TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טייסטו החודש ב TLV ?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by markfeldman on May-07-2004 19:51:

quote:
אנשים ממקור מבפנים ה12 לא כולם נבחרו
יש כמה שנבחרו אבל יום ראשון יסגרו סופית את כולם


מה הקשר לטרד ?


Posted by Hell_Copter on May-07-2004 19:53:

quote:
Originally posted by markfeldman
מה הקשר לטרד ?


קשור...
כי עד כמה שהבנתי מי שמנצח בתחרות הזה עושה חימום או משהו כזה לטייסטו


Posted by markfeldman on May-07-2004 20:17:

quote:
קשור...
כי עד כמה שהבנתי מי שמנצח בתחרות הזה עושה חימום או משהו כזה לטייסטו


את זה אני יודע, אבל יש כבר טרד פתוח על הנושא הזה, לא ?


Posted by m0sh on May-07-2004 21:25:

אחח הייתם נותנים לי כמה חודשים וגם אני הייתי שם סט /;
חח שטויות

אהה חזק ביותר טיאסטו ואז סקאזי
והפעם אני לא ישתכר יותר מידי כמו דביל


Posted by Hell_Copter on May-07-2004 21:33:

quote:
Originally posted by m0sh
אחח הייתם נותנים לי כמה חודשים וגם אני הייתי שם סט /;
חח שטויות

אהה חזק ביותר טיאסטו ואז סקאזי
והפעם אני לא ישתכר יותר מידי כמו דביל


וואי זה היה כל כך מצחיק לראות אותך שיכור בטייסטו
איך שרקדת שם.... גמר לי על החיים!!!!!!!


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 04:34:

לגבי המסיבה של ערב שבועות...
25/4/04

ארוע של הייניקן סאנדאנס
ביחד עם הטי אל וי יערך בהיכל אחת בגני התערוכה
אני יכול להשיג כרטיס ב-120
משרוצה עוד השבוע שידבר איתי כי סביר שהכרטיסים לא ישארו זמן רב....
לגבי גילאים וואלה אני מנסה לברר...

טוב עוד משהו
24/5 ארוע במתחם הטי אל וי
25/5 גני התערוכה כמו שרשמתי וה ארוע גם בהפקת הטי אל וי
לצערי הרב אין מידע מפורט באתר שמפרט את הארועים בחסות הייניקן ....


Posted by markfeldman on May-08-2004 09:03:

אילן, תארגן לי כרטיס...


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 09:09:

quote:
Originally posted by markfeldman
אילן, תארגן לי כרטיס...


סבבבה אחי אני נראה לי יחכה אבל לסוף שבוע שיכנס לי משכורת....
מקווה שישאר עד אז

ראסמי הבנתי שהמכירה הרשמית מתחילה רק ב-13 לחודש אז לא יודע מה חבר שלי מבלבל במוח
צריך לברר תנושא


Posted by DjNumShum on May-08-2004 10:52:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לגבי המסיבה של ערב שבועות...
25/4/04

ארוע של הייניקן סאנדאנס
ביחד עם הטי אל וי יערך בהיכל אחת בגני התערוכה
אני יכול להשיג כרטיס ב-120
משרוצה עוד השבוע שידבר איתי כי סביר שהכרטיסים לא ישארו זמן רב....
לגבי גילאים וואלה אני מנסה לברר...

טוב עוד משהו
24/5 ארוע במתחם הטי אל וי
25/5 גני התערוכה כמו שרשמתי וה ארוע גם בהפקת הטי אל וי
לצערי הרב אין מידע מפורט באתר שמפרט את הארועים בחסות הייניקן ....


אחי זה לא הפקה של הייניקן סאנדאנס.
זה הייניקן מיוסיק זה משהו אחר ככה נראה לי לפחות

וב25 הוא בטיאלוי
לא ב24


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 11:20:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אחי זה לא הפקה של הייניקן סאנדאנס.
זה הייניקן מיוסיק זה משהו אחר ככה נראה לי לפחות

וב25 הוא בטיאלוי
לא ב24


אחי סגור
24 טי אל וי
25 גני תערוכה

וזה כן הפקה של הייניקן סאנדאנס יש ביד הזמנה...
יש תלוגו של הייניקן סאנדאנס
למרות שמפתיע שהוא מופיע בגודל קטן יחסית...
מותג שכזה צריך היה לתפוס לפחות חצי הזמנה


Posted by m0sh on May-08-2004 12:33:

כל מי שילך לגני התערוכה אין לו מה לדאוג יש שם מלא מקום ובחיים לא יגמרו הכרטיסים

אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה
תודה


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 13:45:

quote:
Originally posted by m0sh
כל מי שילך לגני התערוכה אין לו מה לדאוג יש שם מלא מקום ובחיים לא יגמרו הכרטיסים

אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה
תודה


אין בעיה
בקשר למה שאמרתי פה אז אני כנראה לא קונה מחבר שלי שאמר לי ב-120

כי חבר אחר שלי שמייחצן בליין של ימי חמישי בטי אל וי (24+) אמר שהליין הזה שותף להפקה של הארוע...
גילאי מינימום לכניסה לא ידועים עדיין אבל זה יהיה פחות מ24 זה בטוח וגם הם פחות קפדניים מנקסט למשל בנוגע לגילאים..
הם לא בודקים תעודות זהות בדרך כלל...
כשיהיו לי עוד פרטים (אני מאמין שמתישהו בהמשך השבוע הבא) אני יודיע לכם
אני בכל מקרה כמו שאתם בטח מנחשים לא יפספס הפעם...
אני מתכוון להודיע לבוס שלי שבוע מראש שיום אחרי זה אני כל כך לא עובד...

יאללה נשתמע
תכינו תמצלמות הדיגיטליות שלכם


Posted by DjNumShum on May-08-2004 14:06:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אין בעיה
בקשר למה שאמרתי פה אז אני כנראה לא קונה מחבר שלי שאמר לי ב-120

כי חבר אחר שלי שמייחצן בליין של ימי חמישי בטי אל וי (24+) אמר שהליין הזה שותף להפקה של הארוע...
גילאי מינימום לכניסה לא ידועים עדיין אבל זה יהיה פחות מ24 זה בטוח וגם הם פחות קפדניים מנקסט למשל בנוגע לגילאים..
הם לא בודקים תעודות זהות בדרך כלל...
כשיהיו לי עוד פרטים (אני מאמין שמתישהו בהמשך השבוע הבא) אני יודיע לכם
אני בכל מקרה כמו שאתם בטח מנחשים לא יפספס הפעם...
אני מתכוון להודיע לבוס שלי שבוע מראש שיום אחרי זה אני כל כך לא עובד...

יאללה נשתמע
תכינו תמצלמות הדיגיטליות שלכם


אחשלי סתכל על ההזמנה
כתוב 21+


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 15:18:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אחשלי סתכל על ההזמנה
כתוב 21+


ממממ אחי הבנתי שיש שתי סוגי הזמנות
חבר שלי הביא לי הזמנה שהתחילו לחלק כבר לפני שבוע...
מין פרומושן כזה לארוע עצמו
בטח לך יש כבר הזמנה יותר עדכנית
בהזמנה שיש לי אין גילאים
אפילו לא רשום עליה שזה בגני התערוכה


Posted by Shahar on May-08-2004 17:20:

בגני התערוכה זה לנוער?


Posted by Eitan E on May-08-2004 17:55:

quote:
Originally posted by m0sh


אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה
תודה


same here

אני מקוה שחברים שלי לא יבהלו מהמחיר


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Eitan E
same here

אני מקוה שחברים שלי לא יבהלו מהמחיר


ממממ תגיד להם שזה מסיבה היסטורית
של פעם בחיים אחי
טיאסטו!!!!!

לא סתם!!!!

כנראה המסיבה האחרונה של טיאסטו בישראל שאפשר יהיה להגיד שהוא "מספר אחד בעולם לפי המגזין די גיי מאג"
שנה הבאה התואר הזה לא שלו
בליינד של ארמין
ואם לא
אני חותך תזין
וחברים
תשמרו תפוסט הזה
ותזכרו...
אם ארמין לא נבחר
בואו אלי
ותחתכו לי


Posted by Eitan E on May-09-2004 11:33:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ממממ תגיד להם שזה מסיבה היסטורית
של פעם בחיים אחי
טיאסטו!!!!!

לא סתם!!!!

כנראה המסיבה האחרונה של טיאסטו בישראל שאפשר יהיה להגיד שהוא "מספר אחד בעולם לפי המגזין די גיי מאג"
שנה הבאה התואר הזה לא שלו
בליינד של ארמין
ואם לא
אני חותך תזין
וחברים
תשמרו תפוסט הזה
ותזכרו...
אם ארמין לא נבחר
בואו אלי
ותחתכו לי


סבבה רק תזכור שיש לי פרקינסון אז קח בחשבון סטייה של +- 40 ס"מ


Posted by m0sh on May-09-2004 14:02:

טוב מה שאני הבנתי גני התערוכה זה 21 פלוס

אבל זה לא ממש משנה
תראו ברגע שקונים כרטיס אין סלקציה



ואגב שמעתי שגם פרי קורסטן בא לדום


Posted by Elior on May-09-2004 14:51:

למה זה לא לנוער


Posted by Scorchio on May-09-2004 15:37:

שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם

ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"

היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"


בקיצור אני ממש מאושררררר

וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר


Posted by taltul on May-09-2004 18:28:

quote:
Originally posted by Scorchio
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם

ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"

היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"


בקיצור אני ממש מאושררררר

וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר

?מזל טוב אח שלו...מעניין מי זה הבן אדם השני...האם זה אלי האגדי שלנו


Posted by markfeldman on May-09-2004 19:53:

quote:
מזל טוב אח שלו...מעניין מי זה הבן אדם השני...האם זה אלי האגדי שלנו


אח של מנו...

אגב, סקורצ'יו שמעתי היום באמת את הפרסומת לסט שלך.

בהצלחה.


Posted by m0sh on May-09-2004 19:57:

quote:
Originally posted by Scorchio
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם

ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"

היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"


בקיצור אני ממש מאושררררר

וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר



אהה מזלט אח שלי
אתה מנצח !!
כן כן אם יש אפשרות לבחור אני בוחר אותך

אללה צח עוד כמה חודשים
back to back


Posted by Scorchio on May-10-2004 14:50:

quote:
Originally posted by markfeldman
אח של מנו...

אגב, סקורצ'יו שמעתי היום באמת את הפרסומת לסט שלך.

בהצלחה.


ואללה אחי
מה אמרו בפרסומת?

אגב גם
Clubsoloutley
עלה לגמר


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.