TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu Summer Dance Event
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Wel een beetje klein precies, of ligt dat aan mij? Hoeveel volk verwachten jullie ongeveer Tim? |
En free booze voor de hardcore users? 
| Originally posted by Jasperovitsj En free booze voor de hardcore users? |
Ik wil anders wel Dj'en hoor
Maak anders nog een trance.nu young talents stage met mij als headliner!
Nah, als vervoer in orde geraakt kom ik zeker af, de locatie ziet er echt mooi uit! 
en komen er nog een aantal Beta's naar t feestje? 
Nog steeds geen auto gevonden Tim, en ik ben echt te blut om de hele verplaatsing met de trein te maken...
Vishnu ging wel zeker komen, maar die zijn auto zat dus al vol 
| Originally posted by Jasperovitsj Nog steeds geen auto gevonden Tim, en ik ben echt te blut om de hele verplaatsing met de trein te maken... Vishnu ging wel zeker komen, maar die zijn auto zat dus al vol |
Ik hoopte eigenlijk op een trance.nu limousine die me voor mijn deur kwam ophalen

| Originally posted by Jasperovitsj Ik hoopte eigenlijk op een trance.nu limousine die me voor mijn deur kwam ophalen |
| De weersverwachting tot morgen middernacht Opgesteld op donderdag 1 juli 2004, om 16:49 uur. Enkele buien, mogelijk met onweer. Het weer: Af en toe zon en enkele buien, mogelijk met onweer. Middagtemperatuur ongeveer 18, minimumtemperatuur omstreeks 11 graden. De wind: West tot zuidwest, matig, kracht 3 tot 4, langs de kust vrij krachtig tot krachtig, 5 of 6. Vannacht tijdelijk wat minder wind. |
Heh, misschien beter dat ik ni kan gaan, echt goed ziet het weer er niet uit...
Het is binnen groot genoeg en op het terras sta je uit de wind. Het zal wel meevallen 
alweer een priceless sigg jp, waar blijf je ze halen 
ideale locatie voor een beta party, met eerst beach soccer en derna bbq op terras
en dan partyyyy 
^I like the way your mind works! 
^ hehe idd. wel beach soccer vervangen door topless beach volley...
maar dat zal wel iets meer kosten dan de sporthal in Oudegem, neem ik aan 
| Originally posted by TOR ^ hehe idd. wel beach soccer vervangen door topless beach volley... |
| Originally posted by TOR ^ hehe idd. wel beach soccer vervangen door topless beach volley... |
Ge weet echt niet wat ge uzelf aandoet door dat voor te stellen! 
| Originally posted by Zehra mah voor mijn part mogen de heren wel topless rondlopen daar... |
| Originally posted by TOR dat zal moeilijk gaan.. ik moet iets hebben om alles tegen te houden, want anders sleept het langs de grond. |
| Originally posted by Zehra in yourrrrrrrrrr dreams!!!! mah voor mijn part mogen de heren wel topless rondlopen daar... |
| Originally posted by TOR dat zal moeilijk gaan.. ik moet iets hebben om alles tegen te houden, want anders sleept het langs de grond. |
^ ik had het over hetgeen vanonder hangt en waar menige boomstammen jaloers op zijn als het rechtkomt.
Euhm, dat klinkt niet echt anatomisch correct dan, als je dat ding vanonder dan kan zien als je topless bent...