TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- !!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by YoraY שהייתי קטן בן איזה 4-5 אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם הוא לא הרשה לי אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן אורך: כקלטת וידאו עובי: ככוס מים רגילה הוא פתח תראש נשאר קצת בבית היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי... |
הדבר היחיד שזכור לי.. מתאונותי.. הוא כזה:
אני נוסע לי בשכונה באופניים
בשיא הכיף!
עובר ליד ילדים שמשחקים כדורגל וזה
הם בעטו את הכדור לגלגל הקדמי
(כנראה שבעטו בטעות ובמקרה גם פגעו)
אני התהפכתי עם האופניים..
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה!
פשוט עשיתי סלטה רצחנית עם האופניים של 180 מעלות
היה נחמד.. 
ואולי דפקתי מכות למי שבעט את הכדור.. לא זכור לי בדיוק
חחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by skelz הדבר היחיד שזכור לי.. מתאונותי.. הוא כזה: אני נוסע לי בשכונה באופניים בשיא הכיף! עובר ליד ילדים שמשחקים כדורגל וזה הם בעטו את הכדור לגלגל הקדמי (כנראה שבעטו בטעות ובמקרה גם פגעו) אני התהפכתי עם האופניים.. לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה! פשוט עשיתי סלטה רצחנית עם האופניים של 180 מעלות היה נחמד.. ![]() ואולי דפקתי מכות למי שבעט את הכדור.. לא זכור לי בדיוק חחחחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by skelz לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה! |
דודו לא חנון!!!!
הוא פשוט גרוזיני והוא לא יודע את זה ! 
| quote: |
| Originally posted by Rising דודו לא חנון!!!! הוא פשוט גרוזיני והוא לא יודע את זה ! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?! מוזר... הנוער של היום |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind רועי אולי תרשום מתחת לשם שלך "מוזר הנוער של היום" ואז במקום לרשום את זה בכל הודעה שלך זה יהיה ברור שזה בא בסוף ההודעה |
| quote: |
| Originally posted by taltul ?חחח..רסמי..רועי גבר מה נסגר איתך? מה קרה ?"נדבקת באיזו תסמונת "שנאת הנוער של היום |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E שתתתוווקקק בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה newbee אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו |
גם הירידה הזאת על רועי נטחנה כבר.. ורון פה כבר שניםםם
מוזר שהוא לא הכיר
| quote: |
| Originally posted by Rising גם הירידה הזאת על רועי נטחנה כבר.. ורון פה כבר שניםםם מוזר שהוא לא הכיר |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E שתתתוווקקק בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה newbee אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו |
| quote: |
| חחחח ראסמי סטיבי יא צעיר איזה בורות... |

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 זה לא שהוא לא הכיר לדעתי זה בא לו הטרד הזה מתוך גישה של "רועי שמענו תמשפט הזה יותר מדי פעמים בטרדים שלך הוא מופיע כמעט תמיד אז אולי כבר תשים אותו בחתימה ככה שנדע שהוא שם קבוע" |
לא יצא לי לראות מישהו אומר את זה
חס וחלילה אני לא מעתיק בדיחות 
חוץ מזה שרועי אומר את זה מאז העונה הראשונה של בליינד דייט, נראה לי טראקים של די ג'יי סאקין כבר יותר עדכניים מזה
להזכירכם... זהו טרד הטרחות הגדול......
קצת גלשנו מהנושא
בקיצר וואלה היו פה דברים יפים הייתי מגיב אבל למי יש כח
אוקי עוד אחד.....
זה אחד ממש מצחיק ששמעתי מידידה
קיצר אחשלה נוסע לו בחביבות באופניים כולו מבסות מהירות מותרת קסדה בלה בלה בקיצור ילד טוב ירושליים
רק מה.. רצה הגורל והקידון של האופניים יצא לו ממקומו הקבוע
בקיצור הילד נתקע בעץ משו אחושרמוטה צחוקים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואלה תנסו לדמיין את זה אני שמעתי את זה פעם ראשונה נשפכתי
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 גרוזיני?? קסדה??? עכשיו בכלל אני מרגיש כורדי עם עצמי... מה פה קורה פה |
חחחח לחבר שלי התפרקו האופניים באמצע נסיעה
(ואני מתכוון התפרקו)!!!!!!!!!!!!!!!!
ממש יצאו כל החלקים נגנבתי הוא התחיל להתגלגל כל הירידה
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 עוד לא ראיתי אותך עד היום דודו אבל משום מה לא מסתדר לי אתה עם קסדה נוסע על אופניים ברמלה... התמונה הזאת לא נקלטת לי בתאים של המוח... או שזה באמת לא הגיוני או שאין לי כבר תאים במוח... דרך אגב דודו אנחנו באמת פארשים שאנחנו לא נפגשים... שתי רמלאים בכל זאת |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?! מוזר... הנוער של היום |

בואו אני יספר לכם על משהו שקרה ממש לפני שבוע
אנחנו היינו באיזה מוצב של הנדסה ליד בית לחם וכל יום הוצאנו פעילויות יזומות משם מה שאומר פטרולים מארבים ותצפיות
קיצר יצאנו לאיזה פטרול בישובים שם... והלכנו כשה מ"מ שלי מקדימה עם הקשר ואני עם החוליה שהייתי המפקד שלה טיפה מאחורה
קיצר אנחנו כזה הולכים על איזה שביל עפר באחד היישובים ופתאום המ"מ שלי דופק הפכה אחושרמוטה עם כל הציוד שזה אומר שכפ"צ ואפוד, וקשר ועכבר שהיו עליו גם...
ושאני אומר הפכה זה ממש התהפך... זה היה הזוי לגמרי!!
וואי יש לי הרבה סיפורים כאלה אבל את רובם אני לא זוכר
הנה אחד שקרה בטיול השנתי שלי לפני שבועיים.
היינו באיזה מקום במדבר יהודה שהיה שם מפלים ומים וכל מיני כאלה(איפהשהו בעין גדי נראה לי)
קיצר עלינו שם על כמה אבנים שהיו קצת רטובות והכל כי המים עברו עליהם
והיתה שם אבן שהיתה עליה מן צמחיה כזאת וחבר שלי עבר על האבן הזאת ובגלל הצמחיה היא היתה נורא חלקה אז הוא החליק ונפל עליה חחחח
צחקתי עליו בלי סוף כשראיתי את זה חחח
אחרי זה ישבנו שם באיזה מקום ואחרי כמה זמן ירדנו ועברנו עוד פעם על האבנים האלה.קיצר חבר שלי התחיל להשפריץ עלי מים וברח אז רצתי אחריו ובלי לשים לב רצתי על הסלע ההוא עם הצמחיה והתחלקתי ועפתי איזה 3 מטר חחחחח
התחת כאב אבל זה היה מצחיק,במיוחד לזה שצחקתי עליו קודם חחח
גלבה של החיים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.