TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום
Pages (2): « 1 [2]
מאוד מאוד נהניתי
ואיך קוראים לשיר האחרון??
אולי דפקו אותך בשעה קצת מאוחרת, אבל למרות הכל יצאת תותח
יאללה לילה טוב

אחלה של סט צח, מאוד נהנתי...
יפה איך שילבת פרוגרסיב עם נגיעות מלודיות
שלחתי איזה כמה סמסים נקווה לטוב
חח אריק יצא הכי קרוע, התחיל להישתעמם שם לרקוד ברקע
חחח
קודם כל מזל טוב צח... לא יצב לי לשמוע אבל לפי התגובות פה אני מבין שהיה טוב
אם יש איזה מקום להוריד את הסט יהיה טוב
ומה פספסתי פה עם גיל?
חחח מה המספר של ה SMS
???
דוגרי לא יצא לי לשמוע הייתי בסנוקר וברח לי צטער
אבל יש לך 7 קולות ממני ומהחברים שלי!!
יצאתי צדיק צח 
היה טוב
בהצלחה!!
תודה רבה לכולכם על התמיכה וההקשבה
היה איזה שני מיקסים שקצת התבעסתי עליהם כי היו דאבלים אבל זה מההתרגשות לפחות אני מקווה שתיקנתי בסדר...
סך הכל אריק אמר שהלך טוב וגם התגובות שרשמו באתר היו טובות
בקיצור ייצרו איתי קשר
אני את שלי עשיתי

אגב לטראק האחרון קוראים
Mark Otten - Tranquility [Original Mix]
זה הטראקליסט:
01. Deepsky - Talk Like A Stranger [Original Mix]
02. Origene - Sanctuary [Lemon 8 Remix]
03. Chris Micali - Out There
04. The Dream Traveller - Structure
05. Planisphere - Hosanna
06. Sonofapitch - Lunica
07. Atlantis Vs. Avatar - Fiji [Sorority Sex Kittens Remix]
08. Mesh - Purple Haze [Original Mix]
09. Mark Otten - Tranquility [Original Mix]
צח היה אחלה סט
עשיתי כרגיל מיקסים טובים חוץ מאיזה אחד שעשית דאבל אבל תיקנת
לדעתי וגם חבר שלי אמר היית רך מידי
אני מקווה מאד שתנצח ותלך על ותהיה קצת יותר קשוח
;p
בשבילך:angelllllllllll ;p ;p ;p
צח מצטער אחי שלא הייתי פה לשמוע....
מקווה שהלך בסדר
סעממקקקקקקקקקקקקקקק עם הצבא הזה!!!!!!!!!!!!!!!!
פיספסתי סעממק!!!!
מקווה שהלך לך טוב
ושיהיה בהצלחה אחי!!!
אל שכח את מי אתה לוקח בתור אמרגן שלך!
| quote: |
| Originally posted by Scorchio תודה רבה לכולכם על התמיכה וההקשבה היה איזה שני מיקסים שקצת התבעסתי עליהם כי היו דאבלים אבל זה מההתרגשות לפחות אני מקווה שתיקנתי בסדר... סך הכל אריק אמר שהלך טוב וגם התגובות שרשמו באתר היו טובות בקיצור ייצרו איתי קשר אני את שלי עשיתי ![]() אגב לטראק האחרון קוראים Mark Otten - Tranquility [Original Mix] זה הטראקליסט: 01. Deepsky - Talk Like A Stranger [Original Mix] 02. Origene - Sanctuary [Lemon 8 Remix] 03. Chris Micali - Out There 04. The Dream Traveller - Structure 05. Planisphere - Hosanna 06. Sonofapitch - Lunica 07. Atlantis Vs. Avatar - Fiji [Sorority Sex Kittens Remix] 08. Mesh - Purple Haze [Original Mix] 09. Mark Otten - Tranquility [Original Mix] |
ואללה צח ! אתה חובב פרוגרסיב...
GOOD FOR U
זו המגמה...
טוב חברים היום קיבלתי טלפון שבישר לי שלא זכיתי למרות הכל...
זכה מישהו בשם גיא בן זאב
שיהיה לו בהצלחה...
אבל קיבלתי פרס ניחומים
שני חינמים למסיבה של טייסטו...
קיבלתי טלפון מגבי ביטון היום
זכיתי מקום שני
אבל יצא מזה גם דבר טוב, הוא אמר לי שאני מאוד כישרוני והבטיח לי שמידי פעם הם יזמנו אותי לרדיו לתת סט...שזה גם דבר לא רע בכלל
לא נורא, הייתי "מסתפק" בפרס ניחומים
צח אחי!! בקטנה..
זה הרי כל הקקות שמקשיבים ל99 הצביעו ולא קבוצה של שופטים,
וגם דפקו אותך בשעה מאוחרת,
אולי באמת הייתה בעיה שהסט שלך לא מספיק מקפיץ, אבל העיקר ניגנת מה שאתה אוהב לכל גוש-דן זה חייב להיות חוויה!
ותהנה לך בטיאסטו

| quote: |
| Originally posted by clubsolutely קיבלתי טלפון מגבי ביטון היום זכיתי מקום שני אבל יצא מזה גם דבר טוב, הוא אמר לי שאני מאוד כישרוני והבטיח לי שמידי פעם הם יזמנו אותי לרדיו לתת סט...שזה גם דבר לא רע בכלל |
טוב גם אליי התקשרו
אבל אמרו לי שקיבלתי מכתב מהטי אל וי
אני עולה אחרון איזה בעסה
פיוניר 1000
3 פטיפונים
חגיגה!!!!!!
אאאאאאאאאאאאאוווווווווףףףףףףףףף
גם אני רוצה
הקלטתי להם סט חלומי מושלם (אממ... הייתי רוצה שמישהו יסדר לי איזה שרת שאני אוכל לעלות אותו כי הוא ממש ממש סבבה .... אז אם למישו מתאפשר..)ד
בכל מקרה ראבק לא נורא מי שלא עלה אנשים מתחילים להתפרסם פה בלאגנים כל הכבוד...
אה בקשר מה שגיל כתב
"
פיוניר 1000
3 פטיפונים
"
אממ... כן..... 3 פטיפונים..... יש תקליטים
?
ואם לא היו, היו מסדרים עוד פיוניר 1000?
יש מספיק תקליטים אל תדאג לי
הקטע הוא שלא נראה לי בכלל שאני יגיע אליהם כי יש לי כולה 20 דקות לנגן
מקסימום אני יעביר לויניל על הקומפקט ויאבד עליו את ההכרה 
| quote: |
| Originally posted by Flotser אפשר לראות אולי את הטראקליסט? |
וואלה צח לא הייתי פה להתעדכן על הדברים האלה
אבל סחטיין עליך שהגעת לרדיו והכל... נחמד ביותר
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.