TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance.nu Summer Dance Event
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by ahp2002 on May-25-2004 11:02:

quote:
Originally posted by Tom Lont
Zeker een goede line-up, hoe krijgen jullie het voor elkaar om dit zonder entreegeld te doen, petje af

Dankzij de DJ's die allemaal voor nop draaien.. (we hadden er zo nog 10 bij kunnen zetten ) Daarom is het feest ook op een vrijdag, anders hadden we voor Q-Beach flink wat geld moeten betalen.

Posted by Tim81 on May-25-2004 11:26:

quote:
Originally posted by ahp2002
Dankzij de DJ's die allemaal voor nop draaien.. (we hadden er zo nog 10 bij kunnen zetten )

Wellicht een idee om dan iedere vrijdag een dergelijk feest te organiseren gedurende de zomer

Posted by ahp2002 on May-27-2004 21:31:

echt top. armin heeft ons feest genoemd in zn show, verder stonden we ook op id-t.com

er kunnen 900 man binnen en 1000 man buiten volgens Q-Dance.. laten we hopen dat we dat kunnen halen

Posted by eieregooie on May-28-2004 01:48:

Vrijdag, da's echt gunstig voor mij! Weer is belangrijke factor natuurlijk, maar denk dat ik er wel bij ben

Posted by Stephan on Jun-01-2004 12:47:

Leuke line-up zeg!

Maar ik kan er niet bij zijn omdat ik deze dag terug kom van mijn vakantie uit midden-amerika. Denk niet dat ik mezelf hier nog naartoe kan slepen.

Posted by Lynxx on Jun-02-2004 16:50:

Echt ideaal feest dit!!! Gratis feest, gratis vervoer, coole locatie en een super line-up.

Complimenten voor de organisatie.

Ik baal er ook echt wel van dat ik niet kan, kheb een wedstrijd in belgi�.

Posted by ahp2002 on Jun-10-2004 09:29:

foto's van de lokatie:

edit bezig met resizen

Posted by HiGH_NrG on Jun-10-2004 09:31:

Misschien is het handig je plaatjes even te resizen...

Posted by eieregooie on Jun-10-2004 13:01:

Duurt ff

Posted by Tim81 on Jun-10-2004 13:30:

Met dit mooie weer begint het wel te kriebelen hoor die strandfeestjes!

Posted by ahp2002 on Jun-10-2004 13:43:

Sorry, t was wat lang inderdaad

check deze link voor pixx: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2571

groetjes,
ahp

Posted by MaGiK54 on Jun-11-2004 10:33:

Kan ik er trouwens goed komen met de auto en hoe is het geregeld qua parkeren daaro bij Q-dance ?

Posted by ahp2002 on Jun-11-2004 11:39:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Kan ik er trouwens goed komen met de auto en hoe is het geregeld qua parkeren daaro bij Q-dance ?

Er is makkelijk te komen met de auto, gewoon richting haarlem en dan is het een vrij drukke weg, waar vaak file staat, dus daar moet je rekening mee houden. Er zijn een aantal betaalde parkeerplaatsen (5 euro voor een dag zagen we) maar ook parkeerplekken met parkeermeters.

Het stuk van Haarlem naar Bloemendaal zijn een aantal stoplichten, wat soms even wachten kan zijn..

Bus is ook makkelijk.. gewoon station Haarlem en daarna bus die vlakbij q-beach stopt.

Posted by sndh on Jun-11-2004 11:48:

Het is denk ik ook aan te raden niet via Overveen te gaan maar via centrum zandvoort en dan naar bloemendaal aan zee te rijden over de boulevard. Dat scheelt je veel wachttijd op de Zeeweg (haarlem/overveen/zandvoort).

Posted by HiGH_NrG on Jun-11-2004 13:05:

Je kan anders ook gewoon je auto in Haarlem of Overveen parkeren en dan de bus pakken...

Posted by Eagle` on Jun-11-2004 14:25:

Ebn errug traag van begrip met examens lately, maar ik zou ik echt wel willen bij zijn, heb altijd al is signum willen zien, misja ook spijtig genoeg gemist met Addiction die avond. Enige minpunt is de afstand, is wel effe treinen.is noorden van nederland, toch ??? Moet er nog is over nadenken

edit: kuuuuuuuuuuuuut dan ben ik naar werchter dat weekend

Posted by sndh on Jun-11-2004 16:02:

sta je dan niet nog steeds in de file? Scheelt alleen wel met de auto daarneer gooien

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Je kan anders ook gewoon je auto in Haarlem of Overveen parkeren en dan de bus pakken...

Posted by MaGiK54 on Jun-11-2004 17:58:

Bedankt voor de tips, het belangrijkste is dat ik me auto een beetje kwijt kan daaro. Als het mooi weer is, dan zal ik errug vroeg die kant op komen, dan ga ik eerst lekker bakken in de zon, dus dan heb ik weinig last van files.

Posted by Tim81 on Jun-11-2004 19:52:

Het zal natuurlijk niet zo druk worden als met Beachbop de laatste jaren... Dit feest is natuurlijk en minder groot (alleen trance-liefhebbers) en op vrijdag ipv zondag!

Posted by HiGH_NrG on Jun-11-2004 20:01:

quote:
Originally posted by Tim81
Het zal natuurlijk niet zo druk worden als met Beachbop de laatste jaren... Dit feest is natuurlijk en minder groot (alleen trance-liefhebbers) en op vrijdag ipv zondag!

Maar als het mooi weer is dan is Bloemendaal sowieso al wel aardig druk...

Posted by Bellie on Jun-16-2004 09:18:

Je kan gewoon makkelijk zonder problemen daar komen hoor op vrijdag. Ik draai er normaal elke vrijdag van 20:00 - 22:00 (nu even niet dan door die defqon talentnights en dit feessie) maar tot nu toe kon ik gewoon doorrijden en vrijwel voor de deur parkeren. Parkeerplaats was genoeg plek iig.

Posted by Switch on Jun-17-2004 21:38:

mooi

Posted by ahp2002 on Jun-22-2004 11:15:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Maar als het mooi weer is dan is Bloemendaal sowieso al wel aardig druk...

das waar, het is moeilijk in te schatten hoeveel er komen.. als t weer maar goed is

Posted by gtrecords on Jun-23-2004 09:54:

Voor degene die willen meeten tijdens het event met iemand van
GT Records, dat kan!
Mail naar [email protected]

Posted by Switch on Jun-23-2004 23:04:

nee dank je

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »