TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför just trance?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Aendy Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då... |
iaf, det var en till stor del obegriplig post..
| Originally posted by Aendy Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då... |
| Originally posted by Smeagol Jag lyssnar BARA pa trance. |
Sorry. Ska tänka på det.
Försöker igen.
Trance är den stil som är för mej den mest moderna och givande musik idag.
Modern och trendig men ändå inte en dussinvara.
Tycker att jag trivs med Trance.
(fasen.. Backen är tom.
mot statoil). *skojar*
Nope. NO alc. adrenalin är "Grejjen".
| Originally posted by SteveTranz4ever Trance/musiken har räddad många tunga stunder i ens liv... |
quote från min farsa 2 veckor sedan:
du borde sluta med den där hårresande musiken och ragga fler brudar
hmmmmmmm
^^ Klart han vill ha barnbarn, du far ha overseende med honom. 
| Originally posted by keddo När du skriver så, så får det mig att tänka till... Finns det någon koppling mellan trance, och jobbiga stunder/tider i ens liv? jag vet iaf att jag haft en hel del.. |
| Originally posted by Smeagol ^^ Klart han vill ha barnbarn, du far ha overseende med honom. ![]() Jag har iaf definitivt tankt pa det innan. Och det galler for mig med. Kan iofs ocksa tanka mig att det inte ar nagot typiskt for trance isf. Om man skulle ga in pa liknande forum for godtycklig musikstil kan jag tanka mig att man kan hora likande for den stilen. De flesta som ar har sa djupt nere i TranceTrasket att de anvander Trance att trosta sig med nar de mar daligt. Och daligt mar de flesta fran och till. Tyvarr. |
tycker själv att det är skitskönt att lyssna på trance efter man har tränat,, för då är man så lugn o slö att det blir lättare att lyssna och ta till sig musiken.
Eller så medans man tränar funkar också väldigt bra, adrenalinet ökar i takt med musiken så att säga 
trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort
| Originally posted by CJ InterCity trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort |
| Originally posted by CJ InterCity quote från min farsa 2 veckor sedan: du borde sluta med den där hårresande musiken och ragga fler brudar hmmmmmmm |

bäst
| Originally posted by CJ InterCity trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort |
lyssnar jag på trance får jag inget gjort för då tar öronen över kontrollen av min hjärna. lyssnar jag på hiphop får jag inget gjort pga huvudvärk. lyssnar jag på ingenting får jag heller inget gjort pga uttråkenhet (eller va det nu heter
)
så vad ska man lyssna på då?