TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade Gent (26.06.2004)!!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
ja ma nu loopt hij niemeer door stad :s... dus ge kunt ne ff stoppen aan de spar of gb of nachtwinkel ...
Ik zeg het maar h� , we gaan voor hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
�n maar 15�??? da's geen geld 
Een fles jenever zal voor mij wel voldoende zijn om overdag toe te komen 
en da's maar 7�61 ook...
Wie gaat er nu allemaal, is er een beta party?
Vul het lijstje maar aan:
Cresto (& vriendin)
Tiger
na cityparade of afterparty ? 
Ik ga ook waarschijnlijk met een paar vrienden, maar mij zult ge waarschijnlijk niet zien, 'k ga eens wat nieuwe dingen ontdekken 
Jack (& vriendin) komen ook 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ik ga ook waarschijnlijk met een paar vrienden, maar mij zult ge waarschijnlijk niet zien, 'k ga eens wat nieuwe dingen ontdekken |
| Originally posted by pooley typisch doe er iets aan steven |
TOR + hoop vrienden (weet nog niet precies wie allemaal)
| Originally posted by Pumaz Techno session @ Cirque Mystique ![]() Ik luister veel naar techno, zodus |
Kheb zo niemand om mee te gaan van men fliendjes dusja
| Originally posted by Dj LPG pumaz, als je nog eens gaat geef je me maar een seintje, dan kom ik ook eens af Kheb zo niemand om mee te gaan van men fliendjes dusja |

deze post kan misschien voos overkomen e. en misschien vinden vele heb gewoon belachelijk. maar eigenlijk
eigenlijk e. heb ik gewoon kei veel goesting om die phooking donna truck te boycotten. gvd das nu elke keer als er ergens wa volk is springen ze daar gelijk een bende apen op, en dan nog op de cityparade kweet nie of dat het officieel is ma iedereen beziet het toch al de parade waar men electronische muziek vanuit trucks afspeelt. en in mijn opinie hoort donna hier gewoon nie bij. stu bru, kan ik nog aannemen omdat die 's avonds en in het weekend toch redelijk techno getint zijn.
zo affiche met:
"fuck off donna!"
"this is not the gay/r'nb parade"
so who's with me? 
nogmaals, commentaar hoef ik niet, alleen als het echt voor te lachen is. als ge het voos vind lees het dan gewoon niet
btw het kan zijn dat ik vandaag gewoon wa slecht gezind ben ze 
session sux imho
altijd zelfste techno gezever
btw ik op atheneum en handelsschool gezete
nu HOHAN (hoge handelsschool
)
| Originally posted by lievez session sux imho altijd zelfste techno gezever |

| btw ik op atheneum en handelsschool gezete nu HOHAN (hoge handelsschool ) |

roggeman denkek ni gehad, ma diene naam zegt mij iets 
| Originally posted by lievez session sux imho altijd zelfste techno gezever btw ik op atheneum en handelsschool gezete nu HOHAN (hoge handelsschool ) |

1ste informatica
hopelijk na de exames 2de informatica 
Voor mij, euh? City parade tijdens de namiddag, ik zal zeker de truck van Versuz of Illusion volgen, voil� 
voor de mensen die Armin graag aan het werk willen zien
dit las ik op D4M-forum
"Heb es mailke gestuurd naar Versuz en hij zal (zoals in PartySan stond) draaien tijdens de OpeningsParty. Dit op Stage 4, die door Versuz gehosted wordt... En mss dat hij ook nog even draait op de truck van Versuz tijdens de parade zelf..."
dus hopen op een 2u setje, zou erg okee zijn 
Ok, wie komt voor Armin Van Buuren?
possible to set up a meeting next saturday?
Eerlijk wil ik niet per se naar Armin kijken tenzij er een (kleine) meeting is. Anders hoop ik dat mijn vriendin niet hoort dat hij komt, ze begint een obsessie te krijgen (en kan zijn naam nog altijd niet juist zeggen).
| Originally posted by Pumaz Eerlijk wil ik niet per se naar Armin kijken tenzij er een (kleine) meeting is. Anders hoop ik dat mijn vriendin niet hoort dat hij komt, ze begint een obsessie te krijgen (en kan zijn naam nog altijd niet juist zeggen). |
mah toch vind ik da tiesto meer uitstraling heeft
<- is dus ipv *drool* gekomen eh