TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict Competitie Manager 2001
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance eehhhhh... je kon toch maar ��N speler per club nemen?? |
huh??? maar hier stond:
| Originally posted by Bellie je mag MAX 1 speler per team opstellen. |
| Originally posted by Optimus Trance huh??? maar hier stond: dus.... |
| Originally posted by Blik ....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt |

| Originally posted by Blik denken jullie nou echt dat je een middenas aankan die bestaat uit: blahblah.... Van der Hoorn |

)
| Originally posted by Bellie Heheheh lol ![]() ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap ![]() GREETZ!! |
| Originally posted by Optimus Trance KUT, kan ik w��r me team veranderen... ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan |
| Originally posted by -=WVG=- haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna SSitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet oplkeveren |

| Originally posted by Optimus Trance Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat ![]() naja, meer geld had ik niet ![]() hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal ![]() ![]() |
| Originally posted by -=WVG=- haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje |

Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he 
Heeeel leuk nu kan ik dus nie meedoen, helaas. Heb een of andere code nodig die naar mn meil wordt gestuurd. Heb geen zin om daar een hele nieuwe mail voor aan te vragen. Erg laag van degene die dit heeft gedaan

| Originally posted by TranceFool Heeeel leuk nu kan ik dus nie meedoen, helaas. Heb een of andere code nodig die naar mn meil wordt gestuurd. Heb geen zin om daar een hele nieuwe mail voor aan te vragen. Erg laag van degene die dit heeft gedaan |
| Originally posted by TranceFool Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he |
| Originally posted by Bellie Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen. GREETZ!! |
Just Entered!!.. Pas nu maar op voor mijn team.. ik lust jullie rouw!!! HAHAHA 

..
wanneer begint het eigenlijk allemaal?..
Greetz

| Originally posted by Bellie Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen. GREETZ!! |

kan iemand mij helpen?
he lukt niet helemaal bij mij
ik heb me geregistreerd en steeds als ik inlog krijg ik te zien dat je maar 1 keer per meel adres mag inschrijven en dan moet ik op log in drukken en het opnieuw doen
en als ik dan op mijn overzicht druk komt er dit:Hackpoging
Hackpoging (gecodeerd password raden)
ik begrijp er geen fuck van
pleaz help me
thx
later
michiel
Ok mijn team heet: Rudy
Ja dat hadden jullie niet gedacht h�!
Ok maar MODERATORS, kunnen jullie deze thread ff STICKY maken ofzo! Want de competitie duurt een jaar! En er doen nu al veel TA's mee, dus......misschien een ID'tje!
Massel
| Originally posted by Rudy Ok mijn team heet: Rudy Ja dat hadden jullie niet gedacht h�! Ok maar MODERATORS, kunnen jullie deze thread ff STICKY maken ofzo! Want de competitie duurt een jaar! En er doen nu al veel TA's mee, dus......misschien een ID'tje! Massel |
nondeju, dan hebben we al 2 sticky's die altijd blijven.......
WWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA Ik ben mijn wachtwoord al weer vergeten whehehe......kutman :-) effe goed nadenken...................
LATOX
Re: kan iemand mij helpen?
| Originally posted by michiel he lukt niet helemaal bij mij ik heb me geregistreerd en steeds als ik inlog krijg ik te zien dat je maar 1 keer per meel adres mag inschrijven en dan moet ik op log in drukken en het opnieuw doen en als ik dan op mijn overzicht druk komt er dit:Hackpoging Hackpoging (gecodeerd password raden) ik begrijp er geen fuck van pleaz help me thx later michiel |
ja thx
na enorm veel gekloot is het dan toch gelukt
en ik schrijf me nu met1 ff in voor de enige echte ta league
later
michiel
misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is.
| Originally posted by arno misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is. |