TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJ Tiësto - Just Be (Albumet)
Pages (2): « 1 [2]
Sweet mystery och Ur. SKRÄP!!!!!!!!! Va fan säger jag bara.
kul att remixen på adagio är med.
nu har jag lyssnat igenom det..
och det kan växa i mina öron, får man bara lyssna på det så visst.
Personligen tror jag att några remixar på låtarna hade inte skadat..
Walking on Clouds i en liten Rising star mix kanske?
Eller kanske en Cold harbour remix? .. vem vet.
Det skiljer ju sig från "nyana" (som iofs var ett mixalbum) och "In my memory" ..
Men .. som pyromanerna säger; "det börjar ta sig..."
| quote: |
| Originally posted by jofawe Walking on Clouds i en liten Rising star mix kanske? Eller kanske en Cold harbour remix? .. vem vet. |
alltså blir galen... tiesto - nyana =?!?! vafan det är ju rippoff på en låt..har den liggandes nånstans..kommer bara inte på vad den heter..detta är ovanligt för mig faktiskt..håller på blir vansinnig...ska ut o jogga.. hej o hå...
ps albumet va inge vidare.. o tiesto är ingen bra producent...hans allure - when she left är nice =).. ds
Tiesto - Nyana =) låter exakt som Subtle by design - sirius så va det =)
vajert
You could travel the world but you can't runaway from the person you are in your heart
You could be who you want to be, make us believe in you, keep all your light in the dark
If you're searching for truth, You must look in the mirror and make sense of what you can see
Just be-e-e, just be
They say learning to love yourself is the first step, that you take when you want to be real
But flying on planes to exotic locations won't teach you how you really feel
Face up to the fact, that you are who you are and nothing can change that belief
Just be-e-e, just be
Cause now I know it's not so far, to where I go, that I respond, it's inside me.
I need to just be, just be
I was lost and I’m still lost
But I feel so much better
Blandade känslor...
WTF is the fuzz about? Jag har hört ryktas att det ska vara nåt utöver det vanliga, denna skivan. Visst han ger kanske trancen ett annorlunda sound, men helt ärligt så låter det inte så bra producerat. Det är ganska slarvigt gjort, enligt mig. låter ganska överprocessat i mastringen oxå.
Denna dåliga kritik till trots så är där ändå några gyllene moments på skivan och den kommer gå varm ett tag hos mig
Så helt kass är den inte.
tänkte först köpa den till varje pris... men nu vet jag inte faktiskt
hittar jag vinylen billigt är det givet dock
(vinylen fanns på releasepartyt, men de tog slut innan jag hann fram
)
| quote: |
| Originally posted by OracaZ Tiesto - Nyana =) låter exakt som Subtle by design - sirius så va det =) |
| quote: |
| Originally posted by Connector Sample! plz |
har inte samples kan fixa dock.. men trodde att alla hade hört subtle by design - sirius =) det tillhör! 
oracaz har helt rätt. Nyana är ripoff på Sirius :Q
| quote: |
| Originally posted by OracaZ har inte samples kan fixa dock.. men trodde att alla hade hört subtle by design - sirius =) det tillhör! |
Intressant är att notera att Tiesto har gjort en remix på sirius! (subtle_by_design-sirius_dj_tiesto_remix). Släppt runt 2000.
Men njae, "baspartiet" i mitten är rätt likt möjligen.
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Intressant är att notera att Tiesto har gjort en remix på sirius! (subtle_by_design-sirius_dj_tiesto_remix). Släppt runt 2000. Men njae, "baspartiet" i mitten är rätt likt möjligen. |
och du kunde ju tagit bort "_" så vi inte förstod att du har den på mp3..WÄRSCH!!
haha nejdå.. har den själv på mp3.. dock vinyl oxo
| quote: |
| Originally posted by OracaZ humm hur menar då du? att det är ok att göra en ripoff om man remixat låten?.. förstod inte.. och du kunde ju tagit bort "_" så vi inte förstod att du har den på mp3..WÄRSCH!! haha nejdå.. har den själv på mp3.. dock vinyl oxo |
=) tiesto remixen är dock bra =) nää nu ska jag jaga lite mat..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.