TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance.nu Summer Dance Event
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Tom Lont Zeker een goede line-up, hoe krijgen jullie het voor elkaar om dit zonder entreegeld te doen, petje af |
) Daarom is het feest ook op een vrijdag, anders hadden we voor Q-Beach flink wat geld moeten betalen.
| Originally posted by ahp2002 Dankzij de DJ's die allemaal voor nop draaien.. (we hadden er zo nog 10 bij kunnen zetten ) |
echt top. armin heeft ons feest genoemd in zn show, verder stonden we ook op id-t.com
er kunnen 900 man binnen en 1000 man buiten volgens Q-Dance.. laten we hopen dat we dat kunnen halen 
Vrijdag, da's echt gunstig voor mij! Weer is belangrijke factor natuurlijk, maar denk dat ik er wel bij ben 
Leuke line-up zeg!
Maar ik kan er niet bij zijn omdat ik deze dag terug kom van mijn vakantie uit midden-amerika. Denk niet dat ik mezelf hier nog naartoe kan slepen.
Echt ideaal feest dit!!! Gratis feest, gratis vervoer, coole locatie en een super line-up.
Complimenten voor de organisatie.
Ik baal er ook echt wel van dat ik niet kan, kheb een wedstrijd in belgi�.
foto's van de lokatie:
edit bezig met resizen
Misschien is het handig je plaatjes even te resizen...
Duurt ff

Met dit mooie weer begint het wel te kriebelen hoor die strandfeestjes! 
Sorry, t was wat lang inderdaad 
check deze link voor pixx: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2571
groetjes,
ahp
Kan ik er trouwens goed komen met de auto en hoe is het geregeld qua parkeren daaro bij Q-dance ?
| Originally posted by MaGiK54 Kan ik er trouwens goed komen met de auto en hoe is het geregeld qua parkeren daaro bij Q-dance ? |
Het is denk ik ook aan te raden niet via Overveen te gaan maar via centrum zandvoort en dan naar bloemendaal aan zee te rijden over de boulevard. Dat scheelt je veel wachttijd op de Zeeweg (haarlem/overveen/zandvoort).
Je kan anders ook gewoon je auto in Haarlem of Overveen parkeren en dan de bus pakken...
Ebn errug traag van begrip met examens lately, maar ik zou ik echt wel willen bij zijn, heb altijd al is signum willen zien, misja ook spijtig genoeg gemist met Addiction die avond. Enige minpunt is de afstand, is wel effe treinen.is noorden van nederland, toch ??? Moet er nog is over nadenken 
edit: kuuuuuuuuuuuuut dan ben ik naar werchter dat weekend 
sta je dan niet nog steeds in de file?
Scheelt alleen wel met de auto daarneer gooien 
| Originally posted by HiGH_NrG Je kan anders ook gewoon je auto in Haarlem of Overveen parkeren en dan de bus pakken... |
Bedankt voor de tips, het belangrijkste is dat ik me auto een beetje kwijt kan daaro. Als het mooi weer is, dan zal ik errug vroeg die kant op komen, dan ga ik eerst lekker bakken in de zon, dus dan heb ik weinig last van files.
Het zal natuurlijk niet zo druk worden als met Beachbop de laatste jaren... Dit feest is natuurlijk en minder groot (alleen trance-liefhebbers) en op vrijdag ipv zondag!
| Originally posted by Tim81 Het zal natuurlijk niet zo druk worden als met Beachbop de laatste jaren... Dit feest is natuurlijk en minder groot (alleen trance-liefhebbers) en op vrijdag ipv zondag! |
Je kan gewoon makkelijk zonder problemen daar komen hoor op vrijdag. Ik draai er normaal elke vrijdag van 20:00 - 22:00 (nu even niet dan door die defqon talentnights en dit feessie) maar tot nu toe kon ik gewoon doorrijden en vrijwel voor de deur parkeren. Parkeerplaats was genoeg plek iig.
mooi 
| Originally posted by HiGH_NrG Maar als het mooi weer is dan is Bloemendaal sowieso al wel aardig druk... |
Voor degene die willen meeten tijdens het event met iemand van
GT Records, dat kan!
Mail naar [email protected]
nee dank je