TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Opti on May-20-2004 17:03:

herhaling van vorig jaar?

Posted by emma on May-20-2004 17:45:

quote:
Originally posted by Jimmy
alweer? heeft ie van de asta z'n residency gemaakt?

heb nog steeds een heleboel munten liggen van asta dus daarom heb ik maar meteen gevraagd aan armin of ie zijn feestje weer in asta wou doen (want ik als belg kan anders toch nix doen met die munten)

lol

Posted by MaGiK54 on May-20-2004 17:50:

quote:
Originally posted by emma
heb nog steeds een heleboel munten liggen van asta dus daarom heb ik maar meteen gevraagd aan armin of ie zijn feestje weer in asta wou doen (want ik als belg kan anders toch nix doen met die munten)

lol

Munten zijn dan niet meer geldig, vanaf 1 juni moet je betalen met oranje munten ipv zwarte. Ik zal ze wel meenemen en het personeel lief aankijken, wellicht willen ze voor een Belgische dame een uitzondering maken.

Posted by franzelare on May-20-2004 19:26:

goed dat ik dat hoor, zal eens door mijn muntenberg heen spitten en kijken of ik nog asta munten heb!

Posted by Tim81 on May-21-2004 12:24:

Eerst werden we lekker gemaakt met een ASOT-3year anniversary-party in Panama. Dus toen die werd gecanceld was het even balen, maar dit maakt het natuurlijk weer helemaal goed!!
Was toch al niet van plan om naar Impulz te gaan. Volgende dag lekker Bloemendaal bij mooi weer

Is er verder al iets bekend over kaartverkoop? Vorige keer bij Armin Solo in de ASTA (november 2003) was er alleen kassaverkoop volgens mij...

Posted by Opti on May-21-2004 12:33:

het is officieel nog niet bekend gemaakt door Asta, dus nog ff afwadchten Denk dat het alleen kassaverkoop is trouwens.

Posted by MaGiK54 on May-21-2004 15:07:

quote:
Originally posted by Optimus
het is officieel nog niet bekend gemaakt door Asta, dus nog ff afwadchten Denk dat het alleen kassaverkoop is trouwens.

Aangezien het op de Armada-site vermeld staat, kan je er redelijk vanuit gaan dat het door gaat. Laatste ArmadaNight was er kaartverkoop via ticketservices, maar toen waren er nog genoeg kaarten aan de deur te koop.

En over de 24e in Panama, volgens Armin op de chat gisteren was alles al geregeld, alleen hij kreeg ID-Shit niet mee om deze uitzending vanuit Panama uit te zenden.

Posted by franzelare on May-21-2004 19:11:

quote:
Originally posted by Optimus
herhaling van vorig jaar?

fuck niet weer he :S

Posted by Tim81 on Jun-03-2004 12:00:

Deze Armada-night is duidelijk populairder onder de Belgen dan onder de NLTA's. Getuige de thread op het Belgisch forum zullen er veel zuiderburen aanwezig zijn. http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=10

Ik ben niet echt onder de indruk van Impulz lineup, dus wellicht hier een kijkje nemen...

Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 15:39:

quote:
Originally posted by Tim81
Deze Armada-night is duidelijk populairder onder de Belgen dan onder de NLTA's. Getuige de thread op het Belgisch forum zullen er veel zuiderburen aanwezig zijn. http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=10

Ik ben niet echt onder de indruk van Impulz lineup, dus wellicht hier een kijkje nemen...

Tsja, die gaan ook naar iedere boerenschuur waar mensen van Armada draaien....
Nederlanders zijn wat objectiever... Ook al zijn ze fan van Armin en Armada, dan gaan ze niet ieder feest zo af.

Kommaar kommaar kommaar kommaar........

Posted by franzelare on Jun-03-2004 15:45:

ik ben toch echt nederlander hoor!

Posted by apri_peel on Jun-03-2004 16:23:

i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion

anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there

Posted by Freezel on Jun-03-2004 16:39:

quote:
Originally posted by apri_peel
i dont mean to budge in on the thread like this, but in my 5 months in .nl i still havent learned enough dutch to carry on a discussion

anyhow, i would really love to go to this event, its just 3 days before i go back to canada, and just wondering if some of you TAs who know me will be going and would want to meet with me there

Don't know you, but I'm going to Armada Night, so we can meet up there or so

Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 17:22:

quote:

Apri! When are you coming to The Hague?

Posted by emma on Jun-03-2004 17:36:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ben toch echt nederlander hoor!

een nederlander met smaak voor goeie muziek

snuggle durft er nog steeds niet voor uit te komen

Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 17:43:

quote:
Originally posted by emma
een nederlander met smaak voor goeie muziek

snuggle durft er nog steeds niet voor uit te komen

Dat ik voor homo uit wordt gemaakt en dat ik daar niet uit durf te komen, oke........

Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:

NEE!

Sterf!

Posted by MaGiK54 on Jun-03-2004 17:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar dat ik voor Armin-fan wordt uitgemaakt waar ik niet voor uit durf te komen:

Kom maar uit die kast Snug

Posted by Tim81 on Jun-03-2004 18:28:

quote:
Kommaar kommaar kommaar kommaar........

Nice avatar!

Posted by franzelare on Jun-03-2004 18:45:

quote:
Dat ik voor homo uit wordt gemaakt en dat ik daar niet uit durf te komen, oke........

NEE!

Sterf!

ga jij ff zwork beffen met je sterf!

HOMO

Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 19:02:

quote:
ga jij ff zwork beffen met je sterf!

HOMO

Ah sorry, ik zit aan zijn schatje......
Wat lief..........

*burp*
Zeikerd!

quote:
Originally posted by Tim81
Nice avatar!

Dank je! Bottom is de bom!
Vooral die Theatershows, die live zijn

Posted by ambs on Jun-03-2004 19:43:

lol i've been missing out on all the action! gezellig hier!

Posted by franzelare on Jun-03-2004 20:11:

quote:
Originally posted by ambs
lol i've been missing out on all the action! gezellig hier!

I'll do a little dance on your behalf

Posted by ambs on Jun-03-2004 20:18:

quote:
I'll do a little dance on your behalf

thanks dearrrrrrrrrr

Posted by apri_peel on Jun-04-2004 12:52:

quote:
Originally posted by Freezel
Don't know you, but I'm going to Armada Night, so we can meet up there or so

ah cool! i'd love to meet THE famous Freezel

snuggle, i'll be in the hague on tuesday!!

Posted by SnuggLe on Jun-04-2004 14:47:

quote:
ah cool! i'd love to meet THE famous Freezel

snuggle, i'll be in the hague on tuesday!!

Tuesday?

Than i will be skiiing at the Uithof!! Damn you!
(got a 'celebration-day' or how do you call it from my work)

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »