TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Wat een line up zeg... Alleen wel jammer dat Shaggy en Black Eyed Peas niet naar Nederland komen
! We hebben in Nederland deze zomer toch niks te klagen met leuke feestjes...het wordt lastig plannen wanneer ik nou op vakantie moet gaan!
Hoe zit het met de kaartverkoop ??
Wat, waar en vanaf wanneer ??
Iemand hier al iets over gehoord ..??
| quote: |
| Originally posted by emre Hoe zit het met de kaartverkoop ?? Wat, waar en vanaf wanneer ?? Iemand hier al iets over gehoord ..?? |

Zoals het er nu op de site uitziet draait Zabiela in zaal 2......
Moet ook wel, een grootheid in een klein zaaltje, want d'r zijn gewoon te ubervette dj's.
Joep, ook hierheen?
Hehe leuk antwoord over het brandalarm 
Staat genoteerd in de agenda...toch maar rekening proberen te houden met dit feestje bij het boeken van een last minute ...Ik ben benieuwd wat deze avond kost
| Originally posted by magrec Hehe leuk antwoord over het brandalarm |
weten jullie al wat t gaat kosten enzo? 
pre bij Bram, after in Groningen 
| Originally posted by Miss Proximus weten jullie al wat t gaat kosten enzo? ![]() pre bij Bram, after in Groningen |

schopje omhoog, weet iemand al wat meer over de kaarten? Hoe duur, waar etc?
18 euro!!!!!!

Zoals ik al gehoopt/verwarcht had. lang leve de sponsors!!!!
Wat de neuk, MORE dj's tbc??? Hoeveel vette shit willen ze er neerzetten???
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel! 
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast 
maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen???
Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?
| Originally posted by SnuggLe Joep, ook hierheen? |

| Originally posted by Miss Proximus je heb t zelf over een pre en afterparty debiel! ![]() ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast ![]() maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen? |

Je snapt toch wel dat gringos lui uit de VS zijn he? 
Oh ennu...1 kaartje was voldoende geweest hoor 
| Originally posted by Miss Proximus Je snapt toch wel dat gringos lui uit de VS zijn he? ![]() Oh ennu...1 kaartje was voldoende geweest hoor |

Lekker hoor! 18 euro slechts voor zo'n line up...
Nu hopen dat het een beetje uitkomt met de vakantieplannen. Hoeveel man gaat er eigenlijk in Het Paard?
officieel voor 1500 man ongeveer
kaartjes vanaf 9 uur zaterdagochtend, aldus de lokale sigarettenverstrekker
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.
Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.
Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox
whahahaha 
��n - nul! 
| Originally posted by Miss Proximus Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren. Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet. Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox whahahaha ![]() ��n - nul! |
| ���(`�[�ProX - BoreD�]״)��� zegt: heb ff een leuke reply voor je geplaatst hihihihihihihi |

| Originally posted by magrec 18 euro!!!!!! grote flyer! |
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??
wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?
en james zabiela in het kleine zaaltje dus??
| Originally posted by AlFerox gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie?? wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar? en james zabiela in het kleine zaaltje dus?? |