TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De zomertracks voor 2004!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Dr Oetker on May-03-2004 11:52:

Thumbs up

Spankox - To the club

Deze plaat gaat deze zomer helemaal grijs gedraaid worden. Elke keer als ik u'm opzet denk ik ook, OH YES Summertime!!


Posted by basd on May-03-2004 12:12:

quote:
Originally posted by Little Theseus
De nieuwe Alegria (van Cuba Libre, productie van vorig jaar) gaat een zomer-techno-hitje worden, hij moet volgens mij nog geperst worden maar ik heb m gehoord en hij is weer lekker!!

Je bedoelt niet La Luna neem ik aan? Die is al effe uit namelijk..

Schijtnummer overigens, maar da's persoonlijk.


Posted by Dr Oetker on May-03-2004 12:27:

quote:
Originally posted by Little Theseus
De nieuwe Alegria (van Cuba Libre, productie van vorig jaar) gaat een zomer-techno-hitje worden, hij moet volgens mij nog geperst worden maar ik heb m gehoord en hij is weer lekker!!

Ik denk niet dat ie La Luna bedoeld. Van Alegria zijn namelijk al een tijdje geleden ook remixes verschenen. Die heb ik volgens mij ergens in Januari gekocht, heb u'm namelijk nog gebruikt in de TA mix-contest die ik voor 1 maart moest inleveren en ik had h'm toen al een tijdje.
Alegria � Cuba Libre (Jeff Bounce & Tim J remix) is volgens mij de stevigste die erop staat. Jah die plaat ligt op m'n kamer en daar ben nu niet want het is vakantie...


Posted by Original on May-03-2004 15:50:

Ik sluit me ook aan bij:
Probspot - Foreplay
Nicola Gala - Swing To Harmony

+
Golan Globus - Blazer
Leama & Moor - Shades of Red
BT - The Great Escape (Attention Deficit Mix)

en qua trance:
Paul Van Dyk - Buenaventura (Reflections Edition)
Mr Sam Presents The Orbit - We Are Free (DJ Shah vs Pedro Del Mar Bangin Remix)

+ de helft van "Just Be" die zeker grijs gedraaid gaat worden hier deze zomer


Posted by Teknikol on May-07-2004 23:38:

Shpongle_-_Dorset_Perception_(Lo-Steps_Balearic_Breaks_Re-Edit)


Posted by TranceFool on May-08-2004 12:03:

Whirpool - Under The Sun (Solarstone remix)

geeft mij ook een heerlijk zomers gevoel


Posted by Glaniskanis on May-08-2004 12:34:

Nikola Gala - Swing To Harmony
Leama & Moor - Shades Of Yellow
Starkid - Crayons 2004 (Leama & Moor Remix)
Tilt Vs Quivver - I Know You're Afraid
Tilt - The World Doesn't Know
Li Kwan - Point Zero 2004 (Leama & Moor Remix)
Brian Eno - ? (Leama & Moor Remix)
Pole Folder Feat Sandra Feretti - Protected (Madoka's Vira Two Mix)
Alucard - Lighthouse
Filterheadz - Yimanya
Girl Nobody - Cages (Incl Lemon8 & Medway Mixes)
Nubreed & Luke Chable - One Day (Luke Chable Mix)
Adam White & Andy Moor Pres. White Room - White Room
Fictivision - Out Of Orbit

das zon beetje alles wat ik atm kan bedenken
btw valt niet op he zoveel Leama & Moor shit


Posted by moogwai on May-08-2004 17:36:

Royal Gigolos - California Dreamin (Tek House Extended)

Is nu al een grote hit, zal straks op de vakatielocaties nog wel zo zijn. Hoorde 'm donderdag onderhand in elke kroeg waar ik ben geweest. Vind het wel een geinig nummer voor een club track. De Tek House mix heeft een Benny Benassi bassline.


Posted by Remy D on May-08-2004 22:13:

De zomerhit wordt WEDEROM:

Remy D met een lekkere koude Heineken in zijn hand op de mooie heuvel van het Spaarnwoude. Woohoooooo


Posted by basvh on May-09-2004 01:42:

quote:
Originally posted by Remy D
De zomerhit wordt WEDEROM:

Remy D met een lekkere koude Heineken in zijn hand op de mooie heuvel van het Spaarnwoude. Woohoooooo


juist remy heeft wederom als enige door waar het echt om gaat! Enige wat je vergeet is een lekker potje voetbal op de heuvel

naast die heuvel in spaarnwoude wordt voor mij de zomer hit tiesto, Paul van Dyk, Paul Oakenfold op 1 avond in de amnesia op ibiza


Posted by SnuggLe on May-18-2004 05:52:

Oke, deze maar even omhoogschoppen.....zodat die andere zomerthread gesloten kan worden

Zomerplaat: Air - All i Need
Geen house, wel chill!


Posted by M5 on May-18-2004 08:18:

Percy X - On a Day (remix)

doet me denken aan ILT Outdoor vorig jaar


Posted by Chicane on May-18-2004 12:10:

Vind Michel de Hey vs Secret Cinema - I Hate Trends een aardig lekker nummertje om aan te horen als het zonnetje boven op je koppie staat te schroeien


Posted by Remy D on May-18-2004 12:12:

Ik ga nu naar het vondelpark


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.