TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Trance Nation...
Pages (2): « 1 [2]
h�ller med glorie, vi borde haft en meetup
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar gl�mt att vi stod och snackade i en kvart! 
Approp� musiken s� m�ste jag s�ga att jag var besviken. Den h�r dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm �r sk�j!! 
| quote: |
| Originally posted by Virus Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar gl�mt att vi stod och snackade i en kvart! ![]() Approp� musiken s� m�ste jag s�ga att jag var besviken. Den h�r dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm �r sk�j!! |
S�d�r bra men jag hade kul...
...framf�r allt f�r att jag var d�r med m�nga kompisar och ganska dragen och p� lysande "semesterhum�r" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def �ver f�rv�ntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.
H�ller med om att man kan bli lite bortsk�md m tanke p� alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken s�rskilt uplifting/anthem-aktig men �ND� med de d�r DJ�***A pauserna d�r alla ska juuuubla till dess dj:n till slut �r lite schysst och sl�pper p� beatsen igen 
Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara �r Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha fr�gat folk jag tr�ffat p� n�stan ALLA st�rre arrangemang 2-3 �r bak�t... "�r du TA kanske?" "va saru??" "n�e, det var inget..") s� �r det ingen SWETA som vet att jag p� fyllan inte kan l�ta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju g�r pauserna �nnu drygare n�r jag t�nker tillbaka 
Steve - hade jag vetat att du skulle f� f�r mkt att dricka hade jag inte bjussat

N�, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och l�gger trancen p� is till 2 veckor p� Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB
Om man inte ska l�ta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som b�rjar om 1 timme 
//mora
Re: S�d�r bra men jag hade kul...
| Originally posted by morakickers ...framf�r allt f�r att jag var d�r med m�nga kompisar och ganska dragen och p� lysande "semesterhum�r" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def �ver f�rv�ntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee. H�ller med om att man kan bli lite bortsk�md m tanke p� alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken s�rskilt uplifting/anthem-aktig men �ND� med de d�r DJ�***A pauserna d�r alla ska juuuubla till dess dj:n till slut �r lite schysst och sl�pper p� beatsen igen ![]() Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara �r Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha fr�gat folk jag tr�ffat p� n�stan ALLA st�rre arrangemang 2-3 �r bak�t... "�r du TA kanske?" "va saru??" "n�e, det var inget..") s� �r det ingen SWETA som vet att jag p� fyllan inte kan l�ta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju g�r pauserna �nnu drygare n�r jag t�nker tillbaka ![]() Steve - hade jag vetat att du skulle f� f�r mkt att dricka hade jag inte bjussat ![]() N�, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och l�gger trancen p� is till 2 veckor p� Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB Om man inte ska l�ta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som b�rjar om 1 timme ![]() //mora |

Re: Re: S�d�r bra men jag hade kul...
| Originally posted by SteveTranz4ever Bara s� fler kan hitta dig n�sta ig�ng ist�llet f�r att du ska beh�va leta ihj�l dig ![]() http://www.liquidsunset.org/photo_a...-184933)/33.jpg En ledtr�d: morakickers avatar F�r tacka f�r biran d�...umm har bara vaga minnen av de men jag bjuder n�sta g�ng aight ! Blev bjuden av en annan ocks� |
Re: Re: Re: S�d�r bra men jag hade kul...
| Originally posted by morakickers till alla er som tittar p� bilden, jag har l�ppar egentligen |
| Originally posted by JayBee n�men oj d�. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan d�rrarna d�r tr�ffade jag dig och lonne. men jag har lite sm� sv�rt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra p� mig vid det laget. men du �r en brunett va? |

| Originally posted by Virus kommer ih�g att n�n snubbe i r�d mustasch kom rusande emot mej fr�n ingenstans och gav mej en kram! M�ktig entr� ![]() |
snart ska ja visa mina bilder... hihi
| Originally posted by Virus Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan |
| Originally posted by dj_hysterix Ey ni har v�l sett den h�r ? http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/JB.JPG ta bort http:// i adressf�ltet s� f�r ni fram bilden |

Om ni inte redan sett det som finns det �ven bilder p� http://skelett.nu 
Musikm�ssigt s� k�ndes det inte som n�gon toppenkv�ll...(tyv�rr men jag verkar helt enkelt v�x ifr�n k�ra tr�ns
)
Men kul att tr�ffa flera av er!! Det var l�nge sen!! B�st var att jag fick h�nga med WhiteRussian (min �lsklings TA
)