TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by SnuggLe on May-11-2004 17:34:

quote:
Originally posted by magrec
Sasha 6 hr set @ Fabric 24 Juli

Wie gaan ermee

Nee, dan wordt het een Sasha overkill
7 augustus Dance Valley en 20 augustus in Belgie. Het moet wel een beetje exclusief blijven

Maareh..wel mooi dit topic: ineens komen er namen tevoorschijn die normaal niet zo heel veel posten. Gezellig!
Kunnen we hier ook wat setjes gaan posten waar die te downloaden zijn etc

Die EM van Sasha & Digweed is geweldig!

Posted by magrec on May-11-2004 17:46:

jah die EM is echt super. Ook leuk die oude tracks. Zou het niet erg vinden om een avond alleen maar van die oude plaatjes te horen. Acid trance enzo

1. ? (new track, nice breakdown)
2. Virtualmismo - Mismoplastico [Mix?] (PRG/Progressive Motion) w/ VFR - Tranceillusion (PRG/Progressive Motion)
3. Mirabeau - Don't Stop, Go (CDR)
4. Angel Moraes - Heaven Knows - Deep Deep Down [Galvatron Dub] (FFRR)
5. Stereogen - Hi-Q (Formaldehyd)
6. Victor Calderone - Resonate [DJ Vibe Mix] (Statrax)
7. Bart Van Wissen - One Reason (Lowriders)
8. ? (prog, floaty, nice bassline)
9. D Troy - Sixteen U [Antoine 909 Mix] (Weaked)
10. X-Press 2 - Strobelight Silhouette (Skint)
11. ? (nice Balearic breaks)
12. Way Out West - Apollo (Distinctive Breaks)
13. Uberzone & Rennie Pilgrem - Cous Cous [Royale Mix] (TCR)
14. Freeland, Wink & Middleton - Rise Above (Marine Parade)
15. Electric Tease - Tear It Up (Richard K Mix)?
16. Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Dub] (Playhouse)
17. ? (frenchy-style house, nice bassline)
18. Primal Scream - Some Velvet Morning [Luke Fair's Dub Edit] (White Label)
19. Chris & Kai vs. Levin - Gone To Heaven (Alternative Route)

Die track rond 26 minuten damn heerlijk.

Posted by New Wave on May-11-2004 18:12:

mwjha, ik trek opzich progressive wel maar dan moet er wel 'progressie' in zitten.
Die set van S.K. was echt diep vermoeiend en zat totaal geen opbouw in. Een set met eerst progressive, dan prog met wat techno-invloeden, dan techhouse en daarna groovy techno trek ik zeg maar wel voor een uurtje of 2
Maar dat easy minimale prog, yak.....

Posted by Cosmic on May-11-2004 18:26:

Vandaag twee mooie nummers gehoord op mn mp3-spelertje (GDJB):

Evanescence - Bring Me To Life (Sultan Remix)
(Iemand meer info over deze track? Releasedate?)

Sunday Club - Healing Dream (main mix)
Remix van een bekende tune, kan alleen niet op de naam komen

drifting through the memories in your mind
deepest vault, you soon cant have behind
its confusing and, you cant control yourself
in this healing dream
in this healing dream

Posted by Opti on May-11-2004 21:30:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja idd super set! daar zit die PQM - My Parts Fall Out ook in.

heb je niet toevallig de tracklist voor me?

Posted by Little Theseus on May-11-2004 22:01:

quote:
Orgninlie poost by Snugl Maareh..wel mooi dit topic: ineens komen er namen tevoorschijn die normaal niet zo heel veel posten. Gezellig!

Wat goede Progrsv al niet teweeg brengt!

Was trouwens een lekker mixje van Papa, thx sjinees!

quote:
Originally posted by New Wave
mwjha, ik trek opzich progressive wel maar dan moet er wel 'progressie' in zitten.
Die set van S.K. was echt diep vermoeiend en zat totaal geen opbouw in. Een set met eerst progressive, dan prog met wat techno-invloeden, dan techhouse en daarna groovy techno trek ik zeg maar wel voor een uurtje of 2
Maar dat easy minimale prog, yak.....

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaAAaAaAAAAAAAAAAAAaaAAAAaaaAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!
Tim is weer ongesteld. Kheb trouwens nog een link gevonden voor je die misschien handig is, ze zoeken veel cameramensen zeg!

Posted by Jappio on May-12-2004 11:38:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Tim is weer ongesteld. Kheb trouwens nog een link gevonden voor je die misschien handig is, ze zoeken veel cameramensen zeg!

kan die mooi die sjinees en snuggay meenemen :

Meespelen in GAY TV SERIE Amsterdam - Job Nelck - 11 May 2004

Posted by SnuggLe on May-12-2004 12:06:

quote:
Originally posted by Jappio
kan die mooi die sjinees en snuggay meenemen :

Meespelen in GAY TV SERIE Amsterdam - Job Nelck - 11 May 2004

Hey, dat die homofiele sjinees met mij mee naar feesten gaat wil nog niet zeggen dat ik zijn homofielie overgenomen heb! Hij heeft maar van me af te blijven! Daarom gaattie nu maar Anke plagen zodat ze het met me uitmaakt, maar dat lukte hem ook al niet

Maar ik praat verder niet meer met die Sjinees totdattie Donnie Darko kijkt, dus ik ga sowieso niet mee naar die opnames met hem

Posted by kolkiewolkie on May-12-2004 15:28:

quote:
Originally posted by tango

[EDIT] PS. RUSH OWNZZZZZZ!!!!! [/EDIT]

Verklaar u nader a.u.b. Probeer eens te vertellen waarom je het nou zo'n goed feest, buiten het onovertroffen hoge percentage -vrouwtjes.

Posted by Yarnie on May-12-2004 15:41:

hehe nah dat is juist het relaxe + nog goede muziek.....wat wil je nog meer...

Trouwens volgende week woensdag revolution in hotel arena met o.a. kleinenberg en timo maas

Posted by New Wave on May-12-2004 16:06:

quote:
Wat goede Progrsv al niet teweeg brengt!

Was trouwens een lekker mixje van Papa, thx sjinees!

Ik heb zelf progplaatjes prutser!
En ik heb nog geen andere baan nodig dus je gaat zelf maar reageren.

Posted by Glaniskanis on May-12-2004 17:45:

quote:
Originally posted by Cosmic
Evanescence - Bring Me To Life (Sultan Remix)
(Iemand meer info over deze track? Releasedate?)

Zal nooit het licht zien, tenzij ie al dan niet per ongeluk geleaked wordt
Evanescence houdt niet zo van EDM schijnt het... G&D's Remix van Hello was ook al zonder te luisteren door hun denied
Wel vrij dom... zouden ze goud geld aan kunnen hebben verdient

Posted by tango on May-12-2004 18:03:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Verklaar u nader a.u.b. Probeer eens te vertellen waarom je het nou zo'n goed feest, buiten het onovertroffen hoge percentage -vrouwtjes.

Nou, ten eerste vindt ik de muziek gewoon relaxed om op uit te gaan. Gewoon lekkere funky beats van Victor Coral, Lacroix of een Erick-e. Das gewoon lekker om een avondje op uit te gaan in een gezellige club met een super sfeertje. Iedereen is er altijd zeer relaxed, heb er nog geen vechtpartij'tje gezien. En dan komt er nog het feit bij van de uitermate mooie vrouwen

Posted by Little Theseus on May-12-2004 23:33:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, dat die homofiele sjinees met mij mee naar feesten gaat wil nog niet zeggen dat ik zijn homofielie overgenomen heb! Hij heeft maar van me af te blijven! Daarom gaattie nu maar Anke plagen zodat ze het met me uitmaakt, maar dat lukte hem ook al niet

Maar ik praat verder niet meer met die Sjinees totdattie Donnie Darko kijkt, dus ik ga sowieso niet mee naar die opnames met hem

Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen

Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! OMFG wat was die film trippend!

Posted by SnuggLe on May-13-2004 07:16:

quote:

Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! OMFG wat was die film trippend!

He, zijn deze films progressief of niet? Want anders is dit off-topic geblaat

Nee, niet aangevallen; onheus bejegend

Posted by Cosmic on May-13-2004 10:15:

quote:
Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! OMFG wat was die film trippend!

Dat vond ik nou echt een van de slechtste films. Na 1 uur kijken dacht ik nog steeds: waar gaat het over? Toen ben ik maar wat anders gaan doen

Posted by basd on May-13-2004 11:13:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Evanescence houdt niet zo van EDM schijnt het... G&D's Remix van Hello was ook al zonder te luisteren door hun denied
Wel vrij dom... zouden ze goud geld aan kunnen hebben verdient

Tsja, gelukkig gaat het niet iedereen alleen maar om het geld.. Ik snap ook wel dat ze er geld mee kunnen verdienen zonder er echt zelf iets voor hoeven te doen (behalve de toestemming geven), maar als zij principieel niet van EDM houden vind ik het alleen maar een goede zaak dat ze niet van hun principes afwijken, alleen maar om wat extra geld (dat ze zo waarschijnlijk ook wel genoeg verdienen) binnen te kunnen halen.. Daar zouden genoeg anderen een keer een voorbeeld aan kunnen nemen.

Posted by Partyhardy! on May-13-2004 11:27:

quote:
Originally posted by basd
Tsja, gelukkig gaat het niet iedereen alleen maar om het geld.. Ik snap ook wel dat ze er geld mee kunnen verdienen zonder er echt zelf iets voor hoeven te doen (behalve de toestemming geven), maar als zij principieel niet van EDM houden vind ik het alleen maar een goede zaak dat ze niet van hun principes afwijken, alleen maar om wat extra geld (dat ze zo waarschijnlijk ook wel genoeg verdienen) binnen te kunnen halen.. Daar zouden genoeg anderen een keer een voorbeeld aan kunnen nemen.

ja snap wat je bedoelt. Alleen zijn deze remixen ten eerste niet gemaakt om het geld en ten tweede kwalitatief goede nummers (in de ogen van dance liefhebbers). Dat zij dit niet goed vinden en niet willen uitbrengen is dan alleen maar jammer, maar goed zij vinden het niets en hun naam wordt er wel aangelinkt dus is het hun keuze

Posted by basd on May-13-2004 11:43:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja snap wat je bedoelt. Alleen zijn deze remixen ten eerste niet gemaakt om het geld en ten tweede kwalitatief goede nummers (in de ogen van dance liefhebbers).

Ik weet wel dat ze niet gemaakt zijn voor het geld, ik bedoelde het meer uit het oogpunt van Evanescence in dit geval.. Dat ze kiezen voor hun principes en niet voor het geld (wat in dit geval dus erg makkelijk verdiend zou zijn).

Kan ook best begrijpen dat je het jammer vindt als dance-liefhebber (dat ben ik zelf geloof ik ook ) maar ik vind het wel mooi om te zien dat niet iedereen zomaar voor het makkelijke geld kiest (in dit geval door toestemming te geven voor het releasen van een remix van een van je eigen nummers, en dan een remix waar je eigenlijk niet achter staat)..

Posted by total woot on May-13-2004 15:51:

quote:
Originally posted by basd
Ik weet wel dat ze niet gemaakt zijn voor het geld, ik bedoelde het meer uit het oogpunt van Evanescence in dit geval.. Dat ze kiezen voor hun principes en niet voor het geld

Hier ben ik t dus NIET mee eens!

Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).

In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant.

Posted by Original on May-13-2004 16:13:

quote:
Originally posted by total woot

Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).

In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant.

Inderdaad, maarja ze zullen wel te veel van de lompe bagger zooi zoals die dance mix van "Eamon - fuck it" gehoord hebben waardoor ze het verzoek gelijk de vuilnisbak in dumpen.

Posted by SnuggLe on May-13-2004 16:39:

quote:
Originally posted by total woot

Ben het meer met BasD eens, principes zijn principes. Die heb je nie voor niets. Plus het feit van "muziek maar je voor mensen zodat ze er van kunnen genieten" is misschien 1 ding, maar je kan ook zeggen dat je het voor een beperkte groep wil doen (klein wil houden). Anders kan je wel baggerherrie/commerciel spul gaan maken, maar NOG meer mensen van genieten.

Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben. Als zij denken dat zo'n remix hun geloofwaardigheid of weet ik veel wat als producer ect aantast, moeten ze dat niet doen.

Je kan beter met jezelf in het reine zijn dan toegeven aan de 'liefhebbers van muziek'. D'r zijn zoveel mensen met wie je rekening dan moet/kunt houden.

Posted by Donna on May-13-2004 17:13:

quote:

2 die bovenaan mn lijstje met fav. movies staan :P
Dik,vet en geweldig,Mullholland moek nog steeds voor de 2e keer zien,wil meeeeeeeeeeeeeer van David Lynch!:P

Posted by total woot on May-13-2004 18:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben.

En wat is dat principe dan volgens jou?? (breng t es onder woorden)

Posted by Glaniskanis on May-13-2004 19:05:

Ik ben het ook niet eens met dat principe gedoe
Bovenstaande replies sommen het allemaal goed op... waar ik het dus ook mee eens ben

Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »