TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| מארק חבר שלך תותח על |
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי
כמו שמארק אמר לי אתמול,
זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות
ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות 
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..
אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף
| quote: |
| Originally posted by Emmanuel B חחח קפצתי לבקר איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן אהההה תאמינו לי כמו שמארק אמר לי אתמול, זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי עם הטכנווווווווו איזה עוצמות ואיתן אחי, אני לא כזה תותח אני מקווה להיות ![]() אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'.. אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני הרימיקס של MARK NORMAN ל LOVE COMES BACK של טיאסטו וביטי חיבבבבבבבב טכנו מטורף |
איך עלה לך הרעיון לקחת מקהלות, ואת הליד-בס הזה כמו של בני בנאסי ולעשות טראק ?!? פשוט חזק...
| quote: |
| Originally posted by Emmanuel B חחח קפצתי לבקר איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן אהההה תאמינו לי כמו שמארק אמר לי אתמול, זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי עם הטכנווווווווו איזה עוצמות ואיתן אחי, אני לא כזה תותח אני מקווה להיות ![]() אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'.. אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני הרימיקס של MARK NORMAN ל LOVE COMES BACK של טיאסטו וביטי חיבבבבבבבב טכנו מטורף |
| quote: |
| לך לך תאכל קקי בשרימפס |
חחחחחח קובי יא צעיר
תהיה בשקט......
רעיונות באים לי מכל דבר אפשרי
פשוט באים.....
מנו, דיברת עם רוברט ??
מה עם ה-DANCE VALLEY ?????
| quote: |
| Originally posted by markfeldman מנו, דיברת עם רוברט ?? מה עם ה-DANCE VALLEY ????? |
| quote: |
| מה הוא מכיר אותו אישית ? |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל. בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע. |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל. בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע. |
איזה אירוע ?
| quote: |
| אחי על איזו במה הוא ינגן? |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זה הכל עדיין בגדר שמועה... כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו... |
| quote: |
| איזה אירוע ??? |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זה הכל עדיין בגדר שמועה... כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו... |
| quote: |
| Originally posted by taltul מה הוא מכיר אותו אישית ? ואללה..סחתיין אחי...פעם הבא שתדבר איתו תמסור לו שהסאנדיי אפטרנון טראק בן זונה!!!!!! |
אותי פחות כי אני לא ממש נפגש איתו אבל בכל זאת...
| quote: |
| נ''ב: אחי אולי זה לא כל כך קשור אבל זה כזה מצחיק אותי שאתה קורא לחבר שלך "מנו"...למה זה מצחיק? הסבר: תוסיף את האות ש' בסוף ותבין למה |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל. |
מזמן לא הייתי פה 
חחח.... מצטער חברה
הרבה עבודה..
ואין זמןןןן 
מה חדש?
יש משהו מעניין?
מארק אתה ונוזיישן סנסיישן =)
חחחחחחח
יא דביל לומד מחשבים אתר של ארמין אעלק חחחחחחח
יא ונוז
דבר איתי בקשר לאיירבייס ומסיבות קרובות
אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל 
| quote: |
| אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי באיזו מסיבה של נקסט נחדיר מוסיקה לקהל |
| quote: |
| Originally posted by Emmanuel B מזמן לא הייתי פה ![]() חחח.... מצטער חברה הרבה עבודה.. ואין זמןןןן ![]() מה חדש? יש משהו מעניין? מארק אתה ונוזיישן סנסיישן =) חחחחחחח יא דביל לומד מחשבים אתר של ארמין אעלק חחחחחחח יא ונוז דבר איתי בקשר לאיירבייס ומסיבות קרובות אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי באיזו מסיבה של נקסט נחדיר מוסיקה לקהל |
כן יש מצב שאני בא
לא אני לא אוסף אותך ואת "יוב" חחחחחחחחחחחח

מנו,
אמרו לי שמר. סאם סגור עם רוברט !
מה אתה יודע על זה ?
ואיך רוברט מתייחס אליכם?

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.