TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mr Sam
Pages (2): « 1 [2]

Posted by DJ Zetski on Jan-26-2008 13:45:

quote:
Originally posted by Lolo

Dit gebeurt vaker als je denkt.

Het blijft me verbazen... dat sommige mensen dit pas ontdekken en daar wakker van liggen. Pas op he, niks negativiteit hier. Ik vind het gewoon verbazend that's it.

Mij verwondert het alleszins niet hoor. Ik heb al zoveel nummers gehoord waarvan ik dacht, dit kan niet door die procucer gemaakt zijn. Een voorbeeld: Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo. Wat zou Armin daartoe hebben bijgedragen? Ik hoor hier in ieder geval alleen maar G&D-invloeden in... Armin zijn sound is volledig anders dan dat... Anders wel een zalig nummer.
Ook Oakenfold is daar goed in; luister eerst eens naar Ti�sto - Carpe Noctrum en daarna naar Groovezone - Eisbaer (Oakenfold 2008 remix). Het begin is bijna volledig identiek, om niet te zeggen "gekopieerd".

Posted by FCB_Fanatic on Jan-26-2008 13:45:

quote:
Dit gebeurt vaker als je denkt.

Het blijft me verbazen... dat sommige mensen dit pas ontdekken en daar wakker van liggen. Pas op he, niks negativiteit hier. Ik vind het gewoon verbazend that's it.

dit is een oude thread die gisteren nog eens door iemand van onder het stof gehaald is. Ik denk niet dat dit voor de meeste BETA's nog zo'n grote verrassing is. Zeker dat Fred Baker verhaal is al langer bekend.

Ik vraag mij wel af hoe de financiele compensatie gebeurt bij zo'n projecten (zij het nu Mr Sam of DJ Elof). Is het de producer die een vergoeding wordt betaald voor zijn werk? Hoeveel gaat nog naar hem van de verkopen? Krijgen een Mr Sam en DJ Elof ook een deel van de inkomsten?

Posted by Magistrate on Jan-26-2008 14:12:

quote:
Originally posted by DJ Zetski
luister eerst eens naar Ti�sto - Carpe Noctrum en daarna naar Groovezone - Eisbaer (Oakenfold 2008 remix). Het begin is bijna volledig identiek, om niet te zeggen "gekopieerd".

dit was me ook al opgevallen, zuiver gekopieerd..

en idd, tuurlijk was ik al op de hoogte van dit Fred-verhaal, wou het weer wat leven inblazen na dit interview gelezen te hebben, Sam's houding stoorde mij echt in sommige passages

Posted by Push2005 on Jan-26-2008 14:51:

Is er ook zo'n verhaal bij sunspot en slipstream ?

Posted by Lolo on Jan-26-2008 15:47:

quote:
Originally posted by Push2005

totaal niet, ik moet het toegeven dat armin wel zijn job kan doen als producer even goe als dj, daar niet van. Hij heeft sunspot in antwerpen met mij gemaakt, en toen had ik 2 keer naar den Haag gereden voor slipstream. Hij had toen een zeer aangename studio.

Grtjs
L.

Posted by The_G0dfather on Jan-26-2008 16:09:

quote:
Originally posted by Push2005

Aan het vissen luc ?

Posted by MikeVee on Jan-26-2008 19:21:

quote:
dat armin wel zijn job kan doen als producer even goe als dj

Dat kan je op 2 manieren interpreteren

Pages (2): « 1 [2]