TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dame(s) & Heren, mag ik jullie top 5 weer effe weten?
Pages (2): « 1 [2]
tja.......voor mij deze geloof ik 
Softig
)

He even over dat Out of Grace - Obscura... hoe lang is de goede versie daarvan???
Ik hoor namelijk iedereen over dat nummer praten en het staat geloof ik in 99 van de 100 top 5's.
dus ik dacht van, nou laat ik dat nummer dan maar is gaan downloaden misschien is het nog wel wat! Maar nu heb ik hem dus gedownload en ik vind er echt geen ene !@&$#()&*#@&$^ aan!!
Nu kan het natuurlijk zijn dat ik weer eens de verkeerde remix heb ofzo (ik blijf hopen!!
). Ik heb dus een versie van 7:30 en het is de A1 Delivery Mix... heb ik de verkeerde mix of begrijp ik gewoon echt niet wat iedereen in dit nummer ziet??!?
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat je het gewoon nix aan vind: heb ik met dat Souvenir de Chine nummer......walgelijk saai!!!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat je het gewoon nix aan vind: heb ik met dat Souvenir de Chine nummer......walgelijk saai!!! |
oke hier mijn top zoveel van dit moment (want morgen is ie toch weer gewijzigd)
1. Silverblue - Step Back (Original Mix)
2. Silverblue - Do U Know (Blue Sky Mix & Silver Bullet Mix)
3. 4 Strings - Into The Night (Original Mix)
4. Fire & Ice - Souvenir De Chine (Original Mix)
5. Cosmic People - Time To Hold On (Pants & Corset Remix)
6. Art of Trance - Killamanjaro (Original & Silvio Ecomo Mixes)
7. Push - The Legacy (2001 Club Mix)
8. Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix)
9. James Holden - One For You (Brancaccio & Aisher Mix)
10. Van Bellen - 20/20 (Saints & Sinners Incense Mix)
11. Madelyne - A Deeper Love (Dtech Remixes & Vocal Club Mix)
12. Binary Finary - Niterider (Original Mix)
13. Benicio - Delicatement (Original Mix)
zo ongeveer
| Originally posted by Miss Proximus Zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat je het gewoon nix aan vind: heb ik met dat Souvenir de Chine nummer......walgelijk saai!!! |
| Originally posted by Jukx Heb trouwens net (jaja, nu al!) Perpetous Dreamer - Sound of Goodbye (Armin Remix) gedownload en dat vind ik nou eigenlijk wel een goed nummer!! Een heel erg goed nummer zelfs!! Mooie bas-lijn en niet zo een jippie-wat-ben-ik-blij-nummer! Zelfs de break (heb het nooit zo op breaks) vind ik onwijs mooi! jaja, ik ben er wel heel erg snel mee he! |

tango --> waar is die nu nrg plaat te vinden?
thx
later
michiel
phew, das alweer een tijd geleden. Hij heeft hier op de site gestaan als Nu-NRG - Energizer (b1 mix), maar hij was fout gelabled. Hij heet dus echt Nu-NRG - Dreamland.
Maar ik had hem dus hier van de site. En kan hem helaas ook niet voor je uploaden met mn crappy 56K. misschien audiogalaxy effe proberen.
(zoeken naar Nu-NRG - Energizer (b1 mix) )
grtz,
TNG
ok thx tango
later
michiel
Ik heb zojuist Junkie XL - Siyncho gedownload en wat is dat een STRAK nummer zeg. 

Ja daar geef ik je gelijk in, dat is (naar mijn menig) het beste nummer van Junkie XL.
| Originally posted by tango phew, das alweer een tijd geleden. Hij heeft hier op de site gestaan als Nu-NRG - Energizer (b1 mix), maar hij was fout gelabled. Hij heet dus echt Nu-NRG - Dreamland. Maar ik had hem dus hier van de site. En kan hem helaas ook niet voor je uploaden met mn crappy 56K. misschien audiogalaxy effe proberen. (zoeken naar Nu-NRG - Energizer (b1 mix) ) grtz, TNG |

)
Willekeurige volgorde
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (nieuw?? ik ken hem niet)
Push - The legacy
Fire & Ice - Souvenir de Chine
Klubbinman - Welcome 2 the club(pulsedriver remix)
Benicio - Delicatement.
Ik heb er nog meer, maar dit is het ongeveer wel
| Originally posted by Remy D Ik heb zojuist Junkie XL - Siyncho gedownload en wat is dat een STRAK nummer zeg. ![]() |
| Originally posted by magrec Weet je dat zeker...ik heb hem namelijk ook gedownload en dat was dus gewoon de dancevalley 2000 anthem nou ja in iedergeval de vocals van dancevalley zaten er overduidelijk in..... junkie heeft wel betere nummers gemaakt... |