TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Nabistai on May-20-2004 17:57:

vette tune! Een mooi beta-anthem, iets waar we als betas echt wel trots mogen op zijn

Posted by TOR on May-20-2004 18:01:

quote:
Originally posted by Pumaz
En ja van lables, ik zou toch eerst en vooral bij banshee proberen, Fourty-5 materiaal toch wel

ik weet het niet.. Fourty-5 is wel voor trance, maar dan de meer clubgerichte nummers. ik denk dat Somatic Sense beter past. dat is dan wel geen Belgisch label, maar ja..

maar moet het eigenlijk wel gereleased worden? voor mij hoeft het absoluut niet, ik produceer gewoon voor de fun.. het is precies of het is een must om een nummer op plaat te hebben.

btw, ik krijg niet genoeg van de Icone remix! het laatste half uur constant op repeat...

Posted by Tiger777 on May-20-2004 18:02:

Jep, ik zet deze mix in mijn (toegegeven belachelijke) sig!!!

Ik ga hem is op een CD'tje smijten ook

Pumaz, volgens mij klinkt hij dan nog 10 kere beter

Posted by Jakhira on May-20-2004 18:10:

quote:
Originally posted by TOR
maar moet het eigenlijk wel gereleased worden? voor mij hoeft het absoluut niet, ik produceer gewoon voor de fun.. het is precies of het is een must om een nummer op plaat te hebben.

Het was absoluut niet mijn bedoeling dat we de track zouden maken voor release, het moest gewoon iets zijn voor op de bbq
Maar langs de andere kant, als je de reacties van iedereen leest moet ik toegeven, it's tempting
Ik denk er juist aan dat ik Wim nog niet bedankt heb voor het maken van deze remix, ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases
Dus Wim, hiermee dank ik u
En wat daar gezegd wordt van Forty-5:
Fire & Ice - Samoa / Para siempre

Posted by TOR on May-20-2004 18:16:

quote:
ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases

en met het studeren, afstudeerscriptie, enz.

tjah, Fire & Ice daar zeg je zoal iets.. maar Bonzai kennende zijn ze hier niet in ge�nterresseerd. Para Siempre is enkel gereleased omdat het Fire & Ice is.. anders zouden ze ook wel getwijfeld hebben denk ik.

Posted by Jakhira on May-20-2004 18:26:

Daar zit misschien wel wat in idd.
Ik weet het zo wel nog niet van Somatic Sense, die zijn in het VK nogal gehyped (alle keren #1 in trance chart van Mixmag bvb) en ik kan echt niet subjectief nadenken of het goed genoeg is of niet, ook al met deze remix want ik blijf mijn lead horen..
Wat vinden de betas? Is 'Plus ultra' op het niveau van de Somatic Sense releases?
*en dat ik geen een zie die niks van hun lable kent

Posted by TOR on May-20-2004 18:32:

als Autumn een release krijgt bij hen moet dit hier zeker ook een release kunnen krijgen.

Posted by Jakhira on May-20-2004 18:33:

Zouden we dan ook een Markus remix krijgen?

Posted by Zehra on May-20-2004 18:38:

quote:
Zouden we dan ook een Markus remix krijgen?

*draait door met alleen de gedachte*

Posted by djcresto on May-20-2004 20:35:

zijn deze tracks al gepost op het amateur producers forum?
ben wel eens benieuwd naar de reacties daar

Posted by Jakhira on May-20-2004 21:12:

De versie van TOR wel, maar de meesten downen alleen tracks van mensen die al een beetje een naam hebben, als daar Icone remix staat gaan die wel masaal afkomen

Posted by Icone on May-21-2004 09:20:

quote:
Het was absoluut niet mijn bedoeling dat we de track zouden maken voor release, het moest gewoon iets zijn voor op de bbq
Maar langs de andere kant, als je de reacties van iedereen leest moet ik toegeven, it's tempting
Ik denk er juist aan dat ik Wim nog niet bedankt heb voor het maken van deze remix, ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases
Dus Wim, hiermee dank ik u
En wat daar gezegd wordt van Forty-5:
Fire & Ice - Samoa / Para siempre

Geen dank Pumaz - zoals Kevin reeds zei produceer ik ook vooral voor de fun... Een release is altijd mooi meegenomen, dat wel.

Forty-5 zal niet lukken vrees ik, alsook enig ander sublabel bij de nieuwe Bonzai. Somatic Sense moet vergeleken met de tracks die er reeds op uitgekomen zijn (zoals het naar mijn mening wat middelmatige Autumn) zeker wel lukken denk ik. Het origineel is er zeker voor geschikt. Fundamental en zo zou ook kunnen lukken, maar ja... je weet nooit met wat voor reden ze kunnen afkomen om het niet te doen.

quote:
Pumza : want ik blijf mijn lead horen..

Er is toch niks mis met die lead??

Posted by Nyah on May-21-2004 10:45:

Met 1 woord: Prachtig
[En dat 'stilvallen' stoort me helemaal niet.]

Posted by Jakhira on May-21-2004 12:40:

quote:
Originally posted by Lightworks
Er is toch niks mis met die lead??

Nee nee
Ik bedoelde gewoon dat ik niet objectief iets kan oordelen als ik er voor een stuk tussen zit

Posted by Dark Apostle on May-21-2004 14:52:

FREAKED OUT!

- Ik dload het nummer
- Terwijl ik het nummer dload lees ik de reeds gepostte commentaren
- Ik zet het nummer op en luister aandachtig
- Ik freak out en krijg kippenvel, de zon brak door op het moment dat het nummer haar climax bereikte.

Toeval? Or Magical Blessed Music, wie zalt het zeggen?
IKKE!!

De remix is magistraal en aan de pauze in het nummer past perfect. Maar ik vind meeste werk van Lightworks dik ok dus ja

Posted by Jakhira on May-21-2004 15:06:

Ik moet zeggen dat ik uw sig heel goed vind
Het ziet er trouwens naar uit dat het binnen een tijdje 4 versies zal zijn

Posted by Dark Apostle on May-21-2004 15:10:

quote:
Ik moet zeggen dat ik uw sig heel goed vind

Het is dan ook het minste dat ik kan doen en het is meer dan verdiend

Posted by Icone on May-21-2004 15:18:

quote:
Nee nee
Ik bedoelde gewoon dat ik niet objectief iets kan oordelen als ik er voor een stuk tussen zit

ken ik maar al te goed...

kga binnekort een andere, permanente link posten, ik kan deze ni echt lang online houden.

Posted by TOR on May-21-2004 17:39:

quote:
Het ziet er trouwens naar uit dat het binnen een tijdje 4 versies zal zijn

ook een impuls gevolgd?

Posted by Jakhira on May-22-2004 01:37:

quote:
Originally posted by TOR
ook een impuls gevolgd?

Kwestie van gelijk te staan

Posted by Jakhira on May-22-2004 15:58:

quote:
Originally posted by Jakhira
Heb deze remix trouwens ff op de ipod gezwierd en zal straks gaan testen hoe hij klinkt op een fuck-off soundsystem van 400W

Heb ik dus gisteren pas kunnen doen, en ik moet zeggen dat ik even in shock was
Het klonk echt 1000x beter, maar er waren juist 2 dingen die mij iriteerden
-Door dat het een mp3 in 192 kbps is was er een kleine 'distortion' (hoe zeg je dat in het Nederlands? ) hoorbaar.
-De closed hat die vanaf 30'' en 5'10'' (het 'stilvallen' moment) alleen speelt gaat niet mee in het ritme, hierbij smeek ik u Wim om de shakes dan al te laten beginnen.

Wat niet meer minder klonk:
-Ik was eerst niet echt zeker van de climax, maar luid (en ik bedoel festival-volume) valt er niks meer aan te merken.
-Het 'stilvallen' klonk belange niet meer slecht, buiten die closed hat waar ik het al over had.

Posted by Meltoz on May-23-2004 09:48:

Paar keer herbeluisterd, en kan alleen concluderen dat dit echt wel e heel vette track is... Echt wel pure klasse!! Heb ook geen last van't stilvallen zene, niks van gemerkt

Posted by Icone on May-23-2004 09:59:

quote:
Heb ik dus gisteren pas kunnen doen, en ik moet zeggen dat ik even in shock was
Het klonk echt 1000x beter, maar er waren juist 2 dingen die mij iriteerden
-Door dat het een mp3 in 192 kbps is was er een kleine 'distortion' (hoe zeg je dat in het Nederlands? ) hoorbaar.
-De closed hat die vanaf 30'' en 5'10'' (het 'stilvallen' moment) alleen speelt gaat niet mee in het ritme, hierbij smeek ik u Wim om de shakes dan al te laten beginnen.

Wat niet meer minder klonk:
-Ik was eerst niet echt zeker van de climax, maar luid (en ik bedoel festival-volume) valt er niks meer aan te merken.
-Het 'stilvallen' klonk belange niet meer slecht, buiten die closed hat waar ik het al over had.

ik zal er naar kijken Pumaz, bedankt voor 't checken. 'distortion' is de juiste (engelse) term denk ik ja

waar heb je de distortion juist gehoord? of was het op de hele mix? dan kan het wel aan de compressie naar mp3 liggen denk ik.

Posted by Hydra on May-23-2004 11:16:

wow mega opbouw!!! persoonlijk had ik wel iets meer van een explosie verwacht op 04:14 (= harder ??) maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Voor de rest niks dan lof

btw: da stille stuk is zalig

Posted by Jakhira on May-23-2004 13:14:

quote:
Originally posted by Lightworks
ik zal er naar kijken Pumaz, bedankt voor 't checken. 'distortion' is de juiste (engelse) term denk ik ja

Aan mijn Engels ga je maar weinig fouten zien, het is mijn Nederlands die veel verbetering krijgt *kijkt eens boos naar TOR*

quote:

waar heb je de distortion juist gehoord? of was het op de hele mix? dan kan het wel aan de compressie naar mp3 liggen denk ik.

Jaja dat bedoelde ik, was dat niet duidelijk?
From now on, I'll speak English

Anyway, please do something about the closed hats

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »