TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation - the Bling Bling edition!?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by moogwai on May-07-2004 16:56:

quote:
Originally posted by TranceFool
pesies!

Dit feest kost ze amper geld, alleen security en de dj's lijkt me. Licht, geluid en de lokatie zijn sowieso al verhuurd. Kunnen ze allicht dit feest houden en kijken of er animo voor is, best slim gedacht

idd.. als je het zo bekijkt wel!

Posted by Blik on May-09-2004 21:00:

ze zullen wel de arena een dag langer moeten huren, een extra avond personeel, schoonmaakploegen etc.

Zou het knap vinden als het uitverkocht raakt, bijna iedereen moet namelijk met de auto komen, want om 1 uur rijd het openbaar vervoer niet meer. En de vraag is of de markt hiervoor wel groot genoeg is

Posted by SnuggLe on May-10-2004 06:05:

quote:
Originally posted by Blik
ze zullen wel de arena een dag langer moeten huren, een extra avond personeel, schoonmaakploegen etc.

Zou het knap vinden als het uitverkocht raakt, bijna iedereen moet namelijk met de auto komen, want om 1 uur rijd het openbaar vervoer niet meer. En de vraag is of de markt hiervoor wel groot genoeg is

Niet groot genoeg??? Onder welke steen woon jij?
Ooit wel eens in de grote stad geweest? Daar barst het van de mensen die dit wel leuk zullen vinden, als je begrijpt at ik bedoel.

Posted by Donna on May-10-2004 07:44:

Achjah duncie wordt groot door steeds klein te beginnen.
Alles wat klein word opgestart door hem wordt toch echt groot gemaakt door de vele makke schapen die trouw volgen als ie de dam overgaat,duzzzzz...

Posted by TranceFool on May-10-2004 07:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Niet groot genoeg??? Onder welke steen woon jij?
Ooit wel eens in de grote stad geweest? Daar barst het van de mensen die dit wel leuk zullen vinden, als je begrijpt at ik bedoel.

Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen. De vraag is alleen of zij voor deze muziek ook naar een groot feest gaan

Posted by SnuggLe on May-10-2004 10:57:

quote:
Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen. De vraag is alleen of zij voor deze muziek ook naar een groot feest gaan

Nou, ik denk het wel eigenlijk.
Als ik zie in Den haag hoeveel van die mensen naar feesten gaan. De hele tram zit vol op een zaterdag.
Denk dat dit een goede zet is van Duncan...!

Volgensmij liep hij btw zelf nog rond op Tomorrow dit weekend.

Posted by TimeportE on May-10-2004 11:42:

quote:
Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen.

msjizl manizl... nix tegen the hood jowwww.. 2PaQ 4 l1Fe yallll...

ik ben een witte rapper en das vet cool
want ik battle je er uit en dat is mijn doel
want leven op de straat das pas leven
werkenden die denken die "doen" kennen echt geen streven
ik ben misschien niet zwart en das vette pech
ik kan rappe als de beste als een kip aan de leg
dus laat me doen wat ik wil jij kleine ho 't
anders laten ik je horen hoe je vriendin me blowt

zow net eff bedacht goed he! :P

Posted by TranceFool on May-10-2004 13:12:

quote:
Originally posted by TimeportE
msjizl manizl... nix tegen the hood jowwww.. 2PaQ 4 l1Fe yallll...

ik ben een witte rapper en das vet cool
want ik battle je er uit en dat is mijn doel
want leven op de straat das pas leven
werkenden die denken die "doen" kennen echt geen streven
ik ben misschien niet zwart en das vette pech
ik kan rappe als de beste als een kip aan de leg
dus laat me doen wat ik wil jij kleine ho 't
anders laten ik je horen hoe je vriendin me blowt

zow net eff bedacht goed he! :P

Misschien had je vroeger beter als droom kunnen hebben dat je rapper wilde worden :

Posted by jp on May-10-2004 13:16:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=wigger

Posted by basd on May-10-2004 13:45:

quote:
Originally posted by Asperge
Dan hoeft ID&T geen nachtvergunning af te sluiten, scheelt een hoop duiten.

Het is denk ik meer dat ze er niet 's nachts in mogen, dan dat ze zelf niet willen.. Ik kan me best voorstellen dat de ArenA ook maar een beperkt aantal nachtvergunningen krijgt, net als het Gelredome bijvoorbeeld.

Posted by SnuggLe on May-12-2004 06:02:

Oh en het wordt allemaal nog mooier, naar aanleiding van een thread op clubcharts (http://forum.clubcharts.nl/topic/27855/1/50):

Op de Qdance site stond een verkeerde link ofzo naar een andere pagina... H2 - King of Kings ofzo. Schijnt misschien NOG een nieuw concept te zijn van ID&T. Ibo (van Qdance) zei dat het een verkeerde doorverwijzing was ofzo, i dont know. House vs Hiphop :S

Screenshots:

Weet je, op zich wel slim van ID&t: de hiphoppers/urbanliefhebbers langzaam ook house leuk laten vinden. Dan de hele urban markt in elkaar mikken met loze non-kwaliteitsshit , en dan in 1x heel veel liefhebbers van house erbij hebben

Posted by M5 on May-12-2004 12:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, ik denk het wel eigenlijk.
Als ik zie in Den haag hoeveel van die mensen naar feesten gaan. De hele tram zit vol op een zaterdag.
Denk dat dit een goede zet is van Duncan...!

Volgensmij liep hij btw zelf nog rond op Tomorrow dit weekend.

Ik denk dat Duncan zaterdag wel andere dingen aan zn hoofd had dan op een feestje in de hemkade te lopen. Namelijk zn eigen feestje in de HMH.

Anyweej ik heb chuckie dus gezien afgelopen zaterdag.

Hij draaide de meest gekke platen:

Born Slippy, Katana, Beastie Boys , Nirvana. Vanalles wat. Echt nog nooit zoiets vaags gehoord. Mischien dat Id&T dit bedoeld met de Urban style :P. Of hij had zn style enigzins aangepast voor de avond.

Posted by basd on May-12-2004 13:12:

quote:
Originally posted by M5
Born Slippy, Katana, Beastie Boys , Nirvana. Vanalles wat. Echt nog nooit zoiets vaags gehoord. Mischien dat Id&T dit bedoeld met de Urban style :P. Of hij had zn style enigzins aangepast voor de avond.

Ik heb wel eens een interview gelezen inderdaad over 'urban eclectic' DJs, die echt van alles door elkaar draaien.. dat eclectic slaat dus vooral op het feit dat er van alles door elkaar gemixt werd..

Het viel me wel op dat er stond dat alle genres daarbij gebruikt werden, zolang het maar geen house was..

Is trouwens al weer een paar maanden geleden hoor, ik dacht in ID&T magazine.

Posted by M5 on May-12-2004 13:31:

quote:
Originally posted by basd
Ik heb wel eens een interview gelezen inderdaad over 'urban eclectic' DJs, die echt van alles door elkaar draaien.. dat eclectic slaat dus vooral op het feit dat er van alles door elkaar gemixt werd..

Het viel me wel op dat er stond dat alle genres daarbij gebruikt werden, zolang het maar geen house was..

Deze set was wel voor het grootste deel house georienteerd (veel hitjes), maar je staat toch raar te kijken als die pipo ineens Nirvana - Smells like teen spirit erin gooit. En dan niet 1 of andere mix ofzo

maar hij zal zich wel enigzins aangepast hebben deze avond.

Posted by Opti on May-12-2004 13:37:

HOE WAS mauro?

Posted by M5 on May-12-2004 13:45:

quote:
Originally posted by Optimus
HOE WAS mauro?

ja jonge ik miste je al. Je bent gewoon geen echte fan.

Hij draaide van 530-700. Begon met wat standaard plaatjes om er lekker in te komen (Amazing & TaoTek). Daarna wat meer op de electro achtige toer en tegen het einde weer wat meer tempo erin. En als Toegift: Tell me Something. Was nooit zo weg van deze plaat, maar in de HMH klonk hij echt weergaloos.

Al met al een erg leuke avond. Veeel leuke mensen gezien en �rg goede muziek gehoord ook van oa De hey, Laidback luke en Felix the Housecat.

Posted by magrec on May-12-2004 16:28:

Eind juni schijnt er nog een ander groot urban feest te zijn in de arena met missy elliot enzo vet

Posted by SnuggLe on May-12-2004 16:51:

quote:
Originally posted by magrec
Eind juni schijnt er nog een ander groot urban feest te zijn in de arena met missy elliot enzo vet

Hey Respect voor Missy Elliot ja! Miss Elliot rocks!

Posted by eieregooie on May-12-2004 17:31:

Wat betreft Pleasuredome... een vriendin van me was daarheen...

"Dat Pleasureland was trouwens weinig aan. Tis dat ik een vrijkaartje kreeg anders was ik er nooit heen gegaan. Sterker nog, dan had ik er nooit van gehoord."

Zegt genoeg

Pages (2): « 1 [2]