TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förfest Tiesto
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by sipowitz De som inte kommer kan vänta sig =) |

| Originally posted by SWE_TRANCE Antar att det serveras alkohol inne på slagthuset. Å innan det kan ni väl dricka folköl |
| Originally posted by Cube Jag vet hu du känner dej Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss |
Tänkte bara meddela att Ace-Events tänker ordna en officiell förfest i Malmö inför Tiesto. Är ju definitivt något att avakta för alla oss som tänkte sluta upp i ett TA-möte om inget annat. 
Mer info om var, när och hur kommer snart.
Hur vet jag detta? Jag blev precis bokad att spela på den 
| Originally posted by Dj_Irish Hur vet jag detta? Jag blev precis bokad att spela på den |
| Originally posted by Cube Jag vet hu du känner dej Men men, vi kan säkert lura Steve eller nån att köpa ut åt oss |
så fick en trevlig dunk med lite fiiiin sprit i.. haha
| Originally posted by Dj_Irish Hur vet jag detta? Jag blev precis bokad att spela på den |
Ska dom sno våran Irish nu ?

Nä men det lät ju kul... fast om det är en öppen förfest så kanske vår gemenskaps grej förlorar sin charm... men det blir säkert bra fast vi vet ju hur dåliga alla TAs är på säga "Här e jag... jag är SWETA" i en folkmassa.
Kanske Ace har tjuvkikat här & börjat inse hur många vi höll på att dra ihop till en mysig förfest framför grillen 
| Originally posted by reveal Uppdatera din signatur då |
Frågan är dock hur "bra" det är att ha två större förfester att välja mellan...
| Originally posted by reveal Frågan är dock hur "bra" det är att ha två större förfester att välja mellan... |
Antar uppslutningen på en SWETA-förfest blir sämre iom. en officiel förfest, speciellt lär väl SWETA folks vänner som skulle med dra sig ur...
Jag e fortfarande sugen på att grilla till musiken från en bandare modell större nere vid Bo01 med folk som står en lite närmare.
| Originally posted by SteveTranz4ever Antar uppslutningen på en SWETA-förfest blir sämre iom. en officiel förfest, speciellt lär väl SWETA folks vänner som skulle med dra sig ur... Jag e fortfarande sugen på att grilla till musiken från en bandare modell större nere vid Bo01 med folk som står en lite närmare. |
| Originally posted by Dj_Irish Off-topic Steve: Ska du till Amnesia kvällen innan? |
off-topic
vad händer på amnesia? ålder?
off-topic 2
steve you got mejl
| Originally posted by CJ InterCity off-topic vad händer på amnesia? ålder? |
äsch! alltid ska det vara 20 i det här halvstolliga landet
| Originally posted by SteveTranz4ever Antar uppslutningen på en SWETA-förfest blir sämre iom. en officiel förfest, speciellt lär väl SWETA folks vänner som skulle med dra sig ur... Jag e fortfarande sugen på att grilla till musiken från en bandare modell större nere vid Bo01 med folk som står en lite närmare. |
vad ni än gör är jag med på det
| Originally posted by CJ InterCity vad ni än gör är jag med på det |
Kunde vara gentilt med lite förfest, tänkte köra ned så fort tjejens lilla bil går, men vet inte när jag kommer ner.. Har det kommet tider på Linan för kvällen/natten än??
Måste ju på nått vis ladda innan om man ska orka iaf.
SWETA-förfeKKe år stfu 
dem öppnar kl22 har jag för mig. så första djna borde väl börja runt där också
vi är 8st som KANSKE dyker upp =)
Kan vara så att mina okunniga vänner hellre stannar och super i lägenheten i lund än åker på förfest... men jag donar det 
| Originally posted by sipowitz Jag hade ordnat med vinyldäck och riktiga högtalare iofs... Men om det blir en officiel förfest så känns det lite dumt att styra upp en för stor grej om det ändå slutar med att folk drar till andra festen. Kanske bättre att vi istället då tar en "liten bandare" och sätter oss ett par timmar innan den andra förfesten börjar... |