TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 1 Years Banshee contest: who's in?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
De naam L-Vee dus en niet de man erachter. Waar trekt ge de lijn he.
En remixes zijn ook releases van hem he.
| quote: |
| Originally posted by pooley De naam L-Vee dus en niet de man erachter. Waar trekt ge de lijn he. En remixes zijn ook releases van hem he. |
Dat ze dan gewoon Laurent V�ronez zetten he? :/
Maar als ge zo gaat veralgemenen kunt ge ook zeggen dat zen remixes der ook tusen moeten
How many records has producer L-Vee officially released so far???
Zoals de vraag gesteld is denk ik wel dat het gewoon om l-vee draait
En records is volgens mij met releases. Maarja aangezien ik blijkbaar niet bij de 12 hoor
kzitter ook tussen 
vraag is ook: als er ne re-release is van een nummer van hem, of een plaat die op verschillende labels uitkomt, moet ge die dan dubbel tellen enzo 
FFS kheb ze allema just, alle 4 en kheb gene mail gehad

Zult iets fout gedan hebbe nze vriend 
vandaag ook een mailtje ontvangen
Geen idee alleen de laatste vraag. Al die aliases
hopelijk krijgen de andere 11 ook een leuke prijs 
zal wel zo'n cd'tje zijn zeker, tzelfde als al de rest :s
/me fears
Tor
Wildfir3
Pooley
Aversuz
nog iemand?
Tor hebt gij trouwens draaitafels? 
| Originally posted by Wildfir3 zal wel zo'n cd'tje zijn zeker, tzelfde als al de rest :s /me fears |

hmmzzzz, zou et mss te maken zijn dat ik 3 mails vestuurd heb onder [email protected][/email](outlook) en de laatste onder [email][email protected](webmail) maja aangezien ge username van TNu moest bijzette. ksnappet ni ze 
Kvind trouwens dat diegenen die het antwoord op vraag drie juist hebben dankzij mij, mij toch wat dankbaarheid mogen tonen ALS ze zouden winnen :X
| Originally posted by Wildfir3 Tor hebt gij trouwens draaitafels? |

| Originally posted by Wildfir3 Kvind trouwens dat diegenen die het antwoord op vraag drie juist hebben dankzij mij, mij toch wat dankbaarheid mogen tonen ALS ze zouden winnen :X |
zeker da, hoewel het mijn idee was om op de website van het Staatsblad te gaan kijken... alleen had ik het niet gevonden.
serieus, good job Steven ![]()
ok, ben het laatste anderhalf uur wat gaan speuren op het internet...
ik ben tot de conclusie gekomen dat L-Vee ZEEEEER veel gereleased heeft tot nu toe (nog steeds de helft minder dan Mike waarschijnlijk, maar kom). ik weet nu wel ongeveer wat ik ga antwoorden op de vraag denk ik...
ben ook heel wat titels tegengekomen die ik niet kende en die ik zeker wel es wil checken, onder meer een paar van Fire & Ice.
ja bij fire & ice da zijn remixes.
Ik ben er nog niet uit of ik alles van hem ga tellen of niet ...
weet het, tis echt niet duidelijk...
wat je ook beslist, ik zou in de mail die je naar hen stuurt uitleg geven hoe je tot je antwoord gekomen bent...
dat wordt tellen he 
check www.djairwave.com 
het is puzzelen hoor... het gaat niet om nummers h�, het gaat om het aantal vinyls. en L-Vee heeft er heel wat met 3 nummers op 1 vinyl.
volgens mij gaat het om nummers hoor. Nuja, zo zie ik het tenminste.
Ik zal er in de mail wel een uitlegje aan plakken.
Tellen re-releases nu als meerdere of niet? 
| Originally posted by TOR het is puzzelen hoor... het gaat niet om nummers h�, het gaat om het aantal vinyls. en L-Vee heeft er heel wat met 3 nummers op 1 vinyl. |
| Originally posted by Wildfir3 volgens mij gaat het om nummers hoor. Nuja, zo zie ik het tenminste. |