TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
Juich in ieder geval nog maar niet te hard, heb Versuz gemaild en volgens hun klopt er niks van
Maar ik vraag me wel af hoe dat gerucht is ontstaan dan.
Dit las ik net op www.djsasha.com
Tourdates: 2004-07-20 Cafe D'anvers, Belgium
Nog beter zelfs 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Dit las ik net op www.djsasha.com Tourdates: 2004-07-20 Cafe D'anvers, Belgium Nog beter zelfs |
Ik heb 10 vrijkaarten + champagne voor in de Mystique op 21 mei (Birthday night). Ge�ntreseerden? Het zijn dan wel enkel de residents maar misschien vind iemand die wel goed...
26 juni: Armin van Buuren in de Asta Den Haag 
Op de moment dat het City Parade is? 
whiii asta, here I come again! 
| Originally posted by Zehra whiii asta, here I come again! |
| Originally posted by djcresto ik ga nr city parade, tmoe nie altijd hetzelfde zijn |
<<< ow dit heet dus Z-whip
nu pas gezien! 
nee maar, je hebt gelijk, cresto. tzal waarschijnlijk nu ook de derde keer asta voor me worden. maar de sfeer daar, is met niets in belgi� te vergelijken. kga liever naar 'WEER' hetzelfde dan weggaan en me nie amuseren... en ja ben ook nie echt zeker: city parade of asta? dat zal ik na de examens wel uitmaken. eigenlijk heeft de city parade me nooit echt geboeid. 
edit:
26-06-2004 @ Asta
- Perry O'neil
- Armin Van Buuren
- Markus Schulz
edit 2:
city parade of asta? ow allebei...
| Originally posted by Zehra city parade of asta? ow allebei... |

| Originally posted by TOR is inderdaad alweer Armin, maar ik wil zeker Markus es aan het werk zien. en de sfeer in de Asta is top! |
09/06/2004
Love From Above
Columbiahalle
�15
22:00-09:00hr
Lineup: Paul van Dyk, Tiesto, Nu-Nrg, Timo Maas, Rene Vaitl
Iemand zin om daar heen te gaan? 
| Originally posted by Wildfir3 09/06/2004 Love From Above Columbiahalle �15 22:00-09:00hr Lineup: Paul van Dyk, Tiesto, Nu-Nrg, Timo Maas, Rene Vaitl Iemand zin om daar heen te gaan? |

yup idd, tiesto en pvd zijn zeer goed meegenomen. Zal spijtiggenoeg de auto hiervoor NIET mogen gebruiken, anders direct 
MA ENFIN POKKEEXAMES
niet dus :///
Samen en dichtbij (3 uurkes rijden, kank direct ne pitstop doen bij men familie :/ )
26 juni armadanight @ asta
markus, perry & armin
woeps my bad... dat is dus 9 juli, nix te examens 
| Originally posted by Wildfir3 woeps my bad... dat is dus 9 juli, nix te examens |
Columbiahallen is dat niet in Berlijn?
ja Wel wel, als ik men rijbewijs heb tegen dan zou het wel eens kunnen dat ik rij. Als ik mag van de ouders. lexus ejjjj? i'll drive 
ik reserveer al een plaatske in nen auto
Posted by pooley on May-23-2004 12:49:
EN als ik de lexus krijg :/ golf zuipt teveel naft.
En ja onervaren chauffeur zo'n lange rit laten doen, mmm 
We shall see (wel nog 8 uurtjes rijden en ik dacht dat het in Dortmund was :/(3.5uurtjes rijden)
Posted by Wildfir3 on May-24-2004 14:29:

Posted by Wildfir3 on May-26-2004 12:22:

Posted by Eagle` on May-26-2004 16:22:
quote: Originally posted by pooley
Wel wel, als ik men rijbewijs heb tegen dan zou het wel eens kunnen dat ik rij. Als ik mag van de ouders.
EN als ik de lexus krijg :/ golf zuipt teveel naft.
En ja onervaren chauffeur zo'n lange rit laten doen, mmm 
We shall see (wel nog 8 uurtjes rijden en ik dacht dat het in Dortmund was :/(3.5uurtjes rijden)
net rijbewijs en dan met een hoeresloep nog meeteen naar duitsland, dat gaat zeker lukken joh