TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Sasha 6 hr set @ Fabric 24 Juli Wie gaan ermee |

jah die EM is echt super. Ook leuk die oude tracks. Zou het niet erg vinden om een avond alleen maar van die oude plaatjes te horen. Acid trance enzo
1. ? (new track, nice breakdown)
2. Virtualmismo - Mismoplastico [Mix?] (PRG/Progressive Motion) w/ VFR - Tranceillusion (PRG/Progressive Motion)
3. Mirabeau - Don't Stop, Go (CDR)
4. Angel Moraes - Heaven Knows - Deep Deep Down [Galvatron Dub] (FFRR)
5. Stereogen - Hi-Q (Formaldehyd)
6. Victor Calderone - Resonate [DJ Vibe Mix] (Statrax)
7. Bart Van Wissen - One Reason (Lowriders)
8. ? (prog, floaty, nice bassline)
9. D Troy - Sixteen U [Antoine 909 Mix] (Weaked)
10. X-Press 2 - Strobelight Silhouette (Skint)
11. ? (nice Balearic breaks)
12. Way Out West - Apollo (Distinctive Breaks)
13. Uberzone & Rennie Pilgrem - Cous Cous [Royale Mix] (TCR)
14. Freeland, Wink & Middleton - Rise Above (Marine Parade)
15. Electric Tease - Tear It Up (Richard K Mix)?
16. Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Dub] (Playhouse)
17. ? (frenchy-style house, nice bassline)
18. Primal Scream - Some Velvet Morning [Luke Fair's Dub Edit] (White Label)
19. Chris & Kai vs. Levin - Gone To Heaven (Alternative Route)
Die track rond 26 minuten damn heerlijk.
mwjha, ik trek opzich progressive wel maar dan moet er wel 'progressie' in zitten.
Die set van S.K. was echt diep vermoeiend en zat totaal geen opbouw in. Een set met eerst progressive, dan prog met wat techno-invloeden, dan techhouse en daarna groovy techno trek ik zeg maar wel voor een uurtje of 2 
Maar dat easy minimale prog, yak.....
Vandaag twee mooie nummers gehoord op mn mp3-spelertje (GDJB
):
Evanescence - Bring Me To Life (Sultan Remix)
(Iemand meer info over deze track? Releasedate?)
Sunday Club - Healing Dream (main mix)
Remix van een bekende tune, kan alleen niet op de naam komen
drifting through the memories in your mind
deepest vault, you soon cant have behind
its confusing and, you cant control yourself
in this healing dream
in this healing dream
| Originally posted by Partyhardy! ja idd super set! daar zit die PQM - My Parts Fall Out ook in. |
| Orgninlie poost by Snugl Maareh..wel mooi dit topic: ineens komen er namen tevoorschijn die normaal niet zo heel veel posten. Gezellig! |
| Originally posted by New Wave mwjha, ik trek opzich progressive wel maar dan moet er wel 'progressie' in zitten. Die set van S.K. was echt diep vermoeiend en zat totaal geen opbouw in. Een set met eerst progressive, dan prog met wat techno-invloeden, dan techhouse en daarna groovy techno trek ik zeg maar wel voor een uurtje of 2 ![]() Maar dat easy minimale prog, yak..... |
| Originally posted by Little Theseus BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaAAaAaAAAAAAAAAAAAaaAAAAaaaAAAAAAAAAAAAAAT!!!!! Tim is weer ongesteld. Kheb trouwens nog een link gevonden voor je die misschien handig is, ze zoeken veel cameramensen zeg! |
:
| Originally posted by Jappio kan die mooi die sjinees en snuggay meenemen :Meespelen in GAY TV SERIE Amsterdam - Job Nelck - 11 May 2004 |

| Originally posted by tango [EDIT] PS. RUSH OWNZZZZZZ!!!!! [/EDIT] |
-vrouwtjes.
hehe nah dat is juist het relaxe + nog goede muziek.....wat wil je nog meer...
Trouwens volgende week woensdag revolution in hotel arena met o.a. kleinenberg en timo maas 
| Originally posted by Little Theseus Wat goede Progrsv al niet teweeg brengt! Was trouwens een lekker mixje van Papa, thx sjinees! BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaAAaAaAAAAAAAAAAAAaaAAAAaaaAAAAAAAAAAAAAAT!!!!! Tim is weer ongesteld. Kheb trouwens nog een link gevonden voor je die misschien handig is, ze zoeken veel cameramensen zeg! |
| Originally posted by Cosmic Evanescence - Bring Me To Life (Sultan Remix) (Iemand meer info over deze track? Releasedate?) |
| Originally posted by kolkiewolkie Verklaar u nader a.u.b. Probeer eens te vertellen waarom je het nou zo'n goed feest, buiten het onovertroffen hoge percentage -vrouwtjes. |
| Originally posted by SnuggLe Hey, dat die homofiele sjinees met mij mee naar feesten gaat wil nog niet zeggen dat ik zijn homofielie overgenomen heb! Hij heeft maar van me af te blijven! Daarom gaattie nu maar Anke plagen zodat ze het met me uitmaakt, maar dat lukte hem ook al niet ![]() Maar ik praat verder niet meer met die Sjinees totdattie Donnie Darko kijkt, dus ik ga sowieso niet mee naar die opnames met hem |
Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken!
OMFG wat was die film trippend!
| Originally posted by Little Theseus Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! OMFG wat was die film trippend! |

| Originally posted by Little Theseus Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! OMFG wat was die film trippend! |
| Originally posted by Glaniskanis Evanescence houdt niet zo van EDM schijnt het... G&D's Remix van Hello was ook al zonder te luisteren door hun denied Wel vrij dom... zouden ze goud geld aan kunnen hebben verdient |
| Originally posted by basd Tsja, gelukkig gaat het niet iedereen alleen maar om het geld.. Ik snap ook wel dat ze er geld mee kunnen verdienen zonder er echt zelf iets voor hoeven te doen (behalve de toestemming geven), maar als zij principieel niet van EDM houden vind ik het alleen maar een goede zaak dat ze niet van hun principes afwijken, alleen maar om wat extra geld (dat ze zo waarschijnlijk ook wel genoeg verdienen) binnen te kunnen halen.. Daar zouden genoeg anderen een keer een voorbeeld aan kunnen nemen. |
| Originally posted by Partyhardy! ja snap wat je bedoelt. Alleen zijn deze remixen ten eerste niet gemaakt om het geld en ten tweede kwalitatief goede nummers (in de ogen van dance liefhebbers). |
) maar ik vind het wel mooi om te zien dat niet iedereen zomaar voor het makkelijke geld kiest (in dit geval door toestemming te geven voor het releasen van een remix van een van je eigen nummers, en dan een remix waar je eigenlijk niet achter staat)..
| Originally posted by basd Ik weet wel dat ze niet gemaakt zijn voor het geld, ik bedoelde het meer uit het oogpunt van Evanescence in dit geval.. Dat ze kiezen voor hun principes en niet voor het geld |
| Originally posted by total woot Hier ben ik t dus NIET mee eens! Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten. (En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn). In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant. |
| Originally posted by total woot Hier ben ik t dus NIET mee eens! Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten. (En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn). In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant. |
| Originally posted by Little Theseus Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! OMFG wat was die film trippend! |
| Originally posted by SnuggLe Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben. |
Ik ben het ook niet eens met dat principe gedoe
Bovenstaande replies sommen het allemaal goed op... waar ik het dus ook mee eens ben