TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat een pleuresherrie is dit zeg, net ff 20 minuten geluisterd. Eerst ff een stukkie PAVO en daarna DANA, ben weer tot de conclussie dat dat beuQ-zooi niks voor mij is. Die mc moeten ze trouwens ook afschieten. |
Kheb ook liever hardstyle of hardtrance dan dit wat je nu hoort hoor.. ze gaat me vandaag iets te hard.
basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door.
was dr net ff langs gefiets, moets toch ens kijken waar die pluris herrie vandaan kwam he
stukje langs de yellow stage (nrg) klonk wel lekker. voor de rest.. niet mijn ding zeg maar. vliegen ook al de hele dag 1 soms 2 politie helicopters rond.
iedereen lijkt zich wel te vermaken. k ga straks met een biertje in almere poort zitten (zand tussen spoor en a6) en beetje kijken naar t vuurwerk 
| Originally posted by robin basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door. |
hier in t noorden ook....
weersverwachting voor almere is trouwens vanavond onbewolkt...
Ik vind het wel lekker klinken trouwens, maar idd, ook hier butweer.
Overigens zit ik nou
te genieten van pure HARDCORE in stereo. Er is namelijk een heus housefeest aan de gang 500 meter verderop
, en het moet gezegd worden
, dat geluidssyteem is niks verkeerds mee
!
Wat een lekkere hardtrance set van Cosmic Gate
*hebben wil* 
| Originally posted by jp Wat een lekkere hardtrance set van Cosmic Gate *hebben wil* |
Kheb m alleen gemist
Mja komt vast wel ergens op de digitale snelweg te staan
ik begreep al dat er erg veel mensen 'out' zijn gegaan

*is hier nu ook net begonnen met regenen
[QUOTE]Originally posted by Stefanov�c
Cosmic Gate is altijd goed
Kheb m alleen gemist
Mja komt vast wel ergens op de digitale snelweg te staan
QUOTE]
Laten we het hopen, ben altijd benieuwd naar nieuwe hardtrance!
boredcore feestje!!! jammor!!
| Originally posted by robin basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door. was dr net ff langs gefiets, moets toch ens kijken waar die pluris herrie vandaan kwam he stukje langs de yellow stage (nrg) klonk wel lekker. voor de rest.. niet mijn ding zeg maar. vliegen ook al de hele dag 1 soms 2 politie helicopters rond. |
| Originally posted by HiGH_NrG Haha, politiehelicopters? |
Ik ben ook nog geweest en het was een aardig feestje, niet meer dan dat. Mark Norman draaide de beste set van de dag vond ik, onder andere Phantom Manor en Dream Machine.
Kai Tracid en Dave 202 vond ik zwaar tegenvallen. Ook van Rank 1 en Cosmic Gate had ik meer verwacht, maar die draaiden beiden erg voorspelbaar.
Complimenten aan Q-Dance voor de decoratie !
Main - Open Air

Hey! I went also there�- very nice party!!
Do you know which websites did pictures? I was shot with a friend, but I don't know where...
| Originally posted by Sebastian1982 Do you know which websites did pictures? |
Het was best een aardig feestje, gewoon goed weer met af en toe wat druppels en aan het eind een klein buitje.
Ik vond het publiek echt wel meevallen, in de hardcore tent was de sfeer ook gewoon relaxed en beter dan vorig jaar in ieder geval.
Natuurlijk ook weer de nodige mensen helemaal naar de kanker zien gaan.
(maarja dat hoort er bij)
Maargoed had gratis een guestlist bandje gekregen dus alles was mooi meegenomen.
Mark Norman was goed bezig en tevens de enige trance set die ik heb meegekregen. The bacardi-man Dark raver draaide zijn standaard oldscool plaatjes (o.a. Isaac - bad dreams)..was wel lache.
Ben voor de rest veel wezen stofhappen, meest in de hardcore tent geweest af en toe een hardstyle tent ingedoken, de technotunnel van binnen bekeken en ook nog effe de sound van dj Rush over me heen laten komen.
| Originally posted by HiGH_spraakwater_lulkanon_eerste_klas_NrG Terror! Wat een pleurisherrie zeg |

| Originally posted by Sebastian1982 Hey! I went also there�- very nice party!! Do you know which websites did pictures? I was shot with a friend, but I don't know where... |

| Originally posted by Original Originally posted by HiGH_spraakwater_lulkanon_eerste_klas_NrG |
ja zo kennen we hem weer!
Je kan zeggen wat je wil van Qdance en DefQon, maar het ziet er wel ONTZETTEND vet uit! Dik vet respect voor Qdance wat ze er iedere keer neerzetten! Heb vaak voor hen gewerkt, en het was altijd top geregeld, de aankleding.
Check:

http://www.q-dance.nl/index.php?SEC...le;PARTYID=6353

En door wij zijn ze oa gemaakt: Juist, ook weer door Carlos (http://foto.gris.nl).... die vent is GOED! Maar heeft natuurlijk ook een dikke cam 
En de meest geweldige foto, gemaakt door Franzelare (staat op PF):

of http://partydata.snt.utwente.nl/ima...main/102664.jpg
carlos en ewout mochten backstage en op verhogingen enzo komen en ik niet :S
dat scheelde helaas een hoop mooie foto's!
maar ik ben toch niet ontevreden over mijn setje