TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- !!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Origin on May-08-2004 09:28:

quote:
Originally posted by YoraY
שהייתי קטן בן איזה 4-5

אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם
הוא לא הרשה לי
אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן


אורך: כקלטת וידאו
עובי: ככוס מים רגילה


הוא פתח תראש נשאר קצת בבית


היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי...

איזה חמוד אתה ... אוהב את אח שלך כך !!!חחחחח


Posted by skelz on May-08-2004 09:54:

הדבר היחיד שזכור לי.. מתאונותי.. הוא כזה:
אני נוסע לי בשכונה באופניים
בשיא הכיף!
עובר ליד ילדים שמשחקים כדורגל וזה
הם בעטו את הכדור לגלגל הקדמי
(כנראה שבעטו בטעות ובמקרה גם פגעו)
אני התהפכתי עם האופניים..
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה!
פשוט עשיתי סלטה רצחנית עם האופניים של 180 מעלות
היה נחמד..

ואולי דפקתי מכות למי שבעט את הכדור.. לא זכור לי בדיוק
חחחחחחחח


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 09:58:

quote:
Originally posted by skelz
הדבר היחיד שזכור לי.. מתאונותי.. הוא כזה:
אני נוסע לי בשכונה באופניים
בשיא הכיף!
עובר ליד ילדים שמשחקים כדורגל וזה
הם בעטו את הכדור לגלגל הקדמי
(כנראה שבעטו בטעות ובמקרה גם פגעו)
אני התהפכתי עם האופניים..
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה!
פשוט עשיתי סלטה רצחנית עם האופניים של 180 מעלות
היה נחמד..

ואולי דפקתי מכות למי שבעט את הכדור.. לא זכור לי בדיוק
חחחחחחחח

עוד לא ראיתי אותך עד היום דודו אבל משום מה לא מסתדר לי אתה עם קסדה נוסע על אופניים ברמלה...
התמונה הזאת לא נקלטת לי בתאים של המוח...

או שזה באמת לא הגיוני
או שאין לי כבר תאים במוח...

דרך אגב דודו אנחנו באמת פארשים שאנחנו לא נפגשים...
שתי רמלאים בכל זאת


Posted by Hell_Copter on May-08-2004 10:05:

quote:
Originally posted by skelz
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה!


אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?!
מוזר... הנוער של היום


Posted by Rising on May-08-2004 10:10:

דודו לא חנון!!!!

הוא פשוט גרוזיני והוא לא יודע את זה !


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 10:13:

quote:
Originally posted by Rising
דודו לא חנון!!!!

הוא פשוט גרוזיני והוא לא יודע את זה !


גרוזיני??
קסדה???

עכשיו בכלל אני מרגיש כורדי עם עצמי... מה פה קורה פה


Posted by Narcotic Mind on May-08-2004 16:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?!
מוזר... הנוער של היום


רועי אולי תרשום מתחת לשם שלך "מוזר הנוער של היום" ואז במקום לרשום את זה בכל הודעה שלך זה יהיה ברור שזה בא בסוף ההודעה


Posted by taltul on May-08-2004 17:39:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
רועי אולי תרשום מתחת לשם שלך "מוזר הנוער של היום" ואז במקום לרשום את זה בכל הודעה שלך זה יהיה ברור שזה בא בסוף ההודעה

?חחח..רסמי..רועי גבר מה נסגר איתך? מה קרה
?"נדבקת באיזו תסמונת "שנאת הנוער של היום


Posted by Eitan E on May-08-2004 17:51:

quote:
Originally posted by taltul
?חחח..רסמי..רועי גבר מה נסגר איתך? מה קרה
?"נדבקת באיזו תסמונת "שנאת הנוער של היום


שתתתוווקקק
בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה
newbee
אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 18:46:

quote:
Originally posted by Eitan E
שתתתוווקקק
בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה
newbee
אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו


חחחח ראסמי
סטיבי יא צעיר
איזה בורות...

עוד מעט תשאל מי זה מורן
חחח


Posted by Rising on May-08-2004 18:56:

גם הירידה הזאת על רועי נטחנה כבר.. ורון פה כבר שניםםם
מוזר שהוא לא הכיר


Posted by Glenn-Holmes on May-08-2004 19:06:

quote:
Originally posted by Rising
גם הירידה הזאת על רועי נטחנה כבר.. ורון פה כבר שניםםם
מוזר שהוא לא הכיר


זה לא שהוא לא הכיר

לדעתי זה בא לו הטרד הזה מתוך גישה של

"רועי שמענו תמשפט הזה יותר מדי פעמים בטרדים שלך הוא מופיע כמעט תמיד אז אולי כבר תשים אותו בחתימה ככה שנדע שהוא שם קבוע"


Posted by taltul on May-08-2004 19:11:

quote:
Originally posted by Eitan E
שתתתוווקקק
בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה
newbee
אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו

quote:
חחחח ראסמי
סטיבי יא צעיר
איזה בורות...

ווווווואי איזה וותיקים אנחנו...
עוד שניה אני משתחווה פה...

איתן הרגת אותי... כאילה דההה? מן הסתם אני כן "צעיר" פה....חחחחחחח
ומה אני חייב פה משהו למישהו? על הזין שלי ...הסגרתי את עצמי..חחחח


Posted by Rising on May-08-2004 19:24:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
זה לא שהוא לא הכיר

לדעתי זה בא לו הטרד הזה מתוך גישה של

"רועי שמענו תמשפט הזה יותר מדי פעמים בטרדים שלך הוא מופיע כמעט תמיד אז אולי כבר תשים אותו בחתימה ככה שנדע שהוא שם קבוע"


בסדר הבנתי את זה יא טיפש...

אבל כבר מה שהוא אמר נטחן!


Posted by Narcotic Mind on May-09-2004 17:51:

לא יצא לי לראות מישהו אומר את זה
חס וחלילה אני לא מעתיק בדיחות

חוץ מזה שרועי אומר את זה מאז העונה הראשונה של בליינד דייט, נראה לי טראקים של די ג'יי סאקין כבר יותר עדכניים מזה


Posted by YoraY on May-09-2004 20:35:

להזכירכם... זהו טרד הטרחות הגדול......
קצת גלשנו מהנושא

בקיצר וואלה היו פה דברים יפים הייתי מגיב אבל למי יש כח





אוקי עוד אחד.....
זה אחד ממש מצחיק ששמעתי מידידה
קיצר אחשלה נוסע לו בחביבות באופניים כולו מבסות מהירות מותרת קסדה בלה בלה בקיצור ילד טוב ירושליים

רק מה.. רצה הגורל והקידון של האופניים יצא לו ממקומו הקבוע
בקיצור הילד נתקע בעץ משו אחושרמוטה צחוקים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


וואלה תנסו לדמיין את זה אני שמעתי את זה פעם ראשונה נשפכתי


Posted by Scorchio on May-10-2004 14:54:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
גרוזיני??
קסדה???

עכשיו בכלל אני מרגיש כורדי עם עצמי... מה פה קורה פה


שאני יבין יש פה איזה בעיה עם כורדים?


Posted by -CosmicFire- on May-13-2004 18:18:

חחחח לחבר שלי התפרקו האופניים באמצע נסיעה
(ואני מתכוון התפרקו)!!!!!!!!!!!!!!!!
ממש יצאו כל החלקים נגנבתי הוא התחיל להתגלגל כל הירידה


Posted by skelz on May-14-2004 07:50:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
עוד לא ראיתי אותך עד היום דודו אבל משום מה לא מסתדר לי אתה עם קסדה נוסע על אופניים ברמלה...
התמונה הזאת לא נקלטת לי בתאים של המוח...

או שזה באמת לא הגיוני
או שאין לי כבר תאים במוח...

דרך אגב דודו אנחנו באמת פארשים שאנחנו לא נפגשים...
שתי רמלאים בכל זאת


חחחחחחחחחח כן באמת קשה לעכל את זה..
אבל חפיף.. הייתי קטן שזה קרה
כיתה ד' בערך

ואילן אנחנו מה פארשיםםםםם
חחחחחח

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?!
מוזר... הנוער של היום


כיתה ד' ראבק חח
הייתי ילד טוב רמלה
חוזר מהבצפר עושה שיעורים לוקח תאופניים שלום ולהתראות

הלוואי וזה היה ממשיך עד היום.. אני עושה טובה לעצמי
שאני קם בבוקר והלך לבצפר :\


Posted by Hell_Copter on May-28-2004 17:50:

בואו אני יספר לכם על משהו שקרה ממש לפני שבוע

אנחנו היינו באיזה מוצב של הנדסה ליד בית לחם וכל יום הוצאנו פעילויות יזומות משם מה שאומר פטרולים מארבים ותצפיות
קיצר יצאנו לאיזה פטרול בישובים שם... והלכנו כשה מ"מ שלי מקדימה עם הקשר ואני עם החוליה שהייתי המפקד שלה טיפה מאחורה
קיצר אנחנו כזה הולכים על איזה שביל עפר באחד היישובים ופתאום המ"מ שלי דופק הפכה אחושרמוטה עם כל הציוד שזה אומר שכפ"צ ואפוד, וקשר ועכבר שהיו עליו גם...
ושאני אומר הפכה זה ממש התהפך... זה היה הזוי לגמרי!!


Posted by DJ Alex E. on Jun-01-2004 12:10:

וואי יש לי הרבה סיפורים כאלה אבל את רובם אני לא זוכר
הנה אחד שקרה בטיול השנתי שלי לפני שבועיים.
היינו באיזה מקום במדבר יהודה שהיה שם מפלים ומים וכל מיני כאלה(איפהשהו בעין גדי נראה לי)
קיצר עלינו שם על כמה אבנים שהיו קצת רטובות והכל כי המים עברו עליהם
והיתה שם אבן שהיתה עליה מן צמחיה כזאת וחבר שלי עבר על האבן הזאת ובגלל הצמחיה היא היתה נורא חלקה אז הוא החליק ונפל עליה חחחח
צחקתי עליו בלי סוף כשראיתי את זה חחח
אחרי זה ישבנו שם באיזה מקום ואחרי כמה זמן ירדנו ועברנו עוד פעם על האבנים האלה.קיצר חבר שלי התחיל להשפריץ עלי מים וברח אז רצתי אחריו ובלי לשים לב רצתי על הסלע ההוא עם הצמחיה והתחלקתי ועפתי איזה 3 מטר חחחחח
התחת כאב אבל זה היה מצחיק,במיוחד לזה שצחקתי עליו קודם חחח
גלבה של החיים


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.