TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest Belovende Producer 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Even voor de info, de keuze is inderdaad vrij beperkt maar dat komt omdat ik vooral heb gekeken naar "nieuw" aanstromend talent! Tiesto is dus oud, En Dana? IS DIT EEN HARDSTYLE FORUM OFZOW!
held!
Mag ik je er dan even op wijzen dat:
- Svenson net zo 'oud' al dan niet 'ouder' is dan Tiesto, met oog op produceren
- De remixes die van Ayu gemaakt zijn, zijn door vaklui gemaakt die net zo 'oud' in het vak zijn als Tiesto (men nemen Above & Beyond, Ferry Corsten en al die remixes)
- DJ Shog ook best al een behoorlijke tijd meedraait in het vak
- Project Meduse een alias is van Donald & Giles die met andere aliases (Beat Freakz oa) en met andere producers ook een aantal jaar mee doen met de grote jongens...
dus... wat is hier dan vernieuwend aan?
| quote: |
| Originally posted by websley "nieuw" aanstromend talent! |
| Originally posted by websley Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus! |
| Originally posted by websley Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus! |
Jij hebt echt een plaat voor je kop of niet?| quote: |
| Even voor de info, de keuze is inderdaad vrij beperkt maar dat komt omdat ik vooral heb gekeken naar "nieuw" aanstromend talent! Tiesto is dus oud, En Dana? IS DIT EEN HARDSTYLE FORUM OFZOW! |
| Originally posted by Chicane Mag ik je er dan even op wijzen dat: - Svenson net zo 'oud' al dan niet 'ouder' is dan Tiesto, met oog op produceren - De remixes die van Ayu gemaakt zijn, zijn door vaklui gemaakt die net zo 'oud' in het vak zijn als Tiesto (men nemen Above & Beyond, Ferry Corsten en al die remixes) - DJ Shog ook best al een behoorlijke tijd meedraait in het vak - Project Meduse een alias is van Donald & Giles die met andere aliases (Beat Freakz oa) en met andere producers ook een aantal jaar mee doen met de grote jongens... dus... wat is hier dan vernieuwend aan? |
mag deze thread aub in de ik-lag-me-rot-top100 op plek 34 aub!
heh een bmp plaatje als logo van je site.
Misschien is het boek Internet for dummies en Webdesign for Dummies iets voor je websley? 
| Originally posted by websley Vernieuwend is hun sound en misscien moet ik inderdaad toegeven dat ik deze poll een beetje verkeerd heb aan gepakt. Maar Svenson kennen wij van "Svenson & Gielen", ik heb het over de artiest solo! En Ayu's remixen: (daarbij gaat het mij niet om de artiesten die het remixen) het gaat hier om de artiest zelf. En die is nog niet zo lang bekend. Je hoort overigens nu alleen wat van DJ Shog! |
Ayu rules!
(he pik, tot vanavond
)

| Originally posted by WTB Ik weet het niet zeker maar kijkend naar zijn site en zijn vorige posts ben ik bang dat dit nog wel eens serieus zou kunnen wezen... |
Hij heeft de poll ook nog 's verkeerd ingesteld want het is nu mogelijk om alle producers aan te vinken... Van deze mogelijkheid heb ik daarom maar gebruik gemaakt omdat ik uit deze selectie van jonge, talentvolle en originele trance-producers toch geen keuze kon maken.
WTB.
Dit topic is interessant genoeg om serieus te gaan nemen
Ik stel voor dat we beginnen een lijstje te maken met producers die ECHT wat zouden kunnen presteren in 2004 (en volgend jaar)
Hopelijk kan websley dan tot normale gedachten komen 
Ik begin alvast met deze volgende lijst:
Leama & Moor
Tilt (=Parks & Wilson Vs Andy Moor)
Alucard
Bart Van Wissen (=Fictivision)
Andy Moor (in zn eentje)
Ozgur Can
Probspot
Petter
Luke Chable
Madoka
Nikola Gala
Kosmas Epsilon
Let op dat ik wel de "oudere" producers meeneem... aangezien die ook gewoon veelbelovend kunnen zijn voor de komende tijd
Vergeet ik nog een paar mensen? 
Ik ben het Glaniskanis eens...hier kan best iets serieus van te maken zijn
En de namen in dat rijtje ga ik ook mee accoord 
Vooral bart van wissen / ozgur can
Zelf moetik zegge dat Phynn (samen met Fictivision Escape gemaakt heeft) zeker goed kan producen en misschien wellis hoog zou kunnen doorstomen
Verder zullen we in de loop van dit jaar vast nog wel meer namen tegen kome..
(Dynamic Sense bijvoorbeeld)
- Quivver (solo)
- Harry Lemon, begint nu pas eigenlijk goed op gang te komen bij de massa.. niet alleen de kleine schare fans bedoel ik dan
- Infusion
- Secret Cinema.. dit jaar is echt HET jaar van die gast
- Michel de Hey, komt met hele sterke producties aanzetten dit jaar
!eensch met Glannie, goed initiatief jonk 
EDIT: ZO GOED GODSE OOGKASTVERKRACHTER! 
nathan fake
Michael burns
Rouzbeh delavari
Matthew Dekay
hehe zo kunnen we nog wel ff doorgaan jah.
Serieus dan maar:
Benz & MD
Subsky
Yunus Guvenen
Gwill Morris (aka Gill Norris)
Pig and Dan
WTB.
Andy Moor (ook verantwoordelijk voor White Room - White Room
)
Rikard Frederiksson (Probspot)
Ozgur Can
Toch wel de meest belovende producers van dit jaar tot nu toe!
Perry O'Neil
Robert Nickson
Envio
Jan Gustafsson (Empyreal Sun)
Paul Moelands
Fred Baker
het leuke is dat die weabsly of hoe die nu ook heet geen flauw benul heeft van al die namen die jullie nu opnoemen

Spannend.. Ayu en Benassi staan op een gedeelde eerste plek nu (8 stemmen beide... HOEI!!!) 
| Originally posted by Chicane Spannend.. Ayu en Benassi staan op een gedeelde eerste plek nu (8 stemmen beide... HOEI!!!) |
Leama & Moor
Tilt
Alucard
Bart Van Wissen Andy Moor
Ozgur Can
Probspot
Petter
Luke Chable
Madoka
Nikola Gala
Kosmas Epsilon
Quivver (solo)
Harry Lemon
Infusion
Secret Cinema
Michel de Hey
nathan fake
Michael burns
Rouzbeh delavari
Matthew Dekay
Benz & MD
Subsky
Yunus Guvenen
Gwill Morris (aka Gill Norris)
Pig and Dan
Rikard Frederiksson
Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us.
Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar.
Adam Sheridan
Ton TB Solo
George Hales
Andy B
Jaron inc.
Musix
Re Locate
St John vs. Locust
Passiva
Vascotia
Polaroid
Ernesto vs Bastian