TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict Competitie Manager 2001
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by arno on Aug-29-2001 19:45:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

eehhhhh... je kon toch maar ��N speler per club nemen??

nee hoor 2.
pas bij 3 spelers zei die dat ik er teveel had en dat mn team ongeldig was.

Posted by Opti on Aug-29-2001 19:58:

huh??? maar hier stond:

quote:
Originally posted by Bellie
je mag MAX 1 speler per team opstellen.

dus....

Posted by Blik on Aug-29-2001 20:00:

quote:
huh??? maar hier stond:

dus....

....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt

Posted by Bellie on Aug-29-2001 20:06:

quote:
Originally posted by Blik

....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt

Heheheh lol
ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap

GREETZ!!

Posted by -=WVG=- on Aug-29-2001 20:06:

quote:
Originally posted by Blik
denken jullie nou echt dat je een middenas aankan die bestaat uit: blahblah....
Van der Hoorn

Ah er is nog een verstandig iemand hier...

Aaaah, ik zie het al weer voor me...vrije trap rond de zestien meter...iedereen zingen: "Fredje van der Hoorn !"...Onze nummer 4 komt rustig naar voren...en hoppaaah die bal weer tegen de touwe...

Oh, wat kan voetbal toch mooi zijn (als je FCDB-fan bent )

Posted by Opti on Aug-29-2001 20:13:

quote:

Heheheh lol
ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap

GREETZ!!

KUT, kan ik w��r me team veranderen...
ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan

Posted by -=WVG=- on Aug-29-2001 20:20:

quote:

KUT, kan ik w��r me team veranderen...
ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan

haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna Sitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet opleveren

Posted by Opti on Aug-29-2001 20:23:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna SSitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet oplkeveren

Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat
naja, meer geld had ik niet
hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal

Posted by -=WVG=- on Aug-29-2001 20:27:

quote:

Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat
naja, meer geld had ik niet
hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal

haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje

Posted by Opti on Aug-29-2001 20:29:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje

nah, ik heb me team wat aangepast...heb nu ipv landerl Nelisse van AZ erin staan
gewoon wat goedkopere spelers uitgezocht ipv de dure
had ik wat meer te besteden voorin

Posted by TranceFool on Aug-30-2001 09:27:

Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he

Posted by TranceFool on Aug-30-2001 09:32:

Heeeel leuk nu kan ik dus nie meedoen, helaas. Heb een of andere code nodig die naar mn meil wordt gestuurd. Heb geen zin om daar een hele nieuwe mail voor aan te vragen. Erg laag van degene die dit heeft gedaan

Posted by Dj Alpha on Aug-30-2001 09:47:

quote:
Originally posted by TranceFool
Heeeel leuk nu kan ik dus nie meedoen, helaas. Heb een of andere code nodig die naar mn meil wordt gestuurd. Heb geen zin om daar een hele nieuwe mail voor aan te vragen. Erg laag van degene die dit heeft gedaan

Maak gewoon een hotmail adres aan dan, is kleine moeite en je kunt nog meedoen ook

Posted by Bellie on Aug-30-2001 11:52:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he

Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen.

GREETZ!!

Posted by -=WVG=- on Aug-30-2001 12:09:

quote:

Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen.

GREETZ!!

ja klopt, mijne stond er ook nog in...

Heb een paar keer meegedaan aan Tour de France Manager

Posted by TimeportE on Aug-30-2001 13:51:

Just Entered!!.. Pas nu maar op voor mijn team.. ik lust jullie rouw!!! HAHAHA ..
wanneer begint het eigenlijk allemaal?..
Greetz

Posted by Henkie_henk on Aug-30-2001 14:06:

quote:

GREETZ!!

whahah en die gozer beschuldigt meteen de halve wereld! haha

ISt gewoon nog van een vorig gamepje lol

Posted by michiel on Aug-30-2001 15:55:

kan iemand mij helpen?

he lukt niet helemaal bij mij
ik heb me geregistreerd en steeds als ik inlog krijg ik te zien dat je maar 1 keer per meel adres mag inschrijven en dan moet ik op log in drukken en het opnieuw doen
en als ik dan op mijn overzicht druk komt er dit:Hackpoging
Hackpoging (gecodeerd password raden)
ik begrijp er geen fuck van
pleaz help me
thx

later

michiel

Posted by Rudy on Aug-30-2001 16:59:

Ok mijn team heet: Rudy

Ja dat hadden jullie niet gedacht h�!

Ok maar MODERATORS, kunnen jullie deze thread ff STICKY maken ofzo! Want de competitie duurt een jaar! En er doen nu al veel TA's mee, dus......misschien een ID'tje!

Massel

Posted by Blik on Aug-30-2001 17:23:

quote:
Originally posted by Rudy
Ok mijn team heet: Rudy

Ja dat hadden jullie niet gedacht h�!

Ok maar MODERATORS, kunnen jullie deze thread ff STICKY maken ofzo! Want de competitie duurt een jaar! En er doen nu al veel TA's mee, dus......misschien een ID'tje!

Massel

he kut, een sticky die het een jaar moet doen........ nondeju, dan hebben we al 2 sticky's die altijd blijven.......

naja, het moet maar

(het maximum aantal sticky's ligt op 3, anders word het onoverzichtelijk)

Posted by New Wave on Aug-30-2001 17:46:

WWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA Ik ben mijn wachtwoord al weer vergeten whehehe......kutman :-) effe goed nadenken...................

LATOX

Posted by arno on Aug-30-2001 17:47:

Re: kan iemand mij helpen?

quote:
Originally posted by michiel
he lukt niet helemaal bij mij
ik heb me geregistreerd en steeds als ik inlog krijg ik te zien dat je maar 1 keer per meel adres mag inschrijven en dan moet ik op log in drukken en het opnieuw doen
en als ik dan op mijn overzicht druk komt er dit:Hackpoging
Hackpoging (gecodeerd password raden)
ik begrijp er geen fuck van
pleaz help me
thx

later

michiel

dat had ik ook, maar als het goed is staat er in dat mailtje dat je krijgt ook een code van een paar letters en cijfers en die moet je kopieren en daar ergens in zo'n invoer veldje plakken.

Posted by michiel on Aug-30-2001 17:50:

ja thx
na enorm veel gekloot is het dan toch gelukt
en ik schrijf me nu met1 ff in voor de enige echte ta league

later

michiel

Posted by arno on Aug-30-2001 17:59:

misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is.

Posted by TimeportE on Aug-30-2001 18:12:

quote:
Originally posted by arno
misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is.

Ja is inderdaad wel handig.. of je naam in de teamnaam zetten.. dat heb ik dan maar gedaan...
maar wanneer begint de league.. worden de wedstrijden vanzelf gespeeld of hoe zit het?...

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »