TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
vette tune! Een mooi beta-anthem, iets waar we als betas echt wel trots mogen op zijn 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz En ja van lables, ik zou toch eerst en vooral bij banshee proberen, Fourty-5 materiaal toch wel ![]() |
Jep, ik zet deze mix in mijn (toegegeven belachelijke) sig!!! 
Ik ga hem is op een CD'tje smijten ook 
Pumaz, volgens mij klinkt hij dan nog 10 kere beter 
| Originally posted by TOR maar moet het eigenlijk wel gereleased worden? voor mij hoeft het absoluut niet, ik produceer gewoon voor de fun.. het is precies of het is een must om een nummer op plaat te hebben. |

| Originally posted by Pumaz ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases ![]() |

Daar zit misschien wel wat in idd.
Ik weet het zo wel nog niet van Somatic Sense, die zijn in het VK nogal gehyped (alle keren #1 in trance chart van Mixmag bvb) en ik kan echt niet subjectief nadenken of het goed genoeg is of niet, ook al met deze remix want ik blijf mijn lead horen..
Wat vinden de betas? Is 'Plus ultra' op het niveau van de Somatic Sense releases?
*en dat ik geen een zie die niks van hun lable kent
als Autumn een release krijgt bij hen moet dit hier zeker ook een release kunnen krijgen.
Zouden we dan ook een Markus remix krijgen? 
| Originally posted by Pumaz Zouden we dan ook een Markus remix krijgen? |
zijn deze tracks al gepost op het amateur producers forum?
ben wel eens benieuwd naar de reacties daar
De versie van TOR wel, maar de meesten downen alleen tracks van mensen die al een beetje een naam hebben, als daar Icone remix staat gaan die wel masaal afkomen 
| Originally posted by Pumaz Het was absoluut niet mijn bedoeling dat we de track zouden maken voor release, het moest gewoon iets zijn voor op de bbq ![]() Maar langs de andere kant, als je de reacties van iedereen leest moet ik toegeven, it's tempting ![]() Ik denk er juist aan dat ik Wim nog niet bedankt heb voor het maken van deze remix, ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases ![]() Dus Wim, hiermee dank ik u ![]() En wat daar gezegd wordt van Forty-5: Fire & Ice - Samoa / Para siempre |
| Pumza : want ik blijf mijn lead horen.. |
Met 1 woord: Prachtig
[En dat 'stilvallen' stoort me helemaal niet.]
| Originally posted by Lightworks Er is toch niks mis met die lead?? |

FREAKED OUT!

- Ik dload het nummer
- Terwijl ik het nummer dload lees ik de reeds gepostte commentaren
- Ik zet het nummer op en luister aandachtig
- Ik freak out en krijg kippenvel, de zon brak door op het moment dat het nummer haar climax bereikte.
Toeval? Or Magical Blessed Music, wie zalt het zeggen?
IKKE!!
De remix is magistraal en aan de pauze in het nummer past perfect. Maar ik vind meeste werk van Lightworks dik ok dus ja 
Ik moet zeggen dat ik uw sig heel goed vind 
Het ziet er trouwens naar uit dat het binnen een tijdje 4 versies zal zijn 
| Originally posted by Pumaz Ik moet zeggen dat ik uw sig heel goed vind |
| Originally posted by Pumaz Nee nee ![]() Ik bedoelde gewoon dat ik niet objectief iets kan oordelen als ik er voor een stuk tussen zit |

| Originally posted by Pumaz Het ziet er trouwens naar uit dat het binnen een tijdje 4 versies zal zijn |
| Originally posted by TOR ook een impuls gevolgd? |
| Originally posted by Jakhira Heb deze remix trouwens ff op de ipod gezwierd en zal straks gaan testen hoe hij klinkt op een fuck-off soundsystem van 400W |

) hoorbaar.
Paar keer herbeluisterd, en kan alleen concluderen dat dit echt wel e heel vette track is... Echt wel pure klasse!! Heb ook geen last van't stilvallen zene, niks van gemerkt 
| Originally posted by Pumaz Heb ik dus gisteren pas kunnen doen, en ik moet zeggen dat ik even in shock was ![]() Het klonk echt 1000x beter, maar er waren juist 2 dingen die mij iriteerden ![]() -Door dat het een mp3 in 192 kbps is was er een kleine 'distortion' (hoe zeg je dat in het Nederlands? ) hoorbaar.-De closed hat die vanaf 30'' en 5'10'' (het 'stilvallen' moment) alleen speelt gaat niet mee in het ritme, hierbij smeek ik u Wim om de shakes dan al te laten beginnen. Wat niet meer minder klonk: -Ik was eerst niet echt zeker van de climax, maar luid (en ik bedoel festival-volume) valt er niks meer aan te merken. -Het 'stilvallen' klonk belange niet meer slecht, buiten die closed hat waar ik het al over had. |

wow mega opbouw!!!
persoonlijk had ik wel iets meer van een explosie verwacht op 04:14 (= harder ??) maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Voor de rest niks dan lof 
btw: da stille stuk is zalig
| Originally posted by Lightworks ik zal er naar kijken Pumaz, bedankt voor 't checken. 'distortion' is de juiste (engelse) term denk ik ja ![]() |
waar heb je de distortion juist gehoord? of was het op de hele mix? dan kan het wel aan de compressie naar mp3 liggen denk ik. |