TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta party
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Kaidreas on May-06-2004 16:16:

wat word het nou? een beta-party voor beta of een beta-party voor beta's en non-beta's???
ik bedoel als het voor non beta's ook is, wil ik eventueel investeren. en zoals ik op het mike-foum al zei, ik wil investeren maar niet zoveel dat we het sportpaleis kunnen afhuren.
buiten dat feit. zie ik het anders ook wel zitten om te draaien, maar enig probleem kheb niet zoveel draaiuren, op mijn kaartje staan (kunt ge nog volgen?) buiten de uren in mijn kamer dan.
ook nog wil ik even dit zeggen. tis nie omdat ik van prov antwerpen ben dat het daarom beter is.. maar antwerpen is nu wel redelijk centraal gelegen ---> imo, we moeten ook aan onze nederlandse vrienden denken he, als we in halle beginnen alle, das al een stukje verder e.
buiten die feiten. misschien is het mogelijk om een beta slaapplaats ergens te voorzien. misschien een stom ideeke, maar dan kan het wat rustiger aan ipv al het gerush.
btw als het door gaat? weekend of week?
in de week ist alleen zalig moest dit in het bouwverlof vallen. anders--->crap

Posted by Nyah on May-06-2004 16:16:

quote:
Originally posted by Wildfir3
nuja, ge ziet maar, tzal altijd wel iets zijn voor iedereen zenne... doen we het in limburg dan komen mensen van mijn omgeving waarschijnlijk niet graag zo ver, maar doen we het in halle dan zullen de limburgers het weer niet zien zitten.

In dat opzicht vrees ik eigenlijk ook dat het hele opzet niet veel slaagkans heeft, zoals ik ooit al eens in een gelijkaardige topic had gezegd. Iedereen wil het graag zo dicht mogelijk bij huis, maar diegene die het dichtst bij de zaal woont zal ook steeds het meest moeten organiseren (drank, zaal, verzekering etc regelen), en bla en bla.

ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in...

quote:
Originally posted by Mister_Michel

Ik dacht dat het de bedoeling was om een betafuif te organiseren voor de betas.... Gewoon een locatietje zoeken, betas optrommelen en zelf draaien? Dat kan gewoon zelf in de tuin van een beta.

dat dacht ik ook eerst, maar we kunnen ook beiden doen, he

Posted by SilentEagle on May-06-2004 16:24:

Paar opmerkingen:

- Antwerpen is centraal, en ik kan voor 10 � 12 mensen slaapplaats voorzien bij ons thuis.
- Ik zou gaan voor een beperkte flyer/poster actie, kwestie van een klein beetje non-beta (of vrienden van ons) volk te krijgen...
- Eerste keer zou ik z��r kleinschalig houden kwa budget. Ik weet ni wat een Freezel vs. Bax back2back kost. Toch een gedurfde suggestie: Perry? Mss eerder voor een tweede/derde keer als we een budget(je) hebben.
- Zeker eens de mensen van Addiction contacteren - via Ei mss?
- Iemand aanstellen die de centrale organisatie/administratie op zich neemt. Indien we gaan voor Antwerpen lijkt t me logisch dat Jasper dat doet. Asjeblieft, jongen, amuseer u.

Posted by Eagle` on May-06-2004 16:24:

quote:
Originally posted by Dr Oetker
Ik ben van mening dat dat de beste manier is om te beginnen. Stel je huurd die tent van 3000 man af en er komen maar 500 mensen. Dan wil je echt niet weten hoeveel verlies je gaat draaien.

HIer in delft heb je een ook een tent die je op vrijdagavond kan afhuren dit koste in der tijd 1000 gulden (zal nu wel 500 euro zijn). Ik denk met een entree van 5 gulden dat je in de tijd in je handjes mocht knijpen als je kiet zou draaien. Want heel vaak was het gewoon niet uitverkocht en vrij rustig qua mensen.

Ik denk ook dat je er niet van moet opkijken dat er op het eerste feest maar 100 a 150 mensen komen opdagen.

nog een paar ideeen:
- Praat met de mensen van addiction, vraag hoe zei het allemaal gedaan hebben. Hoe meer info hoe beter natuurlijk -->> http://www.tranceaddict.com/forums/...light=addiction
- Verkoop van BeTa-shirts voor wat extra knaken
- Contest voor de wannabee DJ's (vooraf >> de beste op de avond zelf laten draaien)
- Flyer contest, hang er een prijs aan ofzo. mag gratis naar binnen ofzo (meer voor de lol dus)

yup addiction beste voorbeeld, was er ook bij en was erg top, als je portier nodig hebt geef je sjinees maar een seintje

quote:
Originally posted by Wildfir3

nuja, ge ziet maar, tzal altijd wel iets zijn voor iedereen zenne... doen we het in limburg dan komen mensen van mijn omgeving waarschijnlijk niet graag zo ver, maar doen we het in halle dan zullen de limburgers het weer niet zien zitten.

In dat opzicht vrees ik eigenlijk ook dat het hele opzet niet veel slaagkans heeft, zoals ik ooit al eens in een gelijkaardige topic had gezegd. Iedereen wil het graag zo dicht mogelijk bij huis, maar diegene die het dichtst bij de zaal woont zal ook steeds het meest moeten organiseren (drank, zaal, verzekering etc regelen), en bla en bla.

vind ik persoonlijk dwaas excuus kijk naar addiction komen de nederlanders ook van overal, heeft gewoon te maken met een soort groepsgevoel, kuddegeest (= niemand die toen aan het miepen was omdat het ver was voor hen en voor anderen dichter, enz....) Ik kwam ook van belgie, iedereen had lol en ze apprecierden het als je van zo ver kwam.

3)Qua dj's zat het op addiction ook wel snor met belli, leander, iris en misja. Ook allemaal mensen van op forum, buiten misja dan. Denk wel dat ze toen vergoed zijn anyway, vraag aan de nederlanders voor meer info

Posted by djcresto on May-06-2004 16:37:

ik wil gerust naar limburg of west vlaanderen trekken, maar dan zou het wel handig zijn mocht er slaapplaats zijn. Als we met pioneer cd's kunnen draaien wil ik me ook wel eens wagen aan het mixen

Posted by TheMadman on May-06-2004 16:44:

Hier in Gent zijn er anders ook prijs kwaliteit zeer goeie lokaties voor zo een feestje te geven :

In de overpoort is er een zaaltje, Tequila, waar ik al op een paar feestjes gedraaid heb en das echt geschikt denk ik voor het feestje dat jullie willen organiseren.

2 technics, ecler Mac mengpaneel, 2 denons, massa lichten, alles erop en eraan.(geen lasern natuurlijk )

Zaaltje biedt plaats aan 150-200 man en is echt nog gezellig ook.
Nu ik heb eens rap geinformeerd voor de prijs hangt et een beetje af van de recette :
tss 0 en 250 -> 75 euro voor de zaal
tss 250 en 500 -> 50
tss 500 en 750 -> 25
> 750 -> gratis
borg : 75 euro
En bovendien krijgde nog een percent op de verkochte drank ook : 5 tot max 12.5 %

Sabam kunde regelen via de huurder of ge kunt et ook zelf doen.
Maw met een beetje chance kunde da feestje organiseren voor 75 euro
En als er beta's draaien zal da een vrij geslaagd feesie worden.

Mss nog een niet onbelangrijk punt : overpoort ligt op +- 10 min wandelen van het station st pieters voor zij die met de trein komen.

Als je nog info moet hebben ivm die zaal moet je het maar vragen, heb ier zo een contractje liggen.

Greetz

Posted by djcresto on May-06-2004 16:49:

quote:
Originally posted by TheMadman
Hier in Gent zijn er anders ook prijs kwaliteit zeer goeie lokaties voor zo een feestje te geven :

In de overpoort is er een zaaltje, Tequila, waar ik al op een paar feestjes gedraaid heb en das echt geschikt denk ik voor het feestje dat jullie willen organiseren.

2 technics, ecler Mac mengpaneel, 2 denons, massa lichten, alles erop en eraan.(geen lasern natuurlijk )

Nu ik heb eens rap geinformeerd voor de prijs hangt et een beetje af van de recette :
tss 0 en 250 -> 75 euro voor de zaal
tss 250 en 500 -> 50
tss 500 en 750 -> 25
> 750 -> gratis
borg : 75 euro
En bovendien krijgde nog een percent op de verkochte drank ook : 5 tot max 12.5 %

Sabam kunde regelen via de huurder of ge kunt et ook zelf doen.
En als er beta's draaien zal da een vrij geslaagd feesie worden.

Mss nog een niet onbelangrijk punt : overpoort ligt op +- 10 min wandelen van het station st pieters voor zij die met de trein komen.

Als je nog info moet hebben ivm die zaal moet je het maar vragen, heb ier zo een contractje liggen.

Greetz

intresting

Posted by Dr Oetker on May-06-2004 16:53:

quote:

Das echt een schijntje

Posted by Zehra on May-06-2004 16:57:

voor mij maakt da nie uit waar da georganiseerd wordt... kzal er wel bijzijn (hopelijk)! en voor de flyers en stuff: hebbe we geen photoshop-experts tss ons? (en nee, kheb het niet over mezelf kan er wel wat van mah nie veel...) kwil da wel doen ofcourse is no problem!

Posted by TOR on May-06-2004 17:11:

quote:

Sabam niet vergeten h�..

je zit rap aan 500 euro hoor

*edit* Gent lijkt me wel een uitstekende locatie

in Brugge weet ik een perfecte zaal te liggen, maar niemand wil tot hier komen denk ik..

bovendien is het afhuren een stuk duurder dan wat jij voorstelt geloof ik.

Posted by TheMadman on May-06-2004 17:19:

Kheb nog iets ontdekt ivm die zaal : voor 175 euro hebben we een gratis vat

en ivm sabam : Kheb et een nagevraagd :
Als we ons feest prive klasseren, geen inkom vragen en enkel personen "op uitnodiging", maw niet gelijk wie, toelaten dan ist gratis.
Dan heeft sabam daar niks mee te zien.
Het voordeel is dus da et niks kost, et nadeel is da ge geen flyers enzo moogt uitdelen en da et "zogezegd" prive moet zijn.
Ma da kun je met een grooote korrel zout nemen

En anders, hangt et af van de grootte van de zaal, de kostprijs van de drank en de inkomprijs.

Maar ik denk dat voor het beta feestje je toch best opteert voor het eerste geval.
Desnoods kun je pseudo uitnodigingen afdrukken

greetz

Posted by TOR on May-06-2004 17:29:

1 vat maar?!

serieus.. als het gratis kan zou ik het dan idd priv� houden.
want er kruipt erg veel geld in dat copyright gedoe.

iemand die ik ken organiseerde samen met haar KLJ vorig jaar een fuif in een tent waar rond de 600 man binnenkon. �1000 moest er aan Sabam worden betaald

Posted by TheMadman on May-06-2004 17:33:

Ja indd, sabam is meestal de grootste kost aan een fuif van die aard.
Nu ge moet weten dat ze zelfs het recht niet hebben om te komen controleren.Als er geen affices ergens uithangen die die fuif aankondigen en er wordt geen inkom gevraagd dan heeft sabam niet eens het recht om binnen te komen

Dus ja, komaan die zelfgemaakte producties, cd-r's en promos

Posted by pooley on May-06-2004 17:36:

Onze fuif: Sabam 1000 man: 585�

Klein vat in ons Jeugdhuis: 85 (nu 100)
Groot vat nu 125�
verkoop da we der nog iets aanhebben.

Lictbrug+geluid van 55000fr (12 macs, 12 moving heads en 14 nog iets (tss scanner en moving head)
3 lasers
grote cirkel, groten bol int midden.
2 technics, denon of rodec mengpaneel/cd spelers, en ferme boxen.

Posted by Freezel on May-06-2004 17:37:

quote:
Ja indd, sabam is meestal de grootste kost aan een fuif van die aard.
Nu ge moet weten dat ze zelfs het recht niet hebben om te komen controleren.Als er geen affices ergens uithangen die die fuif aankondigen en er wordt geen inkom gevraagd dan heeft sabam niet eens het recht om binnen te komen

Hehe, nu nog 2 Pioneer CDJ800 of 1000's

Posted by TheMadman on May-06-2004 17:42:

quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, nu nog 2 Pioneer CDJ800 of 1000's

Das geen probleem zen, als er iemand is die da zie zitten om da mee te nemen moogde da zonder probleem aansluiten.
Uitbater maakt daar zeker geen probleem van.

greetz

Posted by Eagle` on May-06-2004 17:55:

hehe fuck sabam

Posted by TOR on May-06-2004 18:05:

quote:

als je een anthem nodig hebt...

Posted by SilentEagle on May-06-2004 18:05:

quote:
Originally posted by TOR
als je een anthem nodig hebt...

Da zou grappig zijn.

Posted by TOR on May-06-2004 18:10:

de BeTA producers moeten toch ook een kans krijgen om hun kunnen te showen

Posted by Kaidreas on May-06-2004 18:10:

zouden we dan ook geen uitnodiging sturen naar mike maybe komt die dude wel
hehehe kdenk het nie, tzou anders wel super leuk zijn

Posted by Zehra on May-06-2004 18:12:

waarom zou hij da nie doen? een nee hebt ge eh...

Posted by TOR on May-06-2004 18:13:

Mike heeft het al druk genoeg denk ik..

Perry kan mss met onze andere noorderburen een kijkje komen nemen

Posted by Zehra on May-06-2004 18:14:

denk je dat perry het dan nie druk heeft?

Posted by TOR on May-06-2004 18:18:

hij heeft meer tijd dan Mike iig

maar dat bedoelde ik eigenlijk niet.

hij doet het gewoon blijkbaar goed met het BeTA volk

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »