TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 30-7 /1-8 ---> Nature One!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by total woot on Jul-29-2004 06:32:

Wij zijn onderweg...

JETZT GEHT LOS!

en de groeten

Posted by tijs08 on Jul-29-2004 08:53:

quote:
Originally posted by total woot
Wij zijn onderweg...

JETZT GEHT LOS!
en de groeten

OKidokie, viel spaaaas

Posted by HiGH_NrG on Jul-29-2004 09:52:

quote:
Originally posted by total woot
Wij zijn onderweg...

JETZT GEHT LOS!

en de groeten

Niet je oordopjes vergeten eh?

Posted by Bailey on Aug-01-2004 21:15:

Wat een feest!! Toch wel een van de beste feesten van mijn leven. Ben nu te moe om een reportje te schrijven, dat zal ik binnenkort ff doen.
Als er iemand nog wat webspace over heeft, dan kan ik ook nog een zooitje foto's en filmpjes plaatsen.

Posted by jp on Aug-01-2004 21:18:

Ben benieuwd!

Posted by tijs08 on Aug-02-2004 00:08:

quote:
Originally posted by jp
Ben benieuwd!

Ik ook! Heb al aardig goeie verhalen van totalwoot gehoord, dus ben zeker benieuwd hoe het er daar allemaal uitzag! Filmpjes lijkt me helemaal gaaf

Posted by HiGH_NrG on Aug-02-2004 08:25:

quote:
Originally posted by tijs08
Ik ook! Heb al aardig goeie verhalen van totalwoot gehoord, dus ben zeker benieuwd hoe het er daar allemaal uitzag! Filmpjes lijkt me helemaal gaaf

Ik had die 'malloot' zaterdagavond aan de telefoon, omdat 'ie kwijt moest dat de set van NU-NRG supervet was...

Dus dat belooft wat

Posted by Bailey on Aug-02-2004 08:47:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik had die 'malloot' zaterdagavond aan de telefoon, omdat 'ie kwijt moest dat de set van NU-NRG supervet was...

Kan ik bevestigen. Freefall en Dreamland uit 10 meter hoge boxen

quote:
Originally posted by JP
Ben benieuwd!

quote:
Originally posted by tijs08
Ik ook!

Maar ik heb nog steeds geen eigen webspace. Dus tenzij iemand me hier uit de brand helpt geen Nature One foto's of filmpjes....

Posted by HiGH_NrG on Aug-02-2004 09:58:

quote:
Originally posted by Bailey
Kan ik bevestigen. Freefall en Dreamland uit 10 meter hoge boxen

Maar ik heb nog steeds geen eigen webspace. Dus tenzij iemand me hier uit de brand helpt geen Nature One foto's of filmpjes....

Je kan toch gewoon een site als www.fotopic.net gebruiken om je foto's te hosten...

Posted by robin on Aug-02-2004 10:07:

ik wil ook wel sosiaal zijn. heb 100mb die ik niet gebruik. foto's en kleine filmpjes wil ik wel hosten.

Posted by Bailey on Aug-02-2004 10:38:

quote:
Originally posted by robin
ik wil ook wel sosiaal zijn. heb 100mb die ik niet gebruik. foto's en kleine filmpjes wil ik wel hosten.

Check PM

Posted by Tim81 on Aug-02-2004 10:42:

of gebruik www.dropload.com

Posted by Bailey on Aug-03-2004 11:08:

Het terrein bij binnenkomst

De mainstage

Paul van Dyk in actie

De wachttoren ?

Een van de tunnels die onder de heuvels doorliepen

Het Nature One terrein gezien vanaf een van de heuvels

Ferry Corsten in actie

De eerste zonnestralen

De camping 's ochtends vroeg. Het lijkt zo rustig

Weer een overzicht foto

Nu-Nrg aan het knallen

Het vuurwerk

Opnieuw de mainstage

De technotent

Gayle San in actie.

Filmpjes:

- Bad Boy Bill
- Ferry Corsten De toegift om 06.00 uur.
- Paul van Dyk

Helaas trok mijn digi cam de bass niet echt, maar dat hoor je vanzelf wel.

En nog een reportje:

Aangezien we pas redelijk laat waren vertrokken en ook uiteraard een paar keer verkeerd waren gereden, kwamen we pas omstreeks 23.00 uur op het camping terrein aan. Helaas waren we niet de enige die toen aankwamen. De 1,5 uur die we in de rij hebben moeten wachten gaf ons wel een mooie indruk van het campingterrein. Overal waar je maar kon zien stonden er campers, caravans, auto's en tenten. Het mooiste is nog dat vrijwel iedereen zijn eigen geluidsinstallatie had meegenomen, waardoor er 24/7 uit elke hoek wel dancemuziek te horen was. Echt schitterend om een keer mee te maken.

Toen we eindelijk op ons plekkie stonden, besloten we maar om geen tijd meer te verspillen en direct naar het feest te gaan. Aangezien we helemaal aan het eind van de camping stonden was dat nog een flinke wandeling, maar een biertje of wat en een constante stroom van basslines maakte een hoop goed.

Eenmaal bij de ingang aangekomen werden de gefoullieerd: oftwel gevraagd of we ons bierblikje weg wilde gooien en doorlopen maar. Ben met geen vinger aangeraakt. Beetje vreemd, maar had er geen problemen mee.

We begonnen op de mainstage, die er ontzettend mooi uitzag. Zeg maar Q-Dance achtige verlichting. We konden nog een half uurtje meepakken van Paul van Dyk. En wat voor een half uurtje . Toch wel een van de beste sets van het weekend, jammer dat het zo kort duurde.

Vervolgens zijn we even de techno tent gaan bekijken, waar Dave Clarke bezig was. Hij kon ons alleen niet echt boeien, dus zijn we een beetje gaan rondwandelen. Zelfs de Thunderdome tent werd met een bezoekje vereerd. Echt een hele vrolijke boel daar.

Op een gegeven moment zijn we weer op de mainstage beland, waar Ferry Corsten aan het draaien was. Deze jongen kon mij sinds Innercity 99 eigelijk niet meer boeien. Eigelijk het hele trance gebeuren deed mij niet zoveel meer. Lekker om af en toe thuis te luisteren, maar niet voor op de dansvloer. Dacht dat techno mij alleen nog maar aan het dansen zou krijgen. Maar.....wat een optreden. Durf het bijna niet te zeggen, maar dit was echt het beste optreden van het weekend. Hij draaide veel eigen nummers en kreeg het publiek helemaal plat. (zie filmpje). Een prima afsluiter dus voor de eerste dag. De wandeling terug bracht ons weer langs diverse "campingdisco's", maar we konden de verleiding weerstaan en besloten omstreeks 07.00 het bedje op te zoeken (lees: een heerlijk oncomfortabele autostoel) .

2 uurtjes later weer wakker geworden door de behoorlijke hitte. Vervolgens weer de hele dag over het terrein rondgetrokken. Zal jullie de details besparen, maar zaterdag overdag is al de hele reis waard. In het kort: Veel gedanst, gegeten, gedronken en gechilled. Dat is bij een graadje of 27 bestwel goed te doen.

Rond 21.00 uur vertrokken we weer naar het feest. Gelijk maar de techno zaal ingetrokken, die al helemaal vol was. Rush was aan het draaien en uiteraard hield hij zich niet in. We vonden het wel prima, gewoon verstand op nul en beuqen maar! Hij werd opgevolgd door de Acid Junkies, met als gevolg dat binnen 3 minuten 75% van de tent naar buiten liep. We hebben het nog wel een tijdje uitgehouden, maar besloten toch om 23.30 Kai Tracid weer eens een kans te geven.
Net als Ferry Corsten vond ik Kai Tracid ooit eens leuk, maar aangezien hij al 5 jaar dezelfde platen draait, is dat snel versleten.
Ook deze keer maakte hij geen goeie indruk. Welliswaar geen 'Hardcore will never die', maar 80% van zijn platen waren toch wel behoorlijk inspiratieloos. Bovendien vind ik zijn draaitechniek zoooo irritant. Elke plaat laat hij helemaal tot het eind uitlopen, om vervolgens binnen 32 beats de andere plaat erin te gooien. En set om snel te vergeten dus.

Gelukkig werd hij opgevolgd door Nu-NRG. Wat een set. Een half uur heeft nog nooit zo kort geduurd. Freefall en Dreamland waren absolute hoogtepunten. Als ze ooit eens in Nederland geboekt worden, ga ik ze zeker nog eens opzoeken. Na Nu-Nrg kwam trouwens nog ff de allervetste vuurwerk show ooit. Meestal kan vuurwerk me niet echt boeien, maar dit was echt indrukwekkend. Heeft de organisatie zeker een hoop centjes gekost.

Tja, en toen was er Tomcraft....Een bestwel lastig dilemma. Aan de ene kant leuke platenkeuze (Recreate 'Montana edit'/TaoTek/American Madness enz). Aan de andere kant het enorme gepruts qua mixen. Net als bij MayDay werd dat laatste ons teveel en zijn we vliegensvlug vetrokken.

Vervolgens nog Bad Boy Bill (superset, heerlijk gegrooved) en Joey Beltram (tegevaller, monotoon) gezien. De benen en voeten begonnen om 06.30 al aardig kapot te raken, maar toch wilde we nog even naar Gayle San gaan. En gelukkig maar, deze keer geen gepruts zoals op Awakenings, maar juist een geweldig optreden die de laatste energie uit ons trok. Om 08.00 hielden we het voor gezien en vertrokken we weer richting de camping.

Wederom 2 heerlijke uurtjes geslapen , rustig aan ingepakt, opgeruimd en omstreeks 13.00 naar huis vetrokken.

Conclusie:
: Wat een feest! Geweldige ambiance en supermuziek (op enkele setjes na). Absoluut voor herhaling vatbaar, alleen volgend jaar vertrekken we al op Donderdag om de grote drukte te vermijden.

PS Robin bedankt voor de webspace....

Posted by Asperge on Aug-03-2004 11:35:

vet report man!

Posted by Miss Proximus on Aug-03-2004 12:00:

Report in telegramstijl:

Was.Heel.Erg.VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

Leuk.Feest.Veel.Lawaai.Mooi.Gedaan.Beter.Dan.Nederland

DUH!! Dat wist ik ook al

Wouter zei dat t de laatste keer was, ben benieuwd. Zo niet, dan ben ik er dan weer bij. Maar dan zorg ik wel voor een slaapplaats in Koblenz want de camping vond ik een beetje te Om dat te trekken moet je vast drugs gebruiken

Posted by New Wave on Aug-03-2004 12:39:

Ziet er mooi uit mensen.! misschien dat ik volgende keer wel mee wil Hoe draaide gayle san? of is niemand dara naarto egeweest?

Posted by basd on Aug-03-2004 12:42:

quote:
De benen en voeten begonnen om 06.30 al aardig kapot te raken, maar toch wilde we nog even naar Gayle San gaan. En gelukkig maar, deze keer geen gepruts zoals op Awakenings, maar juist een geweldig optreden die de laatste energie uit ons trok. Om 08.00 hielden we het voor gezien en vertrokken we weer richting de camping.

Lezen kerel, gewoon lezen

Posted by robin on Aug-03-2004 14:39:

Satan (eek!)

ver report man!

quote:

Filmpjes:

- Bad Boy Bill
- Ferry Corsten De toegift om 06.00 uur.
- Paul van Dyk

ff links gefixed. ik krijg nu al de mededeling server busy maar als je ze echt wil zien moet je maar even volhouden (ik adviseer getright etc.)

latur

Posted by SnuggLe on Aug-03-2004 16:50:

Vet, vooral de mainstage, niet normaal man!!!
Ik wacht nu op foto's van Carlos

Posted by moogwai on Aug-03-2004 16:56:

Leuk report en vette foto's Bailey. Ziet er allemaal erg vet uit daar.
En Ferry Corsten is zeker de man! Op Dance Valley ga ik 'm zeker ook checken. Hij is echt goed bezig de laatste tijd.

Posted by magrec on Aug-03-2004 17:20:

hehe mocht ik daar ooit naar toe gaan dan regel ik wel een hotel in de buurt want als ik dat zo lees op de diverse sites gaat het op de campings gewoon 24 uur lang door met beuken....

Iemand nog tom novy vs sander kleinenberg gehoord?

Posted by HiGH_NrG on Aug-03-2004 18:14:

Zozo ziet er best aardig uit!

Denk stiekem dat ik er volgend jaar ook wel bij ben...

Posted by Gonzo on Aug-06-2004 10:43:

quote:
Originally posted by magrec

Iemand nog tom novy vs sander kleinenberg gehoord?

Partyscene voor report en bezopen foto's [incl Novy & Sander] van mijn hand.

Posted by SnuggLe on Aug-06-2004 11:04:

quote:
Originally posted by Gonzo

Partyscene voor report en bezopen foto's [incl Novy & Sander] van mijn hand.

Bezopen zijn ze wel ja , die foto�s�
Want ik kan eerlijkgezegd niet zeggen dat ik je foto�s goed vind. Slecht eerder� Heel erg veel ge-edit zodat alles pixelachtig et cetera is. Ook totaal geen foto�s van het publiek.
Hoe bezopen was je?

Posted by Gonzo on Aug-06-2004 11:18:

Foto's zijn echt slecht ja. Mijn camera daar de klote en moest genoegen nemen met zo'n Kruidvat apparaat van mijn vriendin.

Daarnaast was ik al vrij vroeg niet meer in staat normale foto's te maken. Ach ja, shit happens.

Reportje wel OK, mijnheer de inspecteur?

Pages (3): « 1 [2] 3 »