TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ Tiesto - Just Be
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by pooley on Apr-19-2004 14:20:

Mja geraak wel op hub, heb active gedan (via die guide op zen site) maar zoeken lukt nog altijd ni :/

Posted by Jakhira on Apr-19-2004 14:26:

Kom ff op msn en ik stuur je de 2 noodzakelijkste tracks...

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 14:29:

quote:
Originally posted by Pumaz

Echt waar mensen, die 2 tracks zijn zo goed dat je niet zou denken dat ze de naam Tiesto dragen.

Nu is mijn vraag of Tiesto ze voledig zelf gemaakt heeft? All�, dit is geen bashing ofzo, Tiesto heeft al zo veel met andere artiesten samengewerkt, het kan dus evengoed dat hij die 2 nummers ook niet helemaal zelf heeft gemaakt?

Posted by Jakhira on Apr-19-2004 14:54:

Ik denk persoonlijk dat forever today van de hand van geert huinink, a tear in the open weet ik niet. Maar die eerste schreeuwt gewoon huinink, ik wil niet t� muzikaal beginnen, maar het gebruik van de tertsen tussen de akkoorden is echt zijn soort composities.

Posted by CygnusX on Apr-19-2004 15:14:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nu is mijn vraag of Tiesto ze voledig zelf gemaakt heeft? All�, dit is geen bashing ofzo, Tiesto heeft al zo veel met andere artiesten samengewerkt, het kan dus evengoed dat hij die 2 nummers ook niet helemaal zelf heeft gemaakt?

Goed punt, ik heb het effe opgezocht :
1.Forever Today - co-produced : Geert Huinink
2.Love Comes Again - vocals : BT
3.Traffic
4.Sweet Misery� - vocals : Joanne Lloyd / co-written : Nashville song writing team (Jo Lloyd en Dan Muckala)
5.Nyana
6.UR - vocals en co-written : Matt Hales aka Aqualung
7.Walking On Clouds - vocals : Kirsty Hawkshaw / co-written en co-produced : Josh Gabriel
8.A Tear In The Open - co-produced : Geert Huinink
9.Just Be - co-written : Kirsty Hawkshaw
10.Adagio For Strings

Geert Huinink zat er dus weer (Magik Journey, Magik Muzik Remixes, ...) voor een groot deel tussen

Posted by Jakhira on Apr-19-2004 15:50:

Zie je wel...
Geert Huinink is volgens mij een van de meest onderschatte mensen in trance, en qua melodie en harmonie d� beste

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 15:54:

Inderdaad, much respect to Geert!!

En dan te geloven dat er op trance.nu een hoop mannen rondlopen die maar niet willen geloven dat Tiesto niet alles zelf doet. Je wordt echt uitgescholden als je nog maar durft vernoemen dat Geert Huinink geholpen heeft bij Magik Journey of dat Obsession zo goed is dankzij Junlie XL's inbreng...

Posted by Jakhira on Apr-19-2004 16:00:

^daarmee dat ik daar ni kom dus...

Voor de mensen die Geert Huinink ni kennen: zoek ergens Photon Project met 'Enlightenment' (al een paar jaar oud) en je zal zien wat voor muzikaal genie hij is!

Posted by Dj Thy on Apr-19-2004 17:01:

quote:
Favoriete tracks (tot nu toe) : Forever Today en A Tear In The Open (alhoewel ik deze laatste nog beter had gevonden als Tijs niet de vocals van Signum - Cura Me had gepikt/gepakt).

Tja da's nu het nadeel van sample cd's he. Die sample komt uit ��n van de Spectrasonics vocal reeks. De eerste keer dat ik die gehoord heb was toch op Polefolder & CP - Dust. Maar ja, die sample is nu veel gebruikt. Der is zelf ne reclam op tv die hem heeft...

Posted by Joker666 on Apr-19-2004 18:03:

Heb nog niets gehoord van de nieuwe cd. Buiten dan Nyana, Traffic en Love comes again.
Was in the early days of Tiesto een echte fan, het laatste half jaar is dit zeer afgezwakt. Als ik dit alles lees, wat vrij positief is, komt het Tiesto gevoel misschien wel weer... we'll see!?!

Tegenwoordig vind ik Ferry, PVD en Armin toch veel beter...

Posted by TatanaGirl on Apr-20-2004 19:50:

Ik vind de cd ook heel goed, ik vind forever today en sweet mysery goed. Daarnaast kan ik ook wel traffic en adagio for strings apprecieren just be komt dan in het rijtje. De rest moet ik wat meer samplen.

Groetjes

TatanaGirl

Posted by pooley on Apr-21-2004 17:10:

Kvin het geen speciale cd.
Veel van die liedjes hebben geen power.
1ste misschien maar dat tunetje is gepikt ;-) of het lijkt enorm veel op iets (uit een film)

Posted by emma on Apr-21-2004 17:38:

hoe meer da ge naar de liekes ga luisteren hoe beter ze worden ...
de eerste keer vonnek het echt nix maar nu vinnek sommige liekes wel ok; ma der is geen enkel lied waarvan ik denk: wooow, geweldig

Posted by pooley on Apr-21-2004 17:44:

indeed
en dat tuneke dat i kbedoel is van terminator

Nyana en barbers zijn natuurlijk beter.

Posted by CygnusX on Apr-21-2004 18:24:

quote:
Originally posted by pooley
en dat tuneke dat i kbedoel is van terminator

De eerste seconden van de melodie lijken er inderdaad veel op

Posted by Steve-Austin on Apr-21-2004 18:47:

Na Terminator en Forever today juist een tweede opmerking, Nyana = Subtle By Design- Sirius (DJ Tiesto Remix) ook

De cd is voor mij niet goed maar niet slecht. Maar als dat niet Tiesto was, weet ik niet als ik naar de cd zouden luisteren ...

ps: mijn review hier in het frans.

Posted by Meltoz on Apr-22-2004 09:27:

Deze tracks zullen er op de "Limited Vinyl Album Samplers" komen te staan:

A. Forever Today
B. Love Comes Again (vocals by BT)
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings

en ff nog't volgende wist't ni van Adagio for strings, ma jullie misschien wel:

Ti�sto reinterpretation of Barber�s Adagio for Strings (dees wel natuurlijk ). A powerful close to the album and a highlight of the Ti�sto live set around the world, Adagio was originally produced as an introduction for Ti�sto In Concert (ma dees ni...)

Posted by Real on Apr-22-2004 14:45:

da's al langer bekend

Tiesto had vooraf gezei dat hij een 'verrassing' voor TIC had

dat was dus Adagio

't was nooit de bedoeling geweest om die ook daadwerkelijk te releasen, maarja

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Real

't was nooit de bedoeling geweest om die ook daadwerkelijk te releasen, maarja

Hetzelfde met Traffic, dat was ook alleen maar de intro voor zijn optreden op de TMF Awards, maar het sloeg zo aan dat hij er ineens een volledige track van heeft gemaakt en gereleased...

Posted by pooley on Apr-22-2004 15:27:

en die vinyl sampler gaat probably 25� kosten.

Voor 1 plaat dak ervan wil, ach ja

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 15:30:

1 pack met 2 discs dan, of 2 aparte discs, of zelfs meer dan 2 discs?

Posted by Steve-Austin on Apr-22-2004 15:43:

Limited Vinyl Album Sampler

A. Forever Today
B. Love Comes Again

C. Traffic
D. Nyana

E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open

G. Just Be
H. Adagio for Strings

Uit eind mei
4 vinyls met 4 verschillende kleuren, limited edition.

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2004 15:47:

Lap, ze hebben het zo gedaan dat er op elke 12" ��n goed en ��n slecht nummer staat...

Posted by emma on Apr-22-2004 16:21:

typisch ....

Posted by FredNova on Apr-22-2004 18:39:

1 pack => 4 discs

nooit tevreden he... tsssss erg

Pages (3): « 1 [2] 3 »