TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest Belovende Producer 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by websley on May-14-2004 09:17:

Even voor de info, de keuze is inderdaad vrij beperkt maar dat komt omdat ik vooral heb gekeken naar "nieuw" aanstromend talent! Tiesto is dus oud, En Dana? IS DIT EEN HARDSTYLE FORUM OFZOW!


Posted by Opti on May-14-2004 09:20:

held!


Posted by Chicane on May-14-2004 09:36:

Mag ik je er dan even op wijzen dat:

- Svenson net zo 'oud' al dan niet 'ouder' is dan Tiesto, met oog op produceren
- De remixes die van Ayu gemaakt zijn, zijn door vaklui gemaakt die net zo 'oud' in het vak zijn als Tiesto (men nemen Above & Beyond, Ferry Corsten en al die remixes)
- DJ Shog ook best al een behoorlijke tijd meedraait in het vak
- Project Meduse een alias is van Donald & Giles die met andere aliases (Beat Freakz oa) en met andere producers ook een aantal jaar mee doen met de grote jongens...


dus... wat is hier dan vernieuwend aan?


Posted by Valhalla on May-14-2004 09:37:

quote:
Originally posted by websley
"nieuw" aanstromend talent!


draai de kraan even dicht wil je


Posted by basd on May-14-2004 09:47:

quote:
Originally posted by websley
Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus!

Let op mijn woorden, Special D gaat de wereld veroveren met zijn kwaliteitstrance en -techno!


Posted by Hitman on May-14-2004 10:54:

quote:
Originally posted by websley
Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus!


Dat je daar serieus op ingaat Jij hebt echt een plaat voor je kop of niet?

quote:
Even voor de info, de keuze is inderdaad vrij beperkt maar dat komt omdat ik vooral heb gekeken naar "nieuw" aanstromend talent! Tiesto is dus oud, En Dana? IS DIT EEN HARDSTYLE FORUM OFZOW!


en hij trapt er gewoon nog een keer in


Posted by websley on May-14-2004 12:17:

quote:
Originally posted by Chicane
Mag ik je er dan even op wijzen dat:

- Svenson net zo 'oud' al dan niet 'ouder' is dan Tiesto, met oog op produceren
- De remixes die van Ayu gemaakt zijn, zijn door vaklui gemaakt die net zo 'oud' in het vak zijn als Tiesto (men nemen Above & Beyond, Ferry Corsten en al die remixes)
- DJ Shog ook best al een behoorlijke tijd meedraait in het vak
- Project Meduse een alias is van Donald & Giles die met andere aliases (Beat Freakz oa) en met andere producers ook een aantal jaar mee doen met de grote jongens...


dus... wat is hier dan vernieuwend aan?


Vernieuwend is hun sound en misscien moet ik inderdaad toegeven dat ik deze poll een beetje verkeerd heb aan gepakt.
Maar Svenson kennen wij van "Svenson & Gielen", ik heb het over de artiest solo!
En Ayu's remixen: (daarbij gaat het mij niet om de artiesten die het remixen) het gaat hier om de artiest zelf. En die is nog niet zo lang bekend.
Je hoort overigens nu alleen wat van DJ Shog!


Posted by TimeportE on May-14-2004 12:21:

mag deze thread aub in de ik-lag-me-rot-top100 op plek 34 aub!


Posted by babbel on May-14-2004 12:43:

heh een bmp plaatje als logo van je site.

Misschien is het boek Internet for dummies en Webdesign for Dummies iets voor je websley?


Posted by Jesse on May-14-2004 12:54:

quote:
Originally posted by websley
Vernieuwend is hun sound en misscien moet ik inderdaad toegeven dat ik deze poll een beetje verkeerd heb aan gepakt.
Maar Svenson kennen wij van "Svenson & Gielen", ik heb het over de artiest solo!
En Ayu's remixen: (daarbij gaat het mij niet om de artiesten die het remixen) het gaat hier om de artiest zelf. En die is nog niet zo lang bekend.
Je hoort overigens nu alleen wat van DJ Shog!


Verspilde moeite maar toch een reactie

Svenson is al veel langer bezig met solo projecten: kijk maar eens op ITWT CD 005: Svenson - clubbin on sunshine. En anders kijk je even hier: http://www.discogs.com/artist/Svenson

En Ayu? Ayu = Ayumi Hamasaki! Dat is een Japanse popzangeres! Die niks met trance te maken heeft maar omdat trance big is in Japan zijn er europese trance remixes van gemaakt!


Posted by Opti on May-14-2004 13:26:

Ayu rules!

(he pik, tot vanavond)


Posted by HardKiller on May-14-2004 14:13:


Posted by eieregooie on May-14-2004 14:15:

quote:
Originally posted by WTB
Ik weet het niet zeker maar kijkend naar zijn site en zijn vorige posts ben ik bang dat dit nog wel eens serieus zou kunnen wezen...


Dat maakt het ook zo verschrikkelijk grappig


Posted by WTB on May-14-2004 14:37:

Hij heeft de poll ook nog 's verkeerd ingesteld want het is nu mogelijk om alle producers aan te vinken... Van deze mogelijkheid heb ik daarom maar gebruik gemaakt omdat ik uit deze selectie van jonge, talentvolle en originele trance-producers toch geen keuze kon maken.

WTB.


Posted by Glaniskanis on May-14-2004 14:55:

Dit topic is interessant genoeg om serieus te gaan nemen
Ik stel voor dat we beginnen een lijstje te maken met producers die ECHT wat zouden kunnen presteren in 2004 (en volgend jaar)
Hopelijk kan websley dan tot normale gedachten komen

Ik begin alvast met deze volgende lijst:
Leama & Moor
Tilt (=Parks & Wilson Vs Andy Moor)
Alucard
Bart Van Wissen (=Fictivision)
Andy Moor (in zn eentje)
Ozgur Can
Probspot
Petter
Luke Chable
Madoka
Nikola Gala
Kosmas Epsilon


Let op dat ik wel de "oudere" producers meeneem... aangezien die ook gewoon veelbelovend kunnen zijn voor de komende tijd
Vergeet ik nog een paar mensen?


Posted by TrAnCeNeVeRdIe on May-14-2004 15:01:

Ik ben het Glaniskanis eens...hier kan best iets serieus van te maken zijn

En de namen in dat rijtje ga ik ook mee accoord

Vooral bart van wissen / ozgur can

Zelf moetik zegge dat Phynn (samen met Fictivision Escape gemaakt heeft) zeker goed kan producen en misschien wellis hoog zou kunnen doorstomen

Verder zullen we in de loop van dit jaar vast nog wel meer namen tegen kome.. (Dynamic Sense bijvoorbeeld)


Posted by Chicane on May-14-2004 15:02:

- Quivver (solo)
- Harry Lemon, begint nu pas eigenlijk goed op gang te komen bij de massa.. niet alleen de kleine schare fans bedoel ik dan
- Infusion
- Secret Cinema.. dit jaar is echt HET jaar van die gast
- Michel de Hey, komt met hele sterke producties aanzetten dit jaar


!eensch met Glannie, goed initiatief jonk

EDIT: ZO GOED GODSE OOGKASTVERKRACHTER!


Posted by magrec on May-14-2004 15:36:

nathan fake
Michael burns
Rouzbeh delavari
Matthew Dekay
hehe zo kunnen we nog wel ff doorgaan jah.


Posted by WTB on May-14-2004 16:06:

Serieus dan maar:

Benz & MD
Subsky
Yunus Guvenen
Gwill Morris (aka Gill Norris)
Pig and Dan

WTB.


Posted by moogwai on May-14-2004 18:16:

Andy Moor (ook verantwoordelijk voor White Room - White Room )
Rikard Frederiksson (Probspot)
Ozgur Can

Toch wel de meest belovende producers van dit jaar tot nu toe!


Posted by Freezel on May-14-2004 18:21:

Perry O'Neil
Robert Nickson
Envio
Jan Gustafsson (Empyreal Sun)
Paul Moelands
Fred Baker


Posted by Muppet on May-14-2004 18:46:

het leuke is dat die weabsly of hoe die nu ook heet geen flauw benul heeft van al die namen die jullie nu opnoemen


Posted by Chicane on May-14-2004 19:30:

Spannend.. Ayu en Benassi staan op een gedeelde eerste plek nu (8 stemmen beide... HOEI!!!)


Posted by HiGH_NrG on May-14-2004 22:19:

quote:
Originally posted by Chicane
Spannend.. Ayu en Benassi staan op een gedeelde eerste plek nu (8 stemmen beide... HOEI!!!)


Het wordt nog spannend man...


Posted by Zilla on May-14-2004 23:02:

Leama & Moor
Tilt
Alucard
Bart Van Wissen Andy Moor
Ozgur Can
Probspot
Petter
Luke Chable
Madoka
Nikola Gala
Kosmas Epsilon
Quivver (solo)
Harry Lemon
Infusion
Secret Cinema
Michel de Hey
nathan fake
Michael burns
Rouzbeh delavari
Matthew Dekay
Benz & MD
Subsky
Yunus Guvenen
Gwill Morris (aka Gill Norris)
Pig and Dan
Rikard Frederiksson

Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us.

Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar.

Adam Sheridan
Ton TB Solo
George Hales
Andy B
Jaron inc.
Musix
Re Locate
St John vs. Locust
Passiva
Vascotia
Polaroid
Ernesto vs Bastian
Ron van den Beuken
Robert Gitelman
Dogzilla
Enz.


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.