TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Spårlöst försvunnet
Pages (2): « 1 [2]
Min teori (om man fortfarade bor hemma med sin mor)
för alltid när jag inte hittade det jag ville ha så ropade jag:
-Morsan vart är mina tränings shorts???
-Har du kollat i garderoben???
-JAAAAAA
-I tvättstugan då???
-JAAAAAAAAAAA
Jag går å sätter mig i TV soffan för jag inte orkar leta mer å morsan går in i mitt rum för att kolla om hon hittar shortsen å kommer ut efter 2 sekunder å säger..
-Här är dom!!!
-Vart hittade du dom???
-I garderoben!!!!
Så min slutsats är att mammor tar saker som dom vet att man behöver å gömmer dom!!!! Sen när man vill ha dom så går dom å hämter saken från deras gömställe, å när man inte ser så låssas dom att dom hittar saken där jag redan har letat!!!!
Där har ni lösningen!!!! (om man fortfarade bor hemma med sin mor altså=)
| quote: |
| Originally posted by GyLLe Min teori (om man fortfarade bor hemma med sin mor) för alltid när jag inte hittade det jag ville ha så ropade jag: -Morsan vart är mina tränings shorts??? -Har du kollat i garderoben??? -JAAAAAA -I tvättstugan då??? -JAAAAAAAAAAA Jag går å sätter mig i TV soffan för jag inte orkar leta mer å morsan går in i mitt rum för att kolla om hon hittar shortsen å kommer ut efter 2 sekunder å säger.. -Här är dom!!! -Vart hittade du dom??? -I garderoben!!!! Så min slutsats är att mammor tar saker som dom vet att man behöver å gömmer dom!!!! Sen när man vill ha dom så går dom å hämter saken från deras gömställe, å när man inte ser så låssas dom att dom hittar saken där jag redan har letat!!!! Där har ni lösningen!!!! (om man fortfarade bor hemma med sin mor altså=) |