TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
City of God erg goede film. Mooi camera werk en onwijs bizar verhaal over jeugdige bende leden in een sloppenwijk in Rio de Janeiro,Brazili�. Jongetjes van 11 met een geweer in hun handen die overvallen plegen en moorden. Gebaseerd op feiten 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! City of God erg goede film. Mooi camera werk en onwijs bizar verhaal over jeugdige bende leden in een sloppenwijk in Rio de Janeiro,Brazili�. Jongetjes van 11 met een geweer in hun handen die overvallen plegen en moorden. Gebaseerd op feiten |
tijd geleden Monster met charlize theron gezien, goede film die zeker de tijd waard is
Heb net Eternal Sunshine Of The Spotless Mind zitte kijken.

(klik pic)
Cast overview, first billed only:
Jim Carrey .... Joel Barish
Kate Winslet .... Clementine Kruczynski
Gerry Robert Byrne .... Train Conductor
Elijah Wood .... Patrick
Thomas Jay Ryan .... Frank
Mark Ruffalo .... Stan
Jane Adams .... Carrie
David Cross .... Rob
Kirsten Dunst .... Mary
Tom Wilkinson .... Dr. Howard Mierzwiak
Ryan Whitney .... Young Joel
Debbon Ayer .... Joel's Mother
Amir Ali Said .... Young Bully
Brian Price .... Young Bully
Paul Litowsky .... Young Bully
(more)
Beetje vreemd maar wel lekker
Meer wil ik er niet over kwijt 
Gisteren Kill Bill 2 in de bioscoop gezien.
Voor mij de beste film tot nu toe dit jaar!
Hij is echt SUPER! Een geweldige Tarantino film die bijna net zo goed is als Pulp Fiction.
Goed camerawerk, ijzersterke conversatie en goede vechtscenes.
Mooiste stukken:
-Gevecht met "Elle" 
-The Black Mamba "This part if for you!" 
Echt superfilm, allemaal kijken!
Hijs echt vet ja, heb m als TS'je gekeken, maar hoop dat ie snel op DVD komt. Vetste reeks films in een lange tijd!
The Butterfly Effect

Genre: Drama / Sci-Fi / Thriller (more)
Tagline: Change one thing, change everything. (more)
Plot Outline: A young man (Kutcher) travels through time to change a disturbing past, but finds that the changes alter his future in unpredictable ways. (more) (view trailer)
User Comments: Audacious blend and original storyline marred only slightly by clich�d trappings (more)
User Rating: 7.3/10 (5,633 votes)
Cast overview, first billed only:
Ashton Kutcher .... Evan
Melora Walters .... Andrea
Amy Smart .... Kayleigh Miller
Elden Henson .... Lenny
William Lee Scott .... Tommy
Het leven van Evan Treborn (Ashton Kutcher) is ��n groot mysterie. Pijnlijke herinneringen uit zijn verleden heeft hij als kind verdrongen en zo heeft hij de cruciale momenten vergeten. Lezend in een oud dagboek kan hij op onverklaarbare wijze terugkeren in de tijd. Met zijn huidige geest in het lichaam uit zijn jeugd, wil hij het verleden veranderen om hem en zijn vrienden te ontzien van een tragische gebeurtenis. Maar al snel merkt hij, dat je niet ��n detail kunt veranderen, zonder daarmee alles op z'n kop te zetten.
'The Butterfly Effect' is een thriller met science-fictionachtige elementen, geschreven en geregisseerd door Eric Bress en J. Mackye Gruber. De hoofdrol wordt gespeeld door Ashton Kutcher, die bekend werd met komische tv-series en films als 'That 70�s Show�, 'Dude, Where's My Car?' en 'My Boss's Daughter'. Zijn tegenspeelster is Amy Smart ('Road Trip', 'Rat Race') en Eric Stolz ('Pulp Fiction', 'Killing Zoe') is te zien in een bijrol.
Echt een goede film, beetje Donnie Darko achtig!
hehe, die wilde ik vorige week nog kijken
Ga ik vanavond maar ff kijken
Ja die heb ik ook nog op mijn HD staan, moet hem nog kijken.
Maar ben niet zo'n fan van Ashton Kutcher, die vent moet gewoon in comedies blijven spelen, verder niet... maar maybe kan deze film me van gedachten verandernen.
net Calender Girls afgekeken, was wel leuk, maar verder niet echt bijzonder
Vanavond ga ik misschien Buuterfly Effect kijken als ik tijd heb, maar ik ga ook The Godfather II kijken. Heb wel de DVD-box, maar vind het altijd de moeite waard om ete kijken als ie op tv komt
| Originally posted by Optimus net Calender Girls afgekeken, was wel leuk, maar verder niet echt bijzonder Vanavond ga ik misschien Buuterfly Effect kijken als ik tijd heb, maar ik ga ook The Godfather II kijken. Heb wel de DVD-box, maar vind het altijd de moeite waard om ete kijken als ie op tv komt |
hehe, als ik naar Tomorrow was meegegaan, had ik 'm ook niet kunnen kijken hoor
Ik hoop dat die Kill Bill 2 een beetje interessanter is dan deel 1.
EN TIN, DOE DAT SETJE VAN VERDINE NOU EFFE OP DE BUS MAN TERINGLIJER! Je zegt het al weken dat je het doet, luie kutneger!!!
| Originally posted by New Wave Ik hoop dat die Kill Bill 2 een beetje interessanter is dan deel 1. EN TIN, DOE DAT SETJE VAN VERDINE NOU EFFE OP DE BUS MAN TERINGLIJER! Je zegt het al weken dat je het doet, luie kutneger!!! |
Kill Bill 2 was zeker VET maar dat was deel 1 ook!
Verder heb ik gister IRREVERSIBLE gezien!! En OMG die film was echt HARD!!!
Ben niet snel onder de indruk qua HARDheid in films maar dit deed me wel ff slikken. En erg goed verhaal ook. Oftewl TOPFLIM

| Originally posted by SnuggLe Kill Bill 2 is super!!!!!!!!!!!! Echt waar, ge-wel-dig!!! |
Ik wil ze ook zien
Originally posted by Miss Proximus Ik wil ze ook zien Nog 20 nachtjes slapen voor de dag na morgen |
Van de week Meet joe black en Goodfellas zitten kijken. Alle 2 boeiende films maar vind ik dat de films niet ergens naar toe werken.
Moet nog steeds das boot kijken, alleen ff lege dvd cdtjes kopen 
| Originally posted by basvh Van de week Meet joe black en Goodfellas zitten kijken. Alle 2 boeiende films maar vind ik dat de films niet ergens naar toe werken. Moet nog steeds das boot kijken, alleen ff lege dvd cdtjes kopen |
| Originally posted by TimeportE goodfellas is echt super film.. gewoon op de manier waarop hij in elkaar zit.. het lijkt misschien alsof hij nergens naar toe werkt maar dan werken godfather 1 en 2 ook nergens naar toe.. het is gewoon hoe het leven er aan toe gaat in de mafiose kring (in goodfellas eigenlijk niet want ze waren geen pure italianen) |
Ik heb ze allemaal, de gangster films (of Andreas moet er nog een paar van hebben, geheel rechtmatig overigens)..helemaal top
Goodfellas was ��n van m'n eerste uit de collectie. Ik vind het echt een enorm goede film. Scorsese tot op t bot 
Gister naar Van Helsing geweest. Erg gelachen en een ontzettende hoeveelheid adrenaline aangemaakt. Niet dat ik t eng vond maar dat ge-achtervolg werkt me behoorlijk op m'n zenuwen! Ik had veel van de special effects verwacht, en daarom ben ik ook gegaan. Want ik was er eigenlijk op tegen omdat het geen BOUT te maken heeft met het originele verhaal van Bram Stoker (topboek, topfilm), maar ja, jammer!
Af ent oe had ik echt het gevoel dat de objecten met iets tevaal precisie waren geplaats (koetsje hier, tonnetje daar) en dat je gewoon kon zien dat ze in LA in de studio zaten ipv in Transsylvani� in een besneeuwd bergdorpje. Ook dat het vet sneeuwt maar dat geen paard een wolkje uit z'n neusgaten heeft ofzo.
Maar wel erg fantasierijk! Alle monsters uit dat genre passeren de revu, Frankenstein, weerwolven, vampiers, dr jeckyll. Van Helsing blijkt zelfs een connectie te hebben met Gabriel LOL En vooral het einde is erg komish en origineel
Maar dat mag ik natuurlijk niet verklappen!
Oh, en vorige week heb ik een Mexicaanse film, Zapata, gezien. Was erg cool. Zou ik die ergens kunnen downen als ik terug in NL ben? :s Ik hoop t!
| Originally posted by SnuggLe En Tim, die Tin doet toch niet wattie zegt, hij zegt al EEUWEN dattie hem gaat kijken...... dus.... |
| Originally posted by Miss Proximus Gister naar Van Helsing geweest. Erg gelachen en een ontzettende hoeveelheid adrenaline aangemaakt. Niet dat ik t eng vond maar dat ge-achtervolg werkt me behoorlijk op m'n zenuwen! |
| Originally posted by jp Het verhaal was crap maar de beelden heerlijk om naar te kijken en de geluideffecten waren fantastisch |
| Originally posted by SnuggLe The Passion of Christ moet ook nog gedownload worden...! |
ERG goeie bekritisering van de film 

), hoe lang gelden was die vorige ook alweer?