TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Partyhardy! on Apr-06-2004 07:44:

quote:
Originally posted by MischaJonker
en wat ook niet echt tof was, is dat ik met een prijsvraag meegedaan had, en echt tot het allerlaatste moment (donderdag ofzo) gewacht had met het kopen van een kaartje, en dat ik vrijdagochtend of zaterdagochtend ofzo een mailtje kreeg dat ik gewonnen had. Nou goed, op zich leuk natuurlijk, maar dan blijkt dat bijna iedereen gratis binnen zit, voel je je ook wel genaaid ofzo

ja dat is echt klote! ik kan me nog een 4 Elements herinneren waarbij bijna iedereen gratis binnen was. Ook marktplaats.nl stond bezaaid met kaartjes voor 10 euro etc. terwijl ik er gewoon 38 euro voor neer geteld had! 1 van de slechtste dingen die een organisatie kan doen naar mijn mening, tevens wacht iedereen bij een volgende editie erg lang met het kopen van een kaartje want wie weet worden er wel weer zoveel kaartjes weggegeven! Dat is echt een slechte zaak voor een organisatie!

Posted by SnuggLe on Apr-06-2004 11:27:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja dat is echt klote! ik kan me nog een 4 Elements herinneren waarbij bijna iedereen gratis binnen was. Ook marktplaats.nl stond bezaaid met kaartjes voor 10 euro etc. terwijl ik er gewoon 38 euro voor neer geteld had! 1 van de slechtste dingen die een organisatie kan doen naar mijn mening, tevens wacht iedereen bij een volgende editie erg lang met het kopen van een kaartje want wie weet worden er wel weer zoveel kaartjes weggegeven! Dat is echt een slechte zaak voor een organisatie!

Ja tuurlijk is het k*t, ik had het ook op Atlantiz (zie BasD zijn reply), maar bekijk het ook uit het oogpunt van de organisatie. Om toch zo weinig mogelijk verlies te hebben is het het beste om zoveel mogelijk mensen binnen te laten. Want dan heb je nog drankomzet / bekendheid / wel wat sfeerpubliek....
Maar daartegenover staat dat je 1) fout publiek binnen kan halen 2) de mensen die wel hebben betaald pissed worden. Het is een afweging...

Posted by kolkiewolkie on Apr-06-2004 11:46:

trancensnation ofzo, die feesten waar Mischa iig moet draaien

Pages (2): « 1 [2]