TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mysteryland 21 augustus, floriade terrein
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Chicane on May-20-2004 07:52:

Alleen al omdat dit eens een keer feest is zonder Armin van Buuren is al reden genoeg om te gaan

Posted by Menno on May-20-2004 08:29:

Wereld line-up.

Wil hier zeker heen, alleen ff kijken of ik mensen mee kan krijgen want ik ben bang dat de meeste het te duur vinden.

Jammer dat er geen Armada tent staat

Posted by Antiphus on May-20-2004 15:09:

Hello!

Super vet!!
Ben dr zeker bij!!

Posted by TranceFool on May-20-2004 15:20:

Erg lekkere line-up.....vind de prijs alleen wel aan de erg hoge kant

Posted by moogwai on May-20-2004 15:28:

Wederom een vette line-up voor Mysteryland, hier ga ik ook zeker heen. Was vorig jaar ook top daar op het Floriade Terrein!!!

Ook erg vet dat Verdine Bel er draait

Posted by Dj Lex on May-20-2004 15:29:

Zal wel weer hertentamens hebben

Posted by magrec on May-20-2004 17:07:

Re: Mysteryland 21 augustus, floriade terrein

quote:
Originally posted by basvh

Darren Emerson
Audio Bullys (club set)
Harry Romero
Shawnee Taylor (live PA)
Sven V�th
Richie Hawtin
Frank Lorber
Anthony Rother (live)
Andre Galluzzi
Matthew Dear
A Skills and Krafty Kutz feat. Kurtis Blow
Verdine Bel
Per
Paul Jay
Adam Freeland
Dr. Kucho
Erol Alkan

Hmm is toch nog best wel goed. Had eerst niet eens gezien dat adam freeland ook komt maar goed net een dag na mijn verjaardag..ik wacht nog ff met beslissen.

Posted by Ferry 0 on May-21-2004 10:44:

w000t Tiesto count me in

Posted by Opti on May-21-2004 11:23:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Lik lebber slurp! Wij gaan hier knallen!

gaan we ook Dancevalley doen? En snel kaartje kopen hoer, weet niet hoeveel ze nog over hebben, ze waren in februari al begonnen met de vvk

Posted by Blik on May-21-2004 11:50:

Alle feesten gaan richting de 60 euro lijkt het wel. Sensation en Dance Valley is al meer dan 60 euro, Mysteryland is � 55,25 eclusief servicekosten etc etc. Bent tegenwoordig meer dan 100 euro kwijt voor een dagje feesten.

Het zou trouwens wel leuk zijn om weer een keer Tiesto te zien, het is onderhand weer een jaar geleden

Posted by HiGH_NrG on May-21-2004 12:22:

Van de partij!

Posted by Miss Proximus on May-22-2004 05:17:

hmm vind t niet zo bijzonder. wat op zich uitzonderlijk is want ik ben uitgehongerd op feestgebied. des te meer reden om daadwerkelijk een ticket Stockholm te boeken

Maarrrrrrrrr Verdine Bel is natuurlijkd e topper van t festival en ik zou hem iig GRAAG zien..zien hoe t zich ontwikkeld!

Posted by Donna on May-23-2004 12:46:

quote:
Originally posted by Chicane
Alleen al omdat dit eens een keer feest is zonder Armin van Buuren is al reden genoeg om te gaan

Zit zekers wat in
Ben alleen wel jarig die dag,naja ff de boel vreselijk verplaatsen

Posted by Tim81 on May-25-2004 14:39:

Niet een hele bijzondere line-up (zoals Dance Valley), al zijn er natuurlijk wel een aantal namen waar ik wel een kijkje wil gaan nemen: Ti�sto, Paul van Dyk, Darren Emerson, Erick Morillo with Tommy Lee on drums, Harry Romero, Junkie XL, Tim Deluxe, Don Diablo,
Sven V�th, Richie Hawtin, Robert Gitelman, Adam Freeland. Heb vorig jaar veel positieve berichten gehoord over het terrein... En het is toch uniek om midden in de zomer, met graadje of 25, te dansen op je favoriete muziek!! 2 jaar geleden heb ik alleen een vermogen aan water uitgegeven

Waarschijnlijk wel van de partij...

Posted by jp on Jun-22-2004 14:35:

Ticket in de achterzak

Posted by Glaniskanis on Jun-22-2004 15:37:

Ik ook ticket in de pocket
Wordt weer mooi werk
Duimen voor goed weer maar he

Posted by Menno on Jun-22-2004 17:00:

Mijn ticket is ook binnen.
Kom de dag ervoor terug uit Alanya, dus ik hoop dat ik geen vertragingen en shit heb, anders heb ik gigantisch probleem!

Posted by MennoB on Jun-22-2004 19:40:

Ik heb ook al kaarten binnen, heb er echt zin in!!!

Posted by Jappio on Jun-27-2004 15:39:

ticket in pocket

Posted by Daveje on Jun-28-2004 00:22:

ook een ticket gekocht, word me 1ste grote feest (ben nog maar een beginner op feestbezoek gebied) ik hoop net als de rest natuurlijk ook op mooi weer. kheb er zin in!

Posted by jp on Jun-29-2004 16:34:

Generaties lang woonden we in alle rust in het grote kabouterbos op het Floriade terrein. Tot vorig jaar. Want toen besloten een stelletje lamgeslagen zuipende en blowende ellendelingen met grof geweld ons paradijs te vernielen. Binnen 2 weken werden hectare vruchtbare grond omgewoeld tot een grote modderpoel, genaamd 'Mystery Land. Onder het mom van een �feestje� kwamen ze met enorme aantallen de speelweides van onze kinderen vertrappen en reden met hun grote wagens dwars over complete dorpen. Sommige van onze kabouterbroeders en zusters hebben deze traumatische ervaring niet overleefd.
Na een jaar van angst, verdriet, renovatie en herstel gloorde er weer een beetje licht aan het eind de donkere tunnel. Maar nu kregen we het nieuws dat deze barbaren terug zullen komen. Op 21 augustus komen ze afmaken wat ze vorig jaar begonnen zijn.

Posted by Opti on Jun-29-2004 19:36:

kaartje is binnen

Posted by Blik on Jun-29-2004 19:39:

quote:
Originally posted by jp
Generaties lang woonden we in alle rust in het grote kabouterbos op het Floriade terrein. Tot vorig jaar. Want toen besloten een stelletje lamgeslagen zuipende en blowende ellendelingen met grof geweld ons paradijs te vernielen. Binnen 2 weken werden hectare vruchtbare grond omgewoeld tot een grote modderpoel, genaamd 'Mystery Land. Onder het mom van een �feestje� kwamen ze met enorme aantallen de speelweides van onze kinderen vertrappen en reden met hun grote wagens dwars over complete dorpen. Sommige van onze kabouterbroeders en zusters hebben deze traumatische ervaring niet overleefd.
Na een jaar van angst, verdriet, renovatie en herstel gloorde er weer een beetje licht aan het eind de donkere tunnel. Maar nu kregen we het nieuws dat deze barbaren terug zullen komen. Op 21 augustus komen ze afmaken wat ze vorig jaar begonnen zijn.

begin van Mysteryland Theme

Posted by jp on Jul-07-2004 13:50:

Mysterland kan qua flyer de concurrentie met Dance Valley makkelijk aan

Posted by Daveje on Jul-07-2004 16:09:

waar kan je die halen??

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »