TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טייסטו החודש ב TLV ?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| אנשים ממקור מבפנים ה12 לא כולם נבחרו יש כמה שנבחרו אבל יום ראשון יסגרו סופית את כולם |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman מה הקשר לטרד ? |
| quote: |
| קשור... כי עד כמה שהבנתי מי שמנצח בתחרות הזה עושה חימום או משהו כזה לטייסטו |
אחח הייתם נותנים לי כמה חודשים וגם אני הייתי שם סט /;
חח שטויות
אהה חזק ביותר טיאסטו ואז סקאזי
והפעם אני לא ישתכר יותר מידי כמו דביל
| quote: |
| Originally posted by m0sh אחח הייתם נותנים לי כמה חודשים וגם אני הייתי שם סט /; חח שטויות אהה חזק ביותר טיאסטו ואז סקאזי והפעם אני לא ישתכר יותר מידי כמו דביל |
לגבי המסיבה של ערב שבועות...
25/4/04
ארוע של הייניקן סאנדאנס
ביחד עם הטי אל וי יערך בהיכל אחת בגני התערוכה
אני יכול להשיג כרטיס ב-120
משרוצה עוד השבוע שידבר איתי כי סביר שהכרטיסים לא ישארו זמן רב....
לגבי גילאים וואלה אני מנסה לברר...
טוב עוד משהו
24/5 ארוע במתחם הטי אל וי
25/5 גני התערוכה כמו שרשמתי וה ארוע גם בהפקת הטי אל וי
לצערי הרב אין מידע מפורט באתר שמפרט את הארועים בחסות הייניקן ....
אילן, תארגן לי כרטיס...
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אילן, תארגן לי כרטיס... |

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 לגבי המסיבה של ערב שבועות... 25/4/04 ארוע של הייניקן סאנדאנס ביחד עם הטי אל וי יערך בהיכל אחת בגני התערוכה אני יכול להשיג כרטיס ב-120 משרוצה עוד השבוע שידבר איתי כי סביר שהכרטיסים לא ישארו זמן רב.... לגבי גילאים וואלה אני מנסה לברר... טוב עוד משהו 24/5 ארוע במתחם הטי אל וי 25/5 גני התערוכה כמו שרשמתי וה ארוע גם בהפקת הטי אל וי לצערי הרב אין מידע מפורט באתר שמפרט את הארועים בחסות הייניקן .... |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אחי זה לא הפקה של הייניקן סאנדאנס. זה הייניקן מיוסיק זה משהו אחר ככה נראה לי לפחות וב25 הוא בטיאלוי לא ב24 |
כל מי שילך לגני התערוכה אין לו מה לדאוג יש שם מלא מקום ובחיים לא יגמרו הכרטיסים
אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה
תודה
| quote: |
| Originally posted by m0sh כל מי שילך לגני התערוכה אין לו מה לדאוג יש שם מלא מקום ובחיים לא יגמרו הכרטיסים אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה תודה |

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אין בעיה בקשר למה שאמרתי פה אז אני כנראה לא קונה מחבר שלי שאמר לי ב-120 כי חבר אחר שלי שמייחצן בליין של ימי חמישי בטי אל וי (24+) אמר שהליין הזה שותף להפקה של הארוע... גילאי מינימום לכניסה לא ידועים עדיין אבל זה יהיה פחות מ24 זה בטוח וגם הם פחות קפדניים מנקסט למשל בנוגע לגילאים.. הם לא בודקים תעודות זהות בדרך כלל... כשיהיו לי עוד פרטים (אני מאמין שמתישהו בהמשך השבוע הבא) אני יודיע לכם אני בכל מקרה כמו שאתם בטח מנחשים לא יפספס הפעם... אני מתכוון להודיע לבוס שלי שבוע מראש שיום אחרי זה אני כל כך לא עובד... ![]() יאללה נשתמע תכינו תמצלמות הדיגיטליות שלכם |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אחשלי סתכל על ההזמנה כתוב 21+ |
בגני התערוכה זה לנוער?
| quote: |
| Originally posted by m0sh אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה תודה |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E same here אני מקוה שחברים שלי לא יבהלו מהמחיר |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 ממממ תגיד להם שזה מסיבה היסטורית של פעם בחיים אחי טיאסטו!!!!! לא סתם!!!! כנראה המסיבה האחרונה של טיאסטו בישראל שאפשר יהיה להגיד שהוא "מספר אחד בעולם לפי המגזין די גיי מאג" שנה הבאה התואר הזה לא שלו בליינד של ארמין ואם לא אני חותך תזין וחברים תשמרו תפוסט הזה ותזכרו... אם ארמין לא נבחר בואו אלי ותחתכו לי |
טוב מה שאני הבנתי גני התערוכה זה 21 פלוס
אבל זה לא ממש משנה
תראו ברגע שקונים כרטיס אין סלקציה
ואגב שמעתי שגם פרי קורסטן בא לדום
למה זה לא לנוער 
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם
ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"
היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"
בקיצור אני ממש מאושררררר

וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר

| quote: |
| Originally posted by Scorchio שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים ואני בהללםםם ושאלתי את הבחורה "מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה" היא אומרת לי "כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט" בקיצור אני ממש מאושררררר ![]() וכבוד לפורום 2 אנשים עלו לגמר |
?מזל טוב אח שלו...מעניין מי זה הבן אדם השני...האם זה אלי האגדי שלנו
| quote: |
| מזל טוב אח שלו...מעניין מי זה הבן אדם השני...האם זה אלי האגדי שלנו |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים ואני בהללםםם ושאלתי את הבחורה "מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה" היא אומרת לי "כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט" בקיצור אני ממש מאושררררר ![]() וכבוד לפורום 2 אנשים עלו לגמר |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אח של מנו... אגב, סקורצ'יו שמעתי היום באמת את הפרסומת לסט שלך. בהצלחה. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.