TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gemensam insamling till TrancEaddict
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by jofawe hur skickar man pengar till ... en email? |

finns ju helt klart intresse... kanske �r dax f�r steg tv� d� om ingen har n�tt emot hur vi hade t�nkt genomf�ra det? 
Vi tycker om musiken =) vi tycker om m�nniskorna som lyssnar p� musiken.. TA g�r s� vi kan dela detta =) s� absolut.. count me in.. bara att man k�per en skiva mindre n�stag�ng man handlar =)
| Originally posted by St_Andrew finns ju helt klart intresse... kanske �r dax f�r steg tv� d� om ingen har n�tt emot hur vi hade t�nkt genomf�ra det? |
| Originally posted by SWE_TRANCE Kanske skulle v�nta till l�ning den 25:e |
vi t�nkte att vi har sista betalningsdag f�rsta juni? om det passar alla?
| Originally posted by jofawe hur skickar man pengar till ... en email? |
| Originally posted by SWE_TRANCE Men jag skulle tro att swampers Paypalkonto �r just [email protected] ![]() F�r man g�r v�l donationen till ett visst konto.. |
| Originally posted by dbl japp... du scannar in pengarna och mailar sen bilderna.. och sen e det bara f�r personen som tar emot att skriva ut dem.. hehe |
ska ja testa? 
| Originally posted by St_Andrew jag och jenny har allt planerat |
sen gick det upp ett ljus!
| Originally posted by Glorie ringde till kundtj�nst och hon sa att det beror p� vilken bank som �verf�r �t dig.. bla bla.. men ja ska ringa och h�ra igen i morgon, freda. Det e ju "s�ndag" idag :/ |
ah nice, s�tter in 100kr d�r imorn n�r jag sitter vid den dator d�r jag har tillg�ng till "banken �ver internet" 
satte in 150 d� bara f�r att va v�rst... 
kan tyv�rr inte l�mna n�t meddelande vid �verf�ring till annan bank... trevlig ide det h�r, och vill inte swamper ha pengarna s� drar vi lott om dom och skickar f�rm�genheten till mig, f�r jag kommer fuska... 
satt in 100kr, men fick ta bort 3048 i sj�lva kontonummret f�r att det skulle funka, alts� ist�llet f�r: (3048) 3048 21 66 401 s� blev det: (3048) 21 66 401.. hoppas det kommer fram iaf

100 kronor �verf�rt
(Var ocks� tvungen att g�ra som St_Andrew, ta bort 3048 fr�n b�rjan av kontonumret)
Hade g�rna donerat en hundralapp extra men i och med att jag fick min andra skivpspelare ig�r fl�g 5000 sp�nn iv�g, och jag sitter verkligen p� pottkanten nu. F�r nog tigga av mor och far f�r att kunna ha r�d till helgen 
vilken bank anv�nde ni? jag ska f�rs�ka med F�reningsSparbanken ikv�ll 
| Originally posted by St_Andrew satt in 100kr, men fick ta bort 3048 i sj�lva kontonummret f�r att det skulle funka, alts� ist�llet f�r: (3048) 3048 21 66 401 s� blev det: (3048) 21 66 401.. hoppas det kommer fram iaf |
f�rde ni �ver idag, s� l�r de komma i morgon, f�r de pengarna har ja inte sett �n.
| Originally posted by ScuL vilken bank anv�nde ni? jag ska f�rs�ka med F�reningsSparbanken ikv�ll |

har l�ggt till 100 sp�nn nu 
l�tt med en svensk bankkonto hehe 
hej hej
nu har jag (s� ni som �verf�rt kan k�nna er trygga
) f�tt in pengar fr�n 5 personer. Mycket fint. Det e f.N 5 dagar kvar som ni andra kan donera. sen �verf�r jag till tha webmonstah. ska ta lite printscreens och grejs
for your convenience
v�rf�r en deadline? k�nns b�ttre att ha �tminstone tv� veckor f�r att sammla pengar..
ja tror seri�st inte de blir mer donationer om vi �kar p� 1 vecka? de som har best�mt sig f�r att inte donera st�r nog fast vid sitt beslut. sen att folk inte kollar forumet med j�mna mellanrum, det �r en annan femma men det �r ju inte donationskommitt�ns problem 
| Originally posted by Glorie ja tror seri�st inte de blir mer donationer om vi �kar p� 1 vecka? de som har best�mt sig f�r att inte donera st�r nog fast vid sitt beslut. sen att folk inte kollar forumet med j�mna mellanrum, det �r en annan femma men det �r ju inte donationskommitt�ns problem |

Mjo precis. om ni kan inte sakna 100 kroner s� g�r bara n�gra tiotals eller n�got. Det �r f�r sakens skull 
bara jag f�r n�gra pengar s� kan jag sk�nka lite pengar.. men har inte f�tt n�gra �nnu 
SEK 100 p� v�g. Det ska st� typ "Markus / cvi" som text, var ju v�ldigt begr�nsat med plats 
hehe, alla som donerar verkar ju skriva h�r samt hur mkt de donerar. ja trodde de skulle va konfidentiellt
aja...
d� har vi passerat 650kr-gr�nsen. vore ju fint me 1000 faktiskt 
eller s� om vi f�r ihop riktigt mycke pengar kan vi som har donerat pengarna (om nu inte Swamper tar emot pengarna) g� ut och �ta p� en riktigt lyxig restaurang,, f�rutsatt att en flygbiljett betalas �t mig