TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jouw Meest Nostalgische Track...
Pages (2): « 1 [2]

Posted by basvh on May-17-2004 21:15:

quote:
Originally posted by Optimus
Energy 52 - Cafe del Marco

juist Mysteryland 2002. in de melkweg sloeg deze ook keer in als een bom

verder nog:

S.O project - direct dizko (jp draaie hem op eerste feestje)

silence jah idd TIC, vet moment was dat

Barbers adagio for strings (FC & Tiesto remix)

For an angel (melodie is gewoon mooi) same story with southern sun (tiesto remix)

born slippy (gewoon killer track)

ding a ling (opkomende zon, laatste lazerstralen, 15 000 man en een yoji die door het dolle heen is --> priceless)

Posted by AlFerox on May-17-2004 21:27:

ultravox - hymn

jaren '80

Posted by Opti on May-17-2004 21:28:

quote:
Originally posted by basvh
juist Mysteryland 2002. in de melkweg sloeg deze ook keer in als een bom

inderdaad! ML2002!!!!

Posted by basvh on May-17-2004 21:30:

quote:
Originally posted by Optimus
inderdaad! ML2002!!!!

was toch een van de betere sets die ik marco heb horen draaien

beginnen met in charge, for an angel bootleg, cafe del mar toen alle lazers aangingen en eindigen met indicator (kan ook tolerance zijn geweest)

Posted by Teknikol on May-17-2004 21:47:

Holden - Nothing...(2 days of kaos)

Posted by Jappio on May-17-2004 22:20:

pfoe moeilijk dit zeg

die set van paul oakenfold was echt een wereldset, had echt spijt dat ik niet toch daarheen ben gegaan. Vooral met die remix van u2-staring @ the sun.

Verder een hoop goeie nummers, de enige die echt erg speciaal is voor mij is de opening van Dutch Dimension tiesto solo (Magik Journey). Zo hard kippenvel / tepels / alles (ja tin alles!) heb ik nooit meer gehad van trance.

Maar er zijn nog zat andere hoogtepunten te noemen hoor

Posted by M_Peror on May-18-2004 07:06:

quote:
Originally posted by basvh
kuch bedoel je niet Paul Oakenfold?

Kuch kuch rochel schaam schaam... dat ik zo'n wereldtrack aan Paul van Dyk toeschrijf... sjeezus... natuurlijk bedoel ik Paul Oakenfold.

Posted by Raymond on May-18-2004 07:39:

Rui da Silva - Touch me; Sloeg in als een bom, afsluiter van dutch-dimension 1. Tiesto draaide hem als toegift
Delerium - Silence (Fade's Sanctuary Mix); Kreta Starbeach '99
Prodigy - Android; Move The House 2 '91

Posted by Fkwebeman on May-18-2004 09:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Delerium - Silence (Tiesto remix) op volle sterkte aan geeft toch nog steeds kippenvel..... Was ook een 'tranentrekker' op TiC.

Idd.. dat is mijn plaat. Is ook de enige plaat die ik heb. Hangt aan de muur. Goede herinneringen aan deze plaat. Ik hoorde hem voor het eerst in begin 2000 in een uitzending van Dancedepartment. (of het een set van Tiesto was weet ik niet zeker)
Daarvoor had ik per ongeluk de Innercity cd van Tiesto gekocht. ff kijken.
Toen was het mis, grote feesten gingen toen nog aan mij voorbij hier in het noorden. Maar in Juni 2000 bestond discotheek 'The Palace' 12,5 jaar en hadden ze een 7 uur durende set van Tiesto. Hier gaan we heen.
TOen was het mis. De Solo's kwamen, Innercity en sindsdien een hele hoop andere feesten. Maar Silence is toch DE plaat die mij aan veel feesten in den beginne doet herinneren. Dus op TiC stond ik mee te brullen en moest ik toch een traantje wegpinken.. geweldig.

Posted by michiel on May-18-2004 10:48:

allure - no more tears en yahel - open your mind zijn voor mij echt emotionele toppers

Posted by SnuggLe on May-18-2004 15:34:

quote:
Originally posted by michiel
allure - no more tears en yahel - open your mind zijn voor mij echt emotionele toppers

He, een techno liefhebber en nog wel uit Den Haag???
Toe maar!

Welkom..
Had je nooit gezien volgensmij hier

Posted by eXos on May-18-2004 16:35:

Mijn Meest Nostalgische Track...

Dat is toch wel Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto's In Search of Sunrise Mix) tijdens Dutch Dimension

Toen kende nog niemand dat nr en echt iedereen was volgens mij verbaasd over deze tune op dat moment!

En van t zelfde concert Plastikmen - Spastik. Hoe dat nr de hele zaal op z'n kop zet is ongelooflijk.

En Mark Norman - Overkill, ik heb de promo ooit aan een releasegroupje gegeven en moet je de heren nu zien :P

Maar mijn altime favo is toch wel Plastic Boy - Silver Bath. Echt mijn grootste kneiter ooit. Toen ik m hoorde op Capital ging ik helemaal SKY HIGH!!

Posted by Menno on May-18-2004 16:59:

quote:
Originally posted by Raymond
Delerium - Silence (Fade's Sanctuary Mix); Kreta Starbeach '99

Inderdaad, nou je het zegt. Dat nummer draaide ze helemaal grijs op Kreta. Ik hoorde hem 's avonds ook meerdere malen voorbij komen in de NRG.

Die Kriti Arena feesten in Chersonisoss zijn voor mij nostalgisch. Lekker in de open lucht helemaal uit je dak gaan! Marco V die Prosac en de Deep Dub van Such is Life daar draaide. De week erna Armin van Buuren . Echt een wereld vakantie was dat.

Een ander wereld moment vond ik Marco V die Tune Boy - Basskick draaide op Innercity 2000. Het publiek werd echt helemaal gek!

Posted by Opti on May-18-2004 17:24:

Jester

quote:
Toe maar!

Welkom..

michiel is nog van vroegah toen zat Nastra ook nog op het forum

Posted by tijs08 on May-18-2004 19:38:

Coast 2 Coast - Home

Weet nog heel goed dat ik deze de eerste keer hoorde.. was in een set van Scott Bond bij Van Diepen Dance Department. Wat een waanzinnig mooi nummer blijft dit!

FreeFall - Skydive
Lange - Drifting Away

ook twee platen waar ik heeel wat mooie herinneringen aan heb

Posted by Creamfields23 on May-18-2004 19:49:

Ik heb mijn favourieten allemaal wel voorbij horen komen hier, maar daar wil ik zeker deze badboy bij toevoegen. Vette kippenvel memories met deze plaat.

Junk Project - Control 1999

Posted by M_Peror on May-19-2004 06:55:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Junk Project - Control 1999

Jah, aan dat nummer heb ik ook goeie herinneringen... in de Zillion op die dansvloer die omhoog en omlaag kon... hadden ze heel langzaam omhoog gedaan en op het moment dat de melodie erin kickt na de break, BAF... de hele zaak ineens helemaal omlaag, vuurwerk aan alle kanten en alle lichten vol aan DENG! kippevelmoment... ze braken de tent af daar... (en ik deed mee )

Posted by Fkwebeman on May-19-2004 15:59:

quote:
Originally posted by Menno

Die Kriti Arena feesten in Chersonisoss zijn voor mij nostalgisch. Lekker in de open lucht helemaal uit je dak gaan! Marco V die Prosac en de Deep Dub van Such is Life daar draaide. De week erna Armin van Buuren . Echt een wereld vakantie was dat.

Was idd een geweldige zomer. (2001 toch?) Topsetje.

Overigens kan ik me ook helemaal vinden in Plasticboy - Silverbath

Posted by SnuggLe on May-19-2004 20:01:

Ik was nog een heeeeeeeeeeeeeeeele vette vergeten:

Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)

Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet toen bij Tiesto op Impulz Outdoor!

Posted by tijs08 on May-19-2004 20:54:

quote:
Originally posted by M_Peror
kippevelmoment... ze braken de tent af daar... (en ik deed mee )

OHHH! Dus dat is de reden dat die tent gesloten werd.. en bedankt he!

Posted by M_Peror on May-20-2004 13:43:

quote:
Originally posted by tijs08
OHHH! Dus dat is de reden dat die tent gesloten werd.. en bedankt he!

You're welcome!

Voor zover ik weet had het wel iets met dat vuurwerk te maken trouwens

Posted by michiel on May-20-2004 14:05:

quote:
Toe maar!

Welkom..

ben inderdaad van vroegah, post nu niet meer zoveel.
ik vind hier ook niet zoveel techno, dus moet mijn heil ergens anders zoeken

woon en studeer tegenwoordig ook in rotterdam
maar kom nog wel vaak in den haag

Posted by DJ Gerrit on May-20-2004 14:22:

ik heb echt zo veel nostalgische platen

veeel zijn er hier al genoemd

maar MAURO PICOTTO = back 2 cali (push mix) is er ook zeker 1

Posted by Djeebie on May-20-2004 14:25:

Ti�sto - Magik Journey/Fire & Ice - Souvenir De Chine

Tijdens Dutch Dimension (02-02-02). Elke keer als ik die liveset hoor met Magik Journey heb ik weer kippenvel. Ook toen hij Souvenir De Chine draaide was een geweldig moment.

Ti�sto - Flight 643

Tijdens TiC vorig jaar. Wat een moment! Op het moment dat die beat terugkomt een fel wit verlichte Gelredome met ruim 20.000 man die helemaal losgaan. Geweldig

En elke keer als ik ISOS 3 opzet weet ik weer precies hoe goed de zomer vorig jaar ook al weer was

Posted by AirPole on May-20-2004 16:46:

Arrow

Onder Andere de Essential Mixes van Paul van Dijk en Tiesto van 2001 of 2002 weet het ff niet meer.. En natuurlijk PvD live @ Cream Amnesia Ibiza, 16 Augustus 2002. Wat een geweldige sets. De tracks zijn zoooo vet!

Ralphie B - Massive
Second Sun - Empire
Paul van Dijk - Out there
Andain - Summer Calling
Tiesto & Junkie XL - Obsession

Heerlijke tracks! Van mij mag het wel weer zoals toen worden...

Pages (2): « 1 [2]