TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by markfeldman on Apr-27-2004 12:31:

quote:
מארק חבר שלך תותח על


ואללה, אין לך מושג עד כמה !

אני ינסה לקדם אותו בערוצים שלי....

והוא נכנס מפה מדי פעם.

גם בפורום של 99.


Posted by Emmanuel B on Apr-27-2004 21:24:

חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי

כמו שמארק אמר לי אתמול,

זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות

ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..

אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף


Posted by Vortex_SA on Apr-28-2004 10:48:

quote:
Originally posted by Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי

כמו שמארק אמר לי אתמול,

זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות

ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..

אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף


אני רוצה לשאול קודם איך עלה לך הרעיון לקחת מקהלות, ואת הליד-בס הזה כמו של בני בנאסי ולעשות טראק ?!? פשוט חזק...


Posted by coby on Apr-28-2004 12:05:

quote:
Originally posted by Emmanuel B
חחח
קפצתי לבקר
איייייזה מסיבה הייתה אצל ארמיןןן
אהההה תאמינו לי

כמו שמארק אמר לי אתמול,

זה כאילו ארמין הכין סט בשבילי
עם הטכנווווווווו איזה עוצמות

ואיתן אחי, אני לא כזה תותח
אני מקווה להיות
אני פה אם מישהו רוצה לדבר, לשאול וכו'..

אני חייב לדעת מה השם של הטרק שהיה לפני
הרימיקס של MARK NORMAN ל
LOVE COMES BACK
של טיאסטו וביטי
חיבבבבבבבב
טכנו מטורף


לך לך תאכל קקי בשרימפס


Posted by markfeldman on Apr-28-2004 14:28:

quote:
לך לך תאכל קקי בשרימפס


נו נו נו !

ככה מדברים לסלבס ?


Posted by Emmanuel B on Apr-28-2004 17:57:

חחחחחח קובי יא צעיר
תהיה בשקט......
רעיונות באים לי מכל דבר אפשרי
פשוט באים.....


Posted by markfeldman on Apr-28-2004 18:41:

מנו, דיברת עם רוברט ??

מה עם ה-DANCE VALLEY ?????


Posted by taltul on Apr-28-2004 19:02:

quote:
Originally posted by markfeldman
מנו, דיברת עם רוברט ??

מה עם ה-DANCE VALLEY ?????

מה הוא מכיר אותו אישית ?
ואללה..סחתיין אחי...פעם הבא שתדבר איתו תמסור לו שהסאנדיי אפטרנון טראק בן זונה!!!!!!


Posted by markfeldman on Apr-28-2004 19:05:

quote:
מה הוא מכיר אותו אישית ?


כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.

בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע.


Posted by taltul on Apr-28-2004 19:15:

quote:
Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.

בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע.

אחי באיזו במה הוא ינגן ויחד עם אילו די ג'ים?
?יש איזה מידע לגבי זה..משהו


Posted by taltul on Apr-28-2004 19:18:

quote:
Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.

בגדול הבנתי שגם רוברט אמור כנראה לנגן באירוע.

אחי על איזו במה הוא ינגן?
ויחד עם איזו קבוצת די ג'ים או לייבל?
?יש איזה מידע לגבי זה...משהו


Posted by coby on Apr-28-2004 19:21:

איזה אירוע ?


Posted by markfeldman on Apr-28-2004 19:30:

quote:
אחי על איזו במה הוא ינגן?


זה הכל עדיין בגדר שמועה...

כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו...


Posted by coby on Apr-28-2004 19:39:

quote:
Originally posted by markfeldman
זה הכל עדיין בגדר שמועה...

כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו...



איזה אירוע ??? .......

(צריך לעשות ספאם יש אישור מהמוד)


Posted by markfeldman on Apr-28-2004 19:42:

quote:
איזה אירוע ???


DANCE VALLEY

יא שוקיסט !


Posted by taltul on Apr-28-2004 19:53:

quote:
Originally posted by markfeldman
זה הכל עדיין בגדר שמועה...

כשיהיו לי פרטים אני אעדכן... או מנו...

סבבה אחי...

נ''ב: אחי אולי זה לא כל כך קשור אבל זה כזה מצחיק אותי שאתה קורא לחבר שלך "מנו"...למה זה מצחיק? הסבר: תוסיף את האות ש' בסוף ותבין למה.


Posted by Vortex_SA on Apr-29-2004 05:49:

quote:
Originally posted by taltul
מה הוא מכיר אותו אישית ?
ואללה..סחתיין אחי...פעם הבא שתדבר איתו תמסור לו שהסאנדיי אפטרנון טראק בן זונה!!!!!!


יא מעופף, הוא מכיר את כל האמנים שלו (גיטלמן)... גם את קובי הפרסי אותי פחות כי אני לא ממש נפגש איתו אבל בכל זאת...


Posted by markfeldman on Apr-29-2004 15:35:

quote:
נ''ב: אחי אולי זה לא כל כך קשור אבל זה כזה מצחיק אותי שאתה קורא לחבר שלך "מנו"...למה זה מצחיק? הסבר: תוסיף את האות ש' בסוף ותבין למה


חחחחחחחח

מנוש !


Posted by Eitan E on Apr-29-2004 22:21:

quote:
Originally posted by markfeldman
כן, רוברט מייחצן אותו לחו"ל.




תמסור ד"ש לירון מרטינז הפטיש


Posted by Emmanuel B on May-05-2004 15:43:

מזמן לא הייתי פה
חחח.... מצטער חברה
הרבה עבודה..
ואין זמןןןן
מה חדש?
יש משהו מעניין?

מארק אתה ונוזיישן סנסיישן =)
חחחחחחח

יא דביל לומד מחשבים אתר של ארמין אעלק חחחחחחח
יא ונוז

דבר איתי בקשר לאיירבייס ומסיבות קרובות

אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל


Posted by markfeldman on May-05-2004 18:24:

quote:
אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל


ואללה אחי....

BACK TO BACK........


Posted by coby on May-05-2004 19:06:

quote:
Originally posted by Emmanuel B
מזמן לא הייתי פה
חחח.... מצטער חברה
הרבה עבודה..
ואין זמןןןן
מה חדש?
יש משהו מעניין?

מארק אתה ונוזיישן סנסיישן =)
חחחחחחח

יא דביל לומד מחשבים אתר של ארמין אעלק חחחחחחח
יא ונוז

דבר איתי בקשר לאיירבייס ומסיבות קרובות

אני אשמח גם לעלות לתקלט אם ייצא לי אךךךך הלוואי
באיזו מסיבה של נקסט
נחדיר מוסיקה לקהל



אין איבייס בסוף

תגיד אתה הולך אבל ?

אולי תקפיץ אותי ואת יוב


Posted by Emmanuel B on May-05-2004 19:32:

כן יש מצב שאני בא
לא אני לא אוסף אותך ואת "יוב" חחחחחחחחחחחח


Posted by markfeldman on May-05-2004 19:34:

מנו,

אמרו לי שמר. סאם סגור עם רוברט !

מה אתה יודע על זה ?


Posted by EternalMusic on May-05-2004 19:36:

ואיך רוברט מתייחס אליכם?


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.