TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Gaby on Sep-04-2001 12:32:

sorry...

Sorry ... jag f�rstod det ox� som att det var lite av varje...

Paraden kommer inte av bli av...det �r vad jag har h�rt. det har blivit lite v�l kallt f�r det och v�dret �r inget att lita p�. Bli n�n fest p� dockan eller s�.

Kram //Gaby

Posted by x-dream on Sep-04-2001 12:40:

Om jag inte minns fel n�r vi var d�r s� tror jag att det var 18 p� gorgeous......N�r tiesto spela f�rra onsdagen.....Gielen �r d�r imorgon onsdag......

Posted by reveal on Sep-04-2001 12:48:

ok, gorgeous verkar v�ldigt bra
n�n som har lite info i allm�nhet om det, tex var det ligger, priser etc... en hemsida hade varit smidigt

Posted by mindshooter on Sep-04-2001 12:49:

Original posten handlade om paraden sen skapade vi en ny f�r att bara svenskar skulle komma och diskutera den.....sen kom det typ en massa jag aldrig set f�rut och promotade fester....ass� jag flamar ingen jag bah fick en k�nsla av att folk s�g sin chans att promota n�t party......och det �r juh som sagt inte det som TranceAddict finns f�r P� www.amhea.nu eller vad det �r st�r det att paraden sker i slutet av september....?

Posted by reveal on Sep-04-2001 12:59:

ok. jag har iaf inte promotat

skulle det inte g� att fixa ett eget forum, "Europe - Sweden" eller n�t s�nt... kan ju inte vara f�r sv�rt

Posted by x-dream on Sep-04-2001 13:02:

H�r har du www.gorgeous.dk

Jag betala 100 svenska kronor in n�r vi var d�r.....S� runt 70-75 i danska pengar ungef�r.....

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-04-2001 13:33:

quote:
Originally posted by reveal

afan, har h�rt dina mixar p� DI (?)
var i lund �r du?
och jepp, jag �r student

Jag h�nger mest uppe p� Delphi eftersom min l�genhet �r bel�gen d�r

Jag trodde ocks� att detta var en allm�n "Svarje" tr�d. Oavsett vilket �r det kul att se svenska trance-folket b�rja g�ra v�sen av sig. Trance-utbudet i Sverige l�mnar mycket att �nska enligt min mening. Speciellt h�r nere i s�der. Men saker och ting verkar b�rja r�ra p� sig

/Irish

http://www.assortedtrance.com

Posted by reveal on Sep-04-2001 13:42:

jag �r inte helt s�llan p� delphi, har m�nga v�nner d�r. v�gar man fr�ga vad du l�ser? sj�lv l�ser jag datateknik p� lth

Posted by mindshooter on Sep-04-2001 13:46:

ja D E asfett med fler svenskar h�romkring
Vill bara att det inte �r s� att ni kommer hit...promotar en fest och f�rsvinner....delta lite i dom andra discussionerna ocks�
Inte jag som best�mmer �ver er men det finns redan s� m�nga som g�r s� TranceAddict rulz!

Posted by reveal on Sep-04-2001 13:50:

quote:
Originally posted by mindshooter
Vill bara att det inte �r s� att ni kommer hit...promotar en fest och f�rsvinner....delta lite i dom andra discussionerna ocks�
Inte jag som best�mmer �ver er men det finns redan s� m�nga som g�r s� TranceAddict rulz!

...antar att du sett mig �tskilliga ggr i olika diskussioner...

Posted by mindshooter on Sep-04-2001 13:52:

quote:

...antar att du sett mig �tskilliga ggr i olika diskussioner...

Jar� det �r inte dig jag menar...jag snackar om 5-20 postarna h�r

Posted by x-dream on Sep-04-2001 13:56:

Hur �r utbudet p� st�llen som spelar enbart techno/trance i Lund? �r det jag kommer ifr�n finns det inget alls.....Mycket tr�kigt man f�r ju �ka ett antal mil f�r att g� p� bra st�llen....

Posted by luckystrike on Sep-04-2001 13:58:

agree with every word that you said guyz!!!

plz talk in english!
what is this thread about?

Posted by reveal on Sep-04-2001 14:01:

quote:
Originally posted by luckystrike
agree with every word that you said guyz!!!

plz talk in english!
what is this thread about?

this thread is instead of a "local scene / europe - sweden"-forum, ie. we're talking about things going on in sweden (in swedish)

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-04-2001 15:05:

quote:
Originally posted by mindshooter

Hehe, k�nner mig lite utpekad. Jag har f�ljt detta forumet till och fr�n sedan h�sten 2000 och jag �r helt riktigt ganska sparsam med mina inl�gg i diskussionerna. Men jag kan f�rs�kra er att jag inter �r h�r f�r att spanar efter l�mpliga promotion tillf�llen

Reveal: Jag l�ser sj�lv magister�ret p� systemvetenskapliga programmet. Siktar p� examen nu i September.

Posted by luckystrike on Sep-04-2001 15:09:

quote:

this thread is instead of a "local scene / europe - sweden"-forum, ie. we're talking about things going on in sweden (in swedish)

woops - didnt know that

Posted by YuVaL on Sep-04-2001 15:15:

if they talk sweden.. i guess we can talk hebrew right?...

�'��� �� ��� ��� ���?

Posted by reveal on Sep-04-2001 17:20:

quote:
Originally posted by DJ-Energy

�'��� �� ��� ��� ���?

that would be alright, but preferrably not in this thread

Posted by luckystrike on Sep-04-2001 17:30:

quote:
Originally posted by DJ-Energy

�'��� �� ��� ��� ���?

hehehe!!!

��� ��� !!! �� ����?

j/k - we do it in another thread - maybe we need israeli section hehe...

Posted by mindshooter on Sep-04-2001 18:18:

quote:
Originally posted by Dj_Irish

Hehe, k�nner mig lite utpekad. Jag har f�ljt detta forumet till och fr�n sedan h�sten 2000 och jag �r helt riktigt ganska sparsam med mina inl�gg i diskussionerna. Men jag kan f�rs�kra er att jag inter �r h�r f�r att spanar efter l�mpliga promotion tillf�llen

Reveal: Jag l�ser sj�lv magister�ret p� systemvetenskapliga programmet. Siktar p� examen nu i September.

Hehe jaja d� vet jag V�lkommer hit d�

BTW Luckystrike: Yes, it would be better if the thread was called "Swedish club-scene" or something.....to late to change now

Posted by mindshooter on Sep-04-2001 18:43:

Jag har f�rresten skickat en f�rfr�gan till swamper om vi kan f� ett eget sektion p� forumet f�r bara svenskar
Kommer rocka i s� fall.....h�ll tummarna

Posted by reveal on Sep-04-2001 18:45:

japp
men det borde vi f�, �r v�l inget sv�rt f�r dom att s�tta upp? ska new york ha ett eget ska fan sverige ha ett!!

Posted by reveal on Sep-04-2001 18:46:

jag menar, kolla va mkt poster det str�mmaer in p� tr�den, 50 om dagen

Posted by mindshooter on Sep-04-2001 18:54:

Mmmm....ja vi borde f� det...... Ere n�n som har n�got emot att jag �r Moderator p� den sectionen f�rresten?

Posted by reveal on Sep-04-2001 19:13:

n�, bara jag f�r vara co-moderator j/k

Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »