TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 17 April: Ferry Corsten - Maastricht (Nightlive)
Pages (2): « 1 [2]
Oke kaartje is binnen, als er nog mensen zijn die besluiten om niet naar die coole fuif te gaan, spreek die jonge met een geel shirt met groene letters maar aan
de 3 BeTA's die zullen aanwezig zijn, staan op de guestlist
Zehra
Silent Eagle
Nyah

| quote: |
| Originally posted by FredNova de 3 BeTA's die zullen aanwezig zijn, staan op de guestlist Zehra Silent Eagle Nyah |
Ja dank u Fred
... 
iedereen nog vredig aan het slapen blijkbaar ![]()
ow shit eh! moet werken. review & foto's komen nog. mah in ��n woord: AMAZING!
/me werd gewoon wild op force of gravity... 
Klik hier voor review
Khoop dat Zehra nog een paar tracks kan toevoegen, en de foto's uiteraard! 
| Originally posted by ryo Oke kaartje is binnen, als er nog mensen zijn die besluiten om niet naar die coole fuif te gaan, spreek die jonge met een geel shirt met groene letters maar aan |
| Originally posted by Zehra ganse avond naar u gezocht eh jongen. we spraken bijna iemand aan met een geel tshirt met zwarte letters op, mah toch nie gedaan. zeg nie da ge toch iets anders hebt aangedaan gisternacht |
Ik heb de meeste tijd rechtsvooraan gestaan, af en toe wat rond gelopen, maar ja kwist echt niet hoe jullie uitzagen
Volgende keer toch maar wat beter afspreken dan...
Alleen dom dat Ferry volgens Nightlive 3 uur zou draaien en het bleken er maar 2 te zijn. Ach ja, kan gebeuren.
| Originally posted by ryo Ik had het gewoon aan, geel shirt met groen Amalica ofzo erop Ik heb de meeste tijd rechtsvooraan gestaan |
[Correct me if i'm wrong, seb of ze]
yep, wij stonden ook constant rechts vooraan. voor foto's klik HERE!
edit: server is weer down.
zoals gewoonlijk. klaat de link wel ff staan eh 
link werkt ni 
| Originally posted by Nyah link werkt ni |
server is down...