TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tropicana 22 mei 2004 => Airwave / Yves DeRuyter / ...
Pages (3): « 1 [2] 3 »
hehe Pumaz 
dunno yet Fred, te zien oedat zit me vervoer 
anders zallek wel is voorstelle om af te zakke 
vip list
j/k
| quote: |
Originally posted by cyberia ge zult mij nix slechts over dj bart horen zeggen de manier waarop hij het publiek opzweept door ne keer goe te kelen terwijl hij de trax vloeiend in mekaar mixt,uniek in zijn soort![]() |
ik wil wel, maar heb gn oto en of ik aan vervoer geraak dat valt te betwijfelen
meer info = http://www.mytrance.be/tropicana.html
Komt er iemand een kijkje nemen? 
| Originally posted by FredNova Komt er iemand een kijkje nemen? |
Ik ben stillekes wakker aant worden...
Twas wel een te gek feestje gisterenavond in Tropicana.
Om 21h30 reeds aangekomen en wat gaan sound checken 
En dan om 22h00 aan men set begonnen (tracklist onderaan) tot 24h30 en het volk kwam al aardig binnen.
(Ondertussen kwam Jedi eens langs met Hatrixx.) Freefall nam daarna over en om 1h was het dan tijd voor grootmeester Airwave (L-Vee).
Airwave draaide een heel sterke, strakke set. Met massa's nieuwe tunes! Te veel om op te noemen, hou de bonzai releases in het oog!
De super sympathieke LoLo gaf me daarbovenop nog eens 3 vinyls cadeau! (nieuwe dj fire / airwave album sampler / nieuwe planisphere) Wat eem bommen!
Het volk ging volledig uit zen dak met Daft Punk's Rollin 'n Scratchin en Rock 'n Roll.
Om 3h nog geen YDR aanwezig, dus freefall en mezelf maar wat gespinned, vooral de hitjes vlogen door de speakers.
Om 4h15 Yves Deruyter in da house, na een rit van een retro party ergens bij onze Noorderburen met 260 km enkel op de teller. Tja, YDR... ambiance verzekerd 
Omstreeks 6h thuisgekomen na het droppen van Steve-Austin en Kosmik (die voor de foto's zorgde).
Thanx aan de mensen Tropicana, special thanx to Jan (Jedi) en Free-Fall.
playlist FredNova (in random order):
22h - 24h20
Halogen vs Nash T - On a bridge
Luke chable presents Quest - The Sheperd
Oakenfold - Hold your hand (bill hamel remix)
Mind - Afterlife
Michael Burns - The Ambience
Nathan Fake - Outhouse
Thomas Penton - Dominica
Jewel - Intuition (markus schulz remix)
Airwave - lady Blue (markus schulz remix)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (junkie xl remix)
Mark Otten - Tranquility (markus schulz remix)
Motorcycle - As the rush comes (markus schulz remix)
George Hales - Autmn falls (markus schulz remix)
Airwave - Lightspeed
D*Note - Shed my skin (airwave remix)
Waterplanet - Introspection
GTR - Mistral
Katana - One Solid Wave
Ti�sto - Adagio for strings
Sander van Doorn - Punk'd
Corvin Dalek - Pounds & Penz
Ferry Corsten - Right of way
03h10 - 04h00
Komakino - Man on Mars
Mind to Mind - Music is my life
Drax Ltd II - Amphetamine
Age of Love - Age of Love (marco v remix)
Underworld - Born Slippy (paul oakenfold remix)
Mojado - Naranja
Katana - Gemini
Trancescape - Producelast
Ricky Fobis - No regular
Marco V - Simulated
ATB - Let U go
Mind One - Star for me
Riley & Durrant - Candesco
| Originally posted by FredNova Luke chable presents Quest - The Sheperd Michael Burns - The Ambience Nathan Fake - Outhouse Airwave - lady Blue (markus schulz remix) Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (junkie xl remix) Mark Otten - Tranquility (markus schulz remix) George Hales - Autmn falls (markus schulz remix) Airwave - Lightspeed D*Note - Shed my skin (airwave remix) GTR - Mistral Katana - One Solid Wave Ti�sto - Adagio for strings Sander van Doorn - Punk'd Corvin Dalek - Pounds & Penz Ferry Corsten - Right of way Underworld - Born Slippy (paul oakenfold remix) |

Trancescape - Producelast |
| Originally posted by Pumaz You did what? |
wow, tracklist ziet er idd erg lekker uit!
Vette tracklist Fred! 
thanx guys!
| Originally posted by Jasperovitsj Vette tracklist Fred! |
Mooi setje Fred
Precies al 3 van U nieuw platen gedraaid de zaterdag
=> Sander van Doorn - Punk'd, George Hales - Autumn (Markus Schulz vs Alucard Remix) en Michael Burns - The Ambience... Hele vette platen Fred 
Ma dees von'k echt wel jammer zene: Trancescape - Producelast, Ricky Fobis - No regular,... ge doet me terugdenken aan Yves Deruyter in de Versuz de woensdag, echt ni goe, want vond diene set op geen k**** trekken (heb dan ok maar 4 of 5 nummers gezien)... Ge moet ok e beetje U eigen ding doen he Fred, begrijp ok dat je't publiek wil vermaken, maar doet dat dan met Trance...
A trance DJ doesn't play Producelast, diene track doet me denken aan RGR BOENK radio, uit diene vroeger oude tijd..
Ff m'n mening zene, ge moet U daar voor de rest niks van aan trekken, no hard feelings

i like Producelast 
no offence he Meltoz maar zo werkt het niet...
Ik draai nu al 5 jaar met vinyl voor publiek en die platen moet je spelen. Een Trance dj = tiesto, armin, ferry => die kiezen zelf wat ze spelen
Maar een amateur-wannabe-trance-dj (waar ik dus ook bij hoor) moet dat draaien. Doe je dat niet, dan kom je NOOIT ergens aan de bak... zo simpel is het. Voor die 5 jaar met vinyl heb ik ook verscheidene malen voor een db met cd's gespeeld.
Geloof me, de grootsten op aarde hebben de platste hitjes gespeeld vroeger.
En je doet enkel je ding als dat gevraagd wordt (zoals tussen 22h en 24h mocht ik dat) maar tijdens de topuren in een Belgische club horen die hits erbij, en ik probeer ze af te wisselen met wat beter spul (classics en nieuwer).
YDR, die dat idd deed in Versuz, was uurtje te laat.. dan verwachten de mensen dat je het wat 'overneemt'...
YDR = hits, bij hem kan je niet verwachten wat een Ferry, Armin of Ti�sto doen.
Ik vind het spijtig dat je dan oogkleppen op hebt, ik haat die hokjes mentaliteit die daar een gevolg van is.
Geen verwijt naar u, maar kon zulk een reactie hier wel verwachten.
Je moet ze spelen, helaas, zo gaat het nu eenmaal. Er was trouwens niet echt veel trance volk aanwezig, dus had ik zelfs minder trance en meer commercieel moeten gaan...
Volgende keer zal ik een groove setje voor je draaien 

onthou anders wat Armin op AiB nog zei:
"JE DRAAIT VOOR HET PUBLIEK, zij zijn het belangrijkste op een avond, niet de dj."
| Originally posted by FredNova no offence he Meltoz maar zo werkt het niet... Ik draai nu al 5 jaar met vinyl voor publiek en die platen moet je spelen. Een Trance dj = tiesto, armin, ferry => die kiezen zelf wat ze spelen Maar een amateur-wannabe-trance-dj (waar ik dus ook bij hoor) moet dat draaien. Doe je dat niet, dan kom je NOOIT ergens aan de bak... zo simpel is het. Voor die 5 jaar met vinyl heb ik ook verscheidene malen voor een db met cd's gespeeld. Geloof me, de grootsten op aarde hebben de platste hitjes gespeeld vroeger. En je doet enkel je ding als dat gevraagd wordt (zoals tussen 22h en 24h mocht ik dat) maar tijdens de topuren in een Belgische club horen die hits erbij, en ik probeer ze af te wisselen met wat beter spul (classics en nieuwer). YDR, die dat idd deed in Versuz, was uurtje te laat.. dan verwachten de mensen dat je het wat 'overneemt'... YDR = hits, bij hem kan je niet verwachten wat een Ferry, Armin of Ti�sto doen. Ik vind het spijtig dat je dan oogkleppen op hebt, ik haat die hokjes mentaliteit die daar een gevolg van is. Geen verwijt naar u, maar kon zulk een reactie hier wel verwachten. Je moet ze spelen, helaas, zo gaat het nu eenmaal. Er was trouwens niet echt veel trance volk aanwezig, dus had ik zelfs minder trance en meer commercieel moeten gaan... Volgende keer zal ik een groove setje voor je draaien ![]() |
... en je moet het volk achter je krijgen, is inderdaad e heel belangrijke factor!!!
| Originally posted by FredNova onthou anders wat Armin op AiB nog zei: "JE DRAAIT VOOR HET PUBLIEK, zij zijn het belangrijkste op een avond, niet de dj." |
* dat is overal zo hoor, heeft niks met Belgi� ofzo te maken...
* dat groove setje kan geregeld worden, ik neem wel een cdtje op
Das een feit, als nog-niet-gevestigde DJ kan je echt nog niet doen wat je wilt! Ik sta nog een trap lager dan Fred, en ik heb het zelf ook tot mijn grote spijt gemerkt. Je moet hitjes draaien op de drukke uren, anders ga je plat op je bek...
Alleen als je h��l veel geluk hebt kan je in een club aan de slag waar je jouw ding kan doen voor een publiek dat jouw ding ook volledig accepteert en apprecieert...
Zuigt ja, ik koop de platen gewoon niet omdat er zeker een betere plaat naast ligt. En, kzou me schamen zo een plaat te kopen 
Maja ge hebt een punt, spijtig genoeg :/
idd Jasper, anders ga je zwaar op je bek (en die trapjes heeft volgens mij enkel te maken met het aantal jaren dat je draait, voor de duidelijkheid niks met kwaliteit te maken want dat zit hier genoeg opt forum)
Ik ben ni beschaamd als ik die plaat van Danzel of Trancescape koop. Ik ga er zeker ook nooit om lachen, want als je er mee lacht, snap je het denk ik niet... Ti�sto kan nu leven van zen setjes, Armin ook,... maar ze hebben hun hits ook nog nodig hoor.
Als je wil draaien voor volk, moet je trouwens 2 a 3 stijlen kunnen spelen...
Als student hebt ge daar geen geld voor 
| Originally posted by FredNova Als je wil draaien voor volk, moet je trouwens 2 a 3 stijlen kunnen spelen... |