TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 24e gaat niet door, ome Armin draait dan de openingsavond in Ibiza. |
| Originally posted by Eagle` ow okay 26th it is |
| Originally posted by Meltoz Precies e beke traag geworden de laatste tijd... |
| Originally posted by Kaidreas ej als er wat volk gaat heb ik ook wel goesting ze, maar tmoet van da goe volk zijn e ![]() anyways er zijn er toch bij die ik nog niet gehoord heb. laat zeker op tijd iets weten dan kan ik nog van gedacht veranderen. ofzow. |
^hahaha, da is inderdeed iets om over na te denken, seg ma waarom eerst van gent naar antwerpen??? met de trein naar den haag?
Dat was het plan toch dacht ik? All�, gisteren met Jack (en zijn wederhelft An), Kevin en Zehra toch overeen gekomen dat we in Antwerpen zouden afspreken en dan de trein naar Den Haag pakken, correct me if I'm wrong...
Als iedereen van Gent naar ginder gaat moet het voor mij niet meer, kheb geen zin om op mijn eentje naar Den Haag te sporen en terug...
| Originally posted by Jasperovitsj Dat was het plan toch dacht ik? All�, gisteren met Jack, Kevin en Zehra toch overeen gekomen dat we in Antwerpen zouden afspreken en dan de trein naar Den Haag pakken, correct me if I'm wrong... |
| Originally posted by TOR ^^als ik het goed begrepen heb, is er naast u interesse van: Magik54 |
Ik zal het editen hoor 
| Originally posted by Jasperovitsj Jack (en zijn wederhelft An) |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zal het editen hoor |
lol
Als er mensen zijn die eerst city gaan paraden en dan doorsporen naar Den Haag, moogt ge mij ZEKER tot die mensen rekenen...
| Originally posted by Jasperovitsj Dat was het plan toch dacht ik? All�, gisteren met Jack (en zijn wederhelft An), Kevin en Zehra toch overeen gekomen dat we in Antwerpen zouden afspreken en dan de trein naar Den Haag pakken, correct me if I'm wrong... Als iedereen van Gent naar ginder gaat moet het voor mij niet meer, kheb geen zin om op mijn eentje naar Den Haag te sporen en terug... |
| Originally posted by TOR er is geen rechtstreekse trein van Gent naar Den Haag, je moet overstappen in Antwerpen. so don't worry |
ok, dan hebben we voorlopig:
Zehra
Emma
Pumaz + An
Jasper
Meltoz
Eagle`
Freezel
Magik54
Kaidreas
SilentEagle
TOR
shaping up nicely 
Wast kost een ticketje in Asta zo ongeveer? Want ik kan wel geen 100� ophoesten, en de trein zal ook al niet goedkoop zijn...
| Originally posted by Jasperovitsj Als iedereen van Gent naar ginder gaat moet het voor mij niet meer, kheb geen zin om op mijn eentje naar Den Haag te sporen en terug... |
Asta 10-15
treinticket (weekend speciaal pass, check de vorige Asta trip thread) 40� ofzo
| Originally posted by pooley Asta 10-15 treinticket (weekend speciaal pass, check de vorige Asta trip thread) 40� ofzo |
Auw, dat gaat pijn doen dan...
Maar kom, het einde van de examens moet gevierd worden! En als ik mijn rapport krijg zal er waarschijnlijk niet veel te vieren zijn, dus beter nu nog even profiteren...
Vorige keer Asta (28/2) was 10 euro in vvk.
vorige keer was ik in totaal een kleine �80 kwijt. dat was vervoer, ingang, eten en drank. valt goed mee vind ik.
vanuit Antwerpen naar Den Haag zou zo'n weekendbiljet iets van een �30 moeten kosten = 40% korting op de normale prijs!
een beta feestje zonder mij
ik ga nog wenen denk ik
Kmist dees dus ook weer
GERT KOM AL HIER !
*ween*
| Originally posted by djcresto een beta feestje zonder mij ik ga nog wenen denk ik |
| Originally posted by pooley Kmist dees dus ook weer GERT KOM AL HIER ! *ween* |