TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
Re: Re: Re: De NLTA EK2004 Poule!!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Gohman, stel je niet zo aan. Wat denk je nou zelf als alle mensen naar mijn e-mail gaan sturen...zou daar niet een maximum aan zitten? Ik snap niet waar je nu zo'n ophef over maakt. Je zet hem op je account en je mailt de URL via Tranceaddict naar mijn mail HOPPA!! Ik hoef me nergens voor in te dekken. Ken je die optie?: 'profile' en 'mail this user'. Je moet is nokken met die slimme replys van en je maar eens aan je woord houden.... AJU! |
Koest
Oke, ook ingevuld 
ik heb mijn voorspelling ingevult alleen waar kan ik de rest van TA zien ?
Tip: maak vooral geen fouten bij het invullen! Net alle voorronde-scores en eindstanden zitten invullen. Klik "Opslaan".
Mededeling "U heeft in poule A een land op meerdere plaatsen gezet." Oeps, sorry, niet goed opgelet. Dus ik klik op "Terug" om het te fixen... staat alles weer op 0-0! Kan ik gvd helemaal opnieuw beginnen met invullen. Grrr 
Re: Re: Re: Re: De NLTA EK2004 Poule!!!!!!!!!!!!!!
Originally posted by SnuggLe Koest |
Originally posted by raoel ![]() Is dit iemands zusje? |

Nederland wint het EK!! Lijkt me duidelijk!!
Re: Re: Re: Re: Re: De NLTA EK2004 Poule!!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by New Wave Ik snap het niet he, waarom nou dat gezever om zo'n klein dingetje. Ik zet iets niet neer waar ik bewust voor gekozen heb en ik moet me meteen weer indekken :tootless: ...of ik iets verkeerds heb gedaan? het gaat maar om een e-mail adres wat ik niet getoont heb, HALLOOOHOOOO. Het is tegenwoordig een sport hier om mensen op de meest kleine en zinloze manieren toch nog even te pakken..slaat werkelijk nergens op. Ga je eens met andere dingen bezig houden........stelletje miereneukers!!!! Wees blij dat er iemand nog een leuk initiatief neemt om iets leuks te organiseren en dan wordt er weer meteen gehakt!! GET A LIFE! |
geen poule, maar wel een managerspel:
http://www.vi.nl/vi/show/id=162633/sc=639cad
ik ga me inschrijven
Ik doe ook mee, maar eerst nog ff goed orienteren 
wat een onzin, je kunt je gewoon niet eens voor meerdere groepen inschrijven, ik zit met mijn vrienden ook op ek.nl en ik kan me gewoon niet meer registreren bij een andere groep
| Originally posted by TimeportE ik heb mijn voorspelling ingevult alleen waar kan ik de rest van TA zien ? |
Ik doe ook nog mee maar moet nog even kijken op mijn gemak.
Verder zeg ik wel Frankrijk word de flop van het toernooi. 

| Originally posted by Teknikol ingeschreven en ingevuld. kun je nog ergens teamstats zien ofzo? of kan alleen de aanvoerder dat? |
| Originally posted by TimeportE ik heb mijn voorspelling ingevult alleen waar kan ik de rest van TA zien ? |
| Originally posted by raoel Als je inlogt kun je helemaal onderaan het volgende lezen: Vergelijk je formulier met die van een andere deelnemer uit het team tranceaddict.com Kies daar ��n van de overige deelnemers. Dan kun je elkaars lijsten vergelijken. |
Overigens heb ik bij ek.nl een verzoek ingediend voor een onderligen ranglijst. misschien is die functie er pas als het EK aan de gang is en mensen daadwerkelijk punten hebben gescoord, maar tot nu toe zag ik die niet en het lijkt me toch wel leuk voor het "competitie gevoel" |
Ik heb me ook ingeschreven bij die EK poule van raoul 
Mensen die nu ingeschreven staan:
- raoel - ryo - New Wave - DJ Bazz - basvh - Teknikol - M_Peror - TimeportE - TnD - Djeebie - Asperge - TranceFool
oh ja, ik moet me ook nog ff inschrijven, beetje matig alleen dat je je 2 keer moet registreren als je in 2 verschillende poules mee wilt doen
| Originally posted by Remy D Ik doe ook nog mee maar moet nog even kijken op mijn gemak. Verder zeg ik wel Frankrijk word de flop van het toernooi. ![]() |
| Originally posted by Jappio Ik denk Duitsland |

Ik heb me ook ingeschreven, er komt een verassende finale uit: Spanje-Frankrijk (Frankrijks schakelt Portugal uit in de kwartfinale, anders kwamen die ook verder).
Ik zet mijn geld dus maar op la France
*kick*
ben ook ingeschreven.. nog geen uitslagen ingevuld raoel? :P
Hmnn.. ik krijg net een vette error toen ik me wilde registeren. Zal morgen wel een nieuwe poging wagen
Ik gok nog steeds op Nederland.. altijd optimistisch blijven he 
Ik ga morgen of vrijdag ff alles invullen.
Op het moment even iets te druk met school, al is dat invullen ook niet heel veel werk, maar toch.
| Originally posted by moogwai Hmnn.. ik krijg net een vette error toen ik me wilde registeren. Zal morgen wel een nieuwe poging wagen Ik gok nog steeds op Nederland.. altijd optimistisch blijven he |
ah fuk, helemaal vergeten.....owjha, ook me password dus 
Komtgoedkomtgoed