TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Flotser on May-17-2004 23:07:

מאוד מאוד נהניתי


ואיך קוראים לשיר האחרון??


אולי דפקו אותך בשעה קצת מאוחרת, אבל למרות הכל יצאת תותח

יאללה לילה טוב


Posted by DJ-Kreing^^ on May-17-2004 23:22:

אחלה של סט צח, מאוד נהנתי...
יפה איך שילבת פרוגרסיב עם נגיעות מלודיות

שלחתי איזה כמה סמסים נקווה לטוב


חח אריק יצא הכי קרוע, התחיל להישתעמם שם לרקוד ברקע
חחח


Posted by eXeTik on May-17-2004 23:30:

קודם כל מזל טוב צח... לא יצב לי לשמוע אבל לפי התגובות פה אני מבין שהיה טוב
אם יש איזה מקום להוריד את הסט יהיה טוב

ומה פספסתי פה עם גיל?


Posted by arik on May-17-2004 23:38:

חחח מה המספר של ה SMS???


Posted by Segev on May-18-2004 00:11:

דוגרי לא יצא לי לשמוע הייתי בסנוקר וברח לי צטער
אבל יש לך 7 קולות ממני ומהחברים שלי!!


Posted by Black-Dragon on May-18-2004 03:55:

יצאתי צדיק צח
היה טוב
בהצלחה!!


Posted by Scorchio on May-18-2004 05:14:

תודה רבה לכולכם על התמיכה וההקשבה
היה איזה שני מיקסים שקצת התבעסתי עליהם כי היו דאבלים אבל זה מההתרגשות לפחות אני מקווה שתיקנתי בסדר...
סך הכל אריק אמר שהלך טוב וגם התגובות שרשמו באתר היו טובות

בקיצור ייצרו איתי קשר

אני את שלי עשיתי



אגב לטראק האחרון קוראים
Mark Otten - Tranquility [Original Mix]

זה הטראקליסט:
01. Deepsky - Talk Like A Stranger [Original Mix]
02. Origene - Sanctuary [Lemon 8 Remix]
03. Chris Micali - Out There
04. The Dream Traveller - Structure
05. Planisphere - Hosanna
06. Sonofapitch - Lunica
07. Atlantis Vs. Avatar - Fiji [Sorority Sex Kittens Remix]
08. Mesh - Purple Haze [Original Mix]
09. Mark Otten - Tranquility [Original Mix]


Posted by m0sh on May-18-2004 09:04:

צח היה אחלה סט

עשיתי כרגיל מיקסים טובים חוץ מאיזה אחד שעשית דאבל אבל תיקנת


לדעתי וגם חבר שלי אמר היית רך מידי
אני מקווה מאד שתנצח ותלך על ותהיה קצת יותר קשוח
;p

בשבילך:angelllllllllll ;p ;p ;p


Posted by Rising on May-18-2004 10:45:

צח מצטער אחי שלא הייתי פה לשמוע....
מקווה שהלך בסדר


Posted by Sniper on May-18-2004 15:56:

סעממקקקקקקקקקקקקקקק עם הצבא הזה!!!!!!!!!!!!!!!!
פיספסתי סעממק!!!!

מקווה שהלך לך טוב
ושיהיה בהצלחה אחי!!!

אל שכח את מי אתה לוקח בתור אמרגן שלך!


Posted by TTman on May-18-2004 18:59:

quote:
Originally posted by Scorchio
תודה רבה לכולכם על התמיכה וההקשבה
היה איזה שני מיקסים שקצת התבעסתי עליהם כי היו דאבלים אבל זה מההתרגשות לפחות אני מקווה שתיקנתי בסדר...
סך הכל אריק אמר שהלך טוב וגם התגובות שרשמו באתר היו טובות

בקיצור ייצרו איתי קשר

אני את שלי עשיתי



אגב לטראק האחרון קוראים
Mark Otten - Tranquility [Original Mix]

זה הטראקליסט:
01. Deepsky - Talk Like A Stranger [Original Mix]
02. Origene - Sanctuary [Lemon 8 Remix]
03. Chris Micali - Out There
04. The Dream Traveller - Structure
05. Planisphere - Hosanna
06. Sonofapitch - Lunica
07. Atlantis Vs. Avatar - Fiji [Sorority Sex Kittens Remix]
08. Mesh - Purple Haze [Original Mix]
09. Mark Otten - Tranquility [Original Mix]



חזקקקקקקקקקקק


כל הכבוד
לא הקשבתי, אבל טראקליסט סוףףף


Posted by markfeldman on May-18-2004 19:54:

ואללה צח ! אתה חובב פרוגרסיב...

GOOD FOR U

זו המגמה...


Posted by Scorchio on May-19-2004 20:01:

טוב חברים היום קיבלתי טלפון שבישר לי שלא זכיתי למרות הכל...
זכה מישהו בשם גיא בן זאב

שיהיה לו בהצלחה...
אבל קיבלתי פרס ניחומים

שני חינמים למסיבה של טייסטו...


Posted by clubsolutely on May-19-2004 20:22:

קיבלתי טלפון מגבי ביטון היום
זכיתי מקום שני


אבל יצא מזה גם דבר טוב, הוא אמר לי שאני מאוד כישרוני והבטיח לי שמידי פעם הם יזמנו אותי לרדיו לתת סט...שזה גם דבר לא רע בכלל


Posted by eXeTik on May-19-2004 21:17:

לא נורא, הייתי "מסתפק" בפרס ניחומים


Posted by Flotser on May-19-2004 22:11:

צח אחי!! בקטנה..
זה הרי כל הקקות שמקשיבים ל99 הצביעו ולא קבוצה של שופטים,
וגם דפקו אותך בשעה מאוחרת,
אולי באמת הייתה בעיה שהסט שלך לא מספיק מקפיץ, אבל העיקר ניגנת מה שאתה אוהב לכל גוש-דן זה חייב להיות חוויה!

ותהנה לך בטיאסטו




quote:
Originally posted by clubsolutely
קיבלתי טלפון מגבי ביטון היום
זכיתי מקום שני


אבל יצא מזה גם דבר טוב, הוא אמר לי שאני מאוד כישרוני והבטיח לי שמידי פעם הם יזמנו אותי לרדיו לתת סט...שזה גם דבר לא רע בכלל


אפשר לראות אולי את הטראקליסט?


Posted by on May-20-2004 06:50:

טוב גם אליי התקשרו
אבל אמרו לי שקיבלתי מכתב מהטי אל וי
אני עולה אחרון איזה בעסה
פיוניר 1000
3 פטיפונים
חגיגה!!!!!!


Posted by YoraY on May-20-2004 08:47:

אאאאאאאאאאאאאוווווווווףףףףףףףףף





גם אני רוצה




הקלטתי להם סט חלומי מושלם (אממ... הייתי רוצה שמישהו יסדר לי איזה שרת שאני אוכל לעלות אותו כי הוא ממש ממש סבבה .... אז אם למישו מתאפשר..)ד

בכל מקרה ראבק לא נורא מי שלא עלה אנשים מתחילים להתפרסם פה בלאגנים כל הכבוד...





אה בקשר מה שגיל כתב
"
פיוניר 1000
3 פטיפונים
"

אממ... כן..... 3 פטיפונים..... יש תקליטים
?


ואם לא היו, היו מסדרים עוד פיוניר 1000?


Posted by on May-20-2004 09:26:

יש מספיק תקליטים אל תדאג לי
הקטע הוא שלא נראה לי בכלל שאני יגיע אליהם כי יש לי כולה 20 דקות לנגן
מקסימום אני יעביר לויניל על הקומפקט ויאבד עליו את ההכרה


Posted by clubsolutely on May-20-2004 17:03:

quote:
Originally posted by Flotser


אפשר לראות אולי את הטראקליסט?


כן בטח

01. Solid Globe - Sahara
02. Red Karma ft. Tom Wolff - Dying To Survive (Mr. Sam vs Fred Baker Remix)
03. Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix)
04. George Hales - Autumn Falls (St. John vs Locust Remix)
05. GTR - Reason To Believe
06. Jan Gustafsson - Eternal Light
07. Super8 - Alba
08. Dj Tatana - Always On My Mind (Ronski Speed Dub)
09. Mark Norman - Phantom Manor


Posted by Hell_Copter on May-28-2004 18:16:

וואלה צח לא הייתי פה להתעדכן על הדברים האלה
אבל סחטיין עליך שהגעת לרדיו והכל... נחמד ביותר


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.