, waarschijnlijk. En dit keer zorg ik dat ik niet weer een dag eerder van een super vermoeiende vakantie terugkom. Ik moet wel wakker blijven deze keer. 
Is Shakespeare van de partij?
In dat geval, count me in. 
Sorry, kon het niet laten. 
| quote: |
| Originally posted by th0m Is Shakespeare van de partij? In dat geval, count me in. ![]() Sorry, kon het niet laten. |
Stratford upon Avon is de geboorte- en woonplaats van William Shakespeare...
duh, maar dan nog. rare humor heb jij 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus duh, maar dan nog. rare humor heb jij |

Ok, hier ga ik helaas niet meer naartoe....
Heb m'n vakantie naar Nederland verschoven en kom nu pas 3 aug aan 
| quote: |
| Originally posted by ambs kom nu pas 3 aug aan |
lijkt me echt cool om een keer naar een feest in engeland te gaan, maar dit gaat me toch echt te veel knaken kosten
zeker met al die goeie parties hier in NL! ik blijf wat dat betreft mooi op eigen bodem deze zomer
Tiesto is nog aan de line-up toegevoegd.
Als ze dat nou ook nog ff bij Dancevalley doen.

feestje op boot de dag voor gkgg !
leuke pre-party denk ik ..
maybe toch een weekendje UK van maken dan !
| quote: |
Originally posted by emma ![]() feestje op boot de dag voor gkgg ! leuke pre-party denk ik .. maybe toch een weekendje UK van maken dan ! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.