TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Stefanov�c on Jun-19-2004 15:32:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een pleuresherrie is dit zeg, net ff 20 minuten geluisterd. Eerst ff een stukkie PAVO en daarna DANA, ben weer tot de conclussie dat dat beuQ-zooi niks voor mij is. Die mc moeten ze trouwens ook afschieten.

was idd een brak stukkie ja.. ik dacht eerst dat t aan mn verbinding lag..

Mja je moet ervan houden he.. of niet Kheb ook liever hardstyle of hardtrance dan dit wat je nu hoort hoor.. ze gaat me vandaag iets te hard.

Posted by robin on Jun-19-2004 16:31:

basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door.

was dr net ff langs gefiets, moets toch ens kijken waar die pluris herrie vandaan kwam he stukje langs de yellow stage (nrg) klonk wel lekker. voor de rest.. niet mijn ding zeg maar. vliegen ook al de hele dag 1 soms 2 politie helicopters rond.

iedereen lijkt zich wel te vermaken. k ga straks met een biertje in almere poort zitten (zand tussen spoor en a6) en beetje kijken naar t vuurwerk

Posted by basvh on Jun-19-2004 16:42:

quote:
Originally posted by robin
basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door.

dat is beter, het zou jammer zijn voor al de feestvierder als het heel de dag kut weer zou zijn. hier in het zuiden is het paar keer echt ff noodweer geweest

Posted by total woot on Jun-19-2004 16:59:

hier in t noorden ook....
weersverwachting voor almere is trouwens vanavond onbewolkt...

Posted by kolkiewolkie on Jun-19-2004 17:45:

Ik vind het wel lekker klinken trouwens, maar idd, ook hier butweer.

Overigens zit ik nou te genieten van pure HARDCORE in stereo. Er is namelijk een heus housefeest aan de gang 500 meter verderop , en het moet gezegd worden , dat geluidssyteem is niks verkeerds mee !

Posted by jp on Jun-19-2004 18:39:

Wat een lekkere hardtrance set van Cosmic Gate

*hebben wil*

Posted by Stefanov�c on Jun-19-2004 19:34:

quote:
Originally posted by jp
Wat een lekkere hardtrance set van Cosmic Gate

*hebben wil*

Cosmic Gate is altijd goed Kheb m alleen gemist Mja komt vast wel ergens op de digitale snelweg te staan

Overigens kun je een rondje vliegen over een terrein met een heli, dus dat verklaart de helikopters..

Posted by robin on Jun-20-2004 00:17:

ik begreep al dat er erg veel mensen 'out' zijn gegaan

*is hier nu ook net begonnen met regenen

Posted by Cosmic on Jun-20-2004 01:11:

[QUOTE]Originally posted by Stefanov�c
Cosmic Gate is altijd goed Kheb m alleen gemist Mja komt vast wel ergens op de digitale snelweg te staan
QUOTE]

Laten we het hopen, ben altijd benieuwd naar nieuwe hardtrance!

Posted by DJ Gerrit on Jun-20-2004 02:58:

boredcore feestje!!! jammor!!

Posted by HiGH_NrG on Jun-20-2004 08:31:

quote:
Originally posted by robin

was dr net ff langs gefiets, moets toch ens kijken waar die pluris herrie vandaan kwam he stukje langs de yellow stage (nrg) klonk wel lekker. voor de rest.. niet mijn ding zeg maar. vliegen ook al de hele dag 1 soms 2 politie helicopters rond.

Haha, politiehelicopters? Dat was een helicopter om mensen die er 20 euro voor wouden betalen rond te vliegen boven het terrein. Paar minuutjes voor 20 euro, zonde van je geld.

Droog? Het heeft nog wel even hard geregend hoor...

Mensen die out gingen? Heb veel mensen rare dingen zien doen inderdaad. En vrienden van mij stonden naast een gast die zomaar ineens in elkaar zakte.

Terror! Wat een pleurisherrie zeg

Posted by robin on Jun-20-2004 13:03:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Haha, politiehelicopters?

ja, je weet wel, die dingen met fluoriceerende strepen en de letters p o l i t i e dr op.

maar goed zal dr ook nog wel een andere geweest zijn, die heb ik niet gezien igg

Posted by Menno on Jun-20-2004 17:23:

Ik ben ook nog geweest en het was een aardig feestje, niet meer dan dat. Mark Norman draaide de beste set van de dag vond ik, onder andere Phantom Manor en Dream Machine.
Kai Tracid en Dave 202 vond ik zwaar tegenvallen. Ook van Rank 1 en Cosmic Gate had ik meer verwacht, maar die draaiden beiden erg voorspelbaar.

Complimenten aan Q-Dance voor de decoratie !

Main - Open Air

Posted by Sebastian1982 on Jun-20-2004 18:44:

Hey! I went also there�- very nice party!!

Do you know which websites did pictures? I was shot with a friend, but I don't know where...

Posted by jp on Jun-20-2004 18:48:

quote:
Originally posted by Sebastian1982
Do you know which websites did pictures?

http://www.q-dance.nl/index.php?SEC...le;PARTYID=6353

Partyflock will have pics later on

Posted by Original on Jun-20-2004 18:57:

Het was best een aardig feestje, gewoon goed weer met af en toe wat druppels en aan het eind een klein buitje.
Ik vond het publiek echt wel meevallen, in de hardcore tent was de sfeer ook gewoon relaxed en beter dan vorig jaar in ieder geval.
Natuurlijk ook weer de nodige mensen helemaal naar de kanker zien gaan. (maarja dat hoort er bij)

Maargoed had gratis een guestlist bandje gekregen dus alles was mooi meegenomen.
Mark Norman was goed bezig en tevens de enige trance set die ik heb meegekregen. The bacardi-man Dark raver draaide zijn standaard oldscool plaatjes (o.a. Isaac - bad dreams)..was wel lache.
Ben voor de rest veel wezen stofhappen, meest in de hardcore tent geweest af en toe een hardstyle tent ingedoken, de technotunnel van binnen bekeken en ook nog effe de sound van dj Rush over me heen laten komen.

quote:
Originally posted by HiGH_spraakwater_lulkanon_eerste_klas_NrG
Terror! Wat een pleurisherrie zeg

Ik vond het vet zo op het eind van de avond, het is gewoon echt fokking herrie en iedereen weet het ook en daarom staan ze er ook, geen half werk zoals harstyle.
Volgensmij kwam "fuck tiesto" nog voorbij.

Posted by ScuL on Jun-23-2004 14:15:

quote:
Originally posted by Sebastian1982
Hey! I went also there�- very nice party!!

Do you know which websites did pictures? I was shot with a friend, but I don't know where...

I made some movies
http://dump.e-p.mine.nu/defqon1

Also have pictures but i'll send you a PM.

Posted by Partyhardy! on Jun-23-2004 15:48:

quote:
Originally posted by Original
Originally posted by HiGH_spraakwater_lulkanon_eerste_klas_NrG

whehe ja zo kennen we hem weer!

Posted by SnuggLe on Jun-23-2004 17:44:

Je kan zeggen wat je wil van Qdance en DefQon, maar het ziet er wel ONTZETTEND vet uit! Dik vet respect voor Qdance wat ze er iedere keer neerzetten! Heb vaak voor hen gewerkt, en het was altijd top geregeld, de aankleding.

Check:

http://www.q-dance.nl/index.php?SEC...le;PARTYID=6353

En door wij zijn ze oa gemaakt: Juist, ook weer door Carlos (http://foto.gris.nl).... die vent is GOED! Maar heeft natuurlijk ook een dikke cam

En de meest geweldige foto, gemaakt door Franzelare (staat op PF):

of http://partydata.snt.utwente.nl/ima...main/102664.jpg

Posted by franzelare on Jun-23-2004 20:00:

carlos en ewout mochten backstage en op verhogingen enzo komen en ik niet :S
dat scheelde helaas een hoop mooie foto's!

maar ik ben toch niet ontevreden over mijn setje

Pages (2): « 1 [2]