TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- K hem weer kosten en dus: plaatjes te koop :)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Denk es aan de honger die Wildfire nu lijdt... |
| quote: |
| Originally posted by Zehra mahja van da paar eurokes word een mens noch rijker, noch armer... all� da is wa ik ervan vind. khaat da als mense probere uit alles voordeel te halen. da materi�le kan me allemaal de boom in. |
Iet anders, heerlijke avatar!
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 die commentaar is er ook alleen omdat ik voor het hoogste bod voor lotus ben gegaan zeker |
voor wa anders eh?
Bon, home is dus voor de pooley 
als er nog mensen geinteresseerd zijn, laat maar iets weten (eventueel via msn) want ik denk dat die thread hier nu de dieperik in gaat duiken
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.