TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- THE OFFICIAL BETA ANTHEM : Kindred Spirits - Plus ultra
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Jakhira on May-12-2004 17:15:

quote:
Originally posted by TOR
laten we niet te hard van stapel lopen..

Heb ik hem gisteren ook gezegd
Ik ga de hele nacht aan de remix werken, want het einde is in zicht
En no offence h� kevin, maar ik vind dat hij nog beter is

Posted by Tiger777 on May-12-2004 17:35:

Ik vind de synths die de melodie vormen prachtig, heel uplifting klinkend en daar heb ik allesbehalve problemen mee

Maar toch, de inleidende bassen zijn een beetje saai. Ik denk dat een een beetje van de hoofdmelodie in het begin en daarna stevigere beats een oplossing zou kunnen zijn (� la magik journey bedoel ik. sorry voor de slechte uitleg ).
Vanaf 1min38 komt er een stevigere bass in die mij meer weet te bekoren.
Ik denk dat als hij een melodisch gedeelte in het begin zou hebben, hij een perfecte introtrack zou kunnen worden omdat hij een goeie build-up heeft.

Posted by Eagle` on May-12-2004 17:47:

Nog maar net beluisterd, sorry En moet zeggen heeft veel potentieel dit werkje, zelfde opmerking als doc oetker, bass mag wat meer pompen. Andere minpunt is de break en build-up imo, is nogal vrij standaard naar mijn gevoel... voor de rest vind ik het echt top

Posted by eieregooie on May-12-2004 20:10:

Best aardig deuntje guys

Posted by Meltoz on May-13-2004 13:53:

Tsjonge, hier zit toch wel potentieel in zene Echt mooi gedaan jongens, handjes en duimen in de lucht Ik ben zeker geen kenner, maar de melodie vind'k absoluut lekker, als jullie dit kunnen, kunnen jullie ok v��l meer, dus hup re-master dit werkje en stuur het eens richting e paar platenlabels, hier zijn er e paar die connecties hebben met Armin, dus help deze jongens es!! Blijven gaan jongens, ben trots om e BeTa te zijn

Posted by TOR on May-13-2004 14:12:

quote:
Originally posted by Meltoz
re-master dit werkje

iemand... ?

in Reason is dit niet te doen, maar ik ken niks anders

Posted by Eagle` on May-13-2004 16:24:

quote:
Originally posted by TOR
iemand... ?

in Reason is dit niet te doen, maar ik ken niks anders

dit komt van telenet forum

quote:

Hei mensen,

Onze studio werd uitgebreid en we hebben een nieuw demo-mastering systeem. We zouden nog enkele test willen afleggen met allerhande soorten muziek. Daarmee willen we de "muziekmakers" hier een kans aanbieden. Dus:

Wie zelf muziek maakt en zijn song eens door ons gloednieuw systeem wil laten trekken en gemasterd terugkrijgen, laad uw mp3's op uw pandora site, geef me de link, en ik bezorg je ze gemasterd terug door ze up te loaden op mijn link die ik binnenkort zal vrijgeven. (nog bezig mapke op site aant opstellen, duurt niemeer lang).

Dit alles voor de geweldig dure prijs van 0,00 Euro.

Voor de ge�nterresseerden wel enkele info:

-De bedoeling is voor het nieuwe systeem te testen en tergelijk de mensen te helpen voor hun master goed te krijgen, dus dit aanbod blijft niet eeuwig gelden, hoop dat jullie dit wel begrijpen

-Wij accepteren tot 20 songs, door tijdgebrek is het onmogelijk voor 100 den songs te masteren, jammer genoeg want willen iedereen maar al te graag eens kans geven, maar dit is echt onmogelijk. We zullen zien hoeveel tijd we nodig hebben per song, misschien word het aantal dan wel verhoogd.

-Wij mixen je song niet, dat moet je zelf doen. Zorg ervoor dat je zo neutraal mogelijk mixt zodat je song nog genoeg geboost kan worden. Compress/limiet hem niet over de top of zet er geen speciale masterplugins op. Eenmaal gemasterd kunnen we er niets meer mee doen!

-Je mp3 die je upload moet liefst van hoge kwaliteit zijn. Normaal word er enkel gemasterd op wav, maar aangezien we met beperkte webspace zitten en het immens lang zou duren om een wav-file up te loaden, gebruiken we mp3's.

-Zorg ervoor dat je bronmateriaal goed is, als je song zelf al slecht klinkt (plops, clicks, teveel distortion...) kunnen we daar niet veel aan doen. Hetgene wij aanbieden is je song straffer te maken en hem power te geven.

Thats it for now! Interresse? Laat hier je reply achter samen met je link waar ik je song kan vinden. Liefst 1 song per keer als het kan, zo kunnen meerdere mensen ook hun kans nemen. Ik zal binnen de twee dagen mijn link posten als de site up and running is.

Greetz to all

Jeanious

Meer info qua contacteren hier enhier Give it a try. Met colledit kun je ook remasteren dacht ik

Posted by DeSpErAtOs-X on May-13-2004 16:41:

als je me kwalitatieve mp3's of waves kan bezorgen dan wil ik wel eens remasteren in cubase op een stelletje monitors enzow ...

je laat maar iets wete ...

Posted by TOR on May-13-2004 16:44:

klinkt allemaal wel leuk, maar zijn die mensen te vertrouwen?

Posted by DeSpErAtOs-X on May-13-2004 16:50:

quote:
Originally posted by TOR
klinkt allemaal wel leuk, maar zijn die mensen te vertrouwen?

wat mij betrefd ... ja ... geloof je me niet, je kan altijd eens vragen op dj2dj of telenet music forum ...

Posted by Kaidreas on May-13-2004 17:38:

ik vond het wel leuk klinken, maar ik mis een phatte bass, en ja iets meer, iets waarvan men haar recht komt te staan zonder gel

Posted by Jasperovitsj on May-13-2004 21:55:

quote:
Originally posted by Kaidreas
en ja iets meer, iets waarvan men haar recht komt te staan zonder gel

Elektrische stroom ofzo?

Posted by SilentEagle on May-14-2004 13:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Elektrische stroom ofzo?

Hard trekken lukt ook.

Posted by Kaidreas on May-14-2004 17:25:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Hard trekken lukt ook.

aan wat?

Posted by emma on May-14-2004 19:48:

Big Ears

klinkt erg lekker in mijn oortjes

Posted by Zehra on May-14-2004 19:50:

woot kheb dit just op de radio gehoord!

Posted by Jakhira on May-14-2004 19:52:

Ik wist al dat hij hem ging spelen, maar om de surprise erin te houden...
Bedankt voor de steun!

Posted by TOR on May-14-2004 19:53:

ik had ook al een vermoeden

thanx idd voor de support!!

Posted by Gladius on May-16-2004 10:24:

tussen de regels door; hebben jullie die naam toevallig afgeleid van die groep Sacred Spirits?

Posted by TOR on May-16-2004 11:41:

wij baseren ons op eigen ondervindingen, niet op andermans idee�n

Posted by TranceSeeker on May-16-2004 11:52:

Ik luister niet echt meer naar trance, maar wil toch even zeggen dat ik wel aangenaam verrast ben door dit nummer.
Nicely done guys

Posted by Jakhira on May-16-2004 13:50:

quote:
Originally posted by TOR
wij baseren ons op eigen ondervindingen, niet op andermans idee�n

Inderdaad, moest het de mensen niet opgevallen zijn: TOR en ik delen over ALLES identiek dezelfde mening, en tijdens mijn afwezigheid gebruikte hij het woord 'soulmates'. Kindred Spirits is gewoon een beter klinkende versie

@Tranceseeker: ik ook niet troost u, maar bedankt

Posted by SilentEagle on May-16-2004 17:43:

Wat betreft namen verzinnen zitten jullie zeker niet met een gebrek aan goeie ideeen. Zowel de titel als jullie naam is .

Posted by TOR on May-17-2004 16:49:

dat is de bedoeling van muziek, uw persoonlijke ondervindingen en observaties vertalen in een lied.

de melodie past ook enorm goed bij de titel (of omgekeerd). ik krijg inderdaad het gevoel dat ik 'nog verder' (= letterlijke vertaling van Plus Ultra) wil, dat mijn handen nog hoger de lucht in willen gaan.

ik heb het al gezegd, maar Pumaz heeft hier echt uitstekend werk geleverd. in de eerste file die hij mij doorstuurde zaten nog geen strings en op zich was de melodie niet zo heel spectaculair. maar een dag later kwamen die strings daarbij, en dat gaf meteen zo veel meer.. ik weet nog dat ik die dag het stringgedeelte wel twintig keer na elkaar afspeelde!

anyway, ik heb dit nummer es aan een '70-'80 rock fanaat voorgesteld, en hij kon het best wel appreci�ren, vooral dan dat hoofdgedeelte. de opbouw vond hij wat te traag.. maar de meesten die gewoon zijn naar nummers van max. 4 � 5 minuten luisteren denken er zo over, dus in dat opzicht is dat niet zo verrassend.

Posted by Jakhira on May-17-2004 16:57:

quote:
Originally posted by TOR
de melodie past ook enorm goed bij de titel (of omgekeerd). ik krijg inderdaad het gevoel dat ik 'nog verder' (= letterlijke vertaling van Plus Ultra) wil, dat mijn handen nog hoger de lucht in willen gaan.

ik heb het al gezegd, maar Pumaz heeft hier echt uitstekend werk geleverd. in de eerste file die hij mij doorstuurde zaten nog geen strings en op zich was de melodie niet zo heel spectaculair. maar een dag later kwamen die strings daarbij, en dat gaf meteen zo veel meer.. ik weet nog dat ik die dag het stringgedeelte wel twintig keer na elkaar afspeelde!

En het was echt allemaal theorie

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »